Tato práce se zabývá trhem s firemními benefity pro zaměstnance a obchodní partnery. Jejím úkolem je analyzovat konkurenci a potenciální zákazníky a na základně zjištěných údajů navrhnout projekt, který by umožnil lepší uplatnění platebních šeků firmy Baťa a.s. na tomto trhu.
Anotace v angličtině
This thetis engages in market of corporate benefits for employees and business partners. It analyse competition and potentional customers of this market and the founded information was a basis for a project that enables better use of cheque of Baťa on the market.
Klíčová slova
podpora prodeje, lidské zdroje, firemní benefity, šek
Klíčová slova v angličtině
sales promotion, human resources, corporate benefits, cheque
Rozsah průvodní práce
82 s., 2 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá trhem s firemními benefity pro zaměstnance a obchodní partnery. Jejím úkolem je analyzovat konkurenci a potenciální zákazníky a na základně zjištěných údajů navrhnout projekt, který by umožnil lepší uplatnění platebních šeků firmy Baťa a.s. na tomto trhu.
Anotace v angličtině
This thetis engages in market of corporate benefits for employees and business partners. It analyse competition and potentional customers of this market and the founded information was a basis for a project that enables better use of cheque of Baťa on the market.
Klíčová slova
podpora prodeje, lidské zdroje, firemní benefity, šek
Klíčová slova v angličtině
sales promotion, human resources, corporate benefits, cheque
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prozkoumejte a zpracujte literární poznatky k danému tématu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu konkurence firmy Baťa a.s. na trhu s šeky.
Popište současný stav nabídky šeků firmy Baťa a.s.
Proveďte analýzu potenciálních zákazníků a jejich požadavků na šeky firmy Baťa a.s. v rámci podpory prodeje
Navrhněte projekt nových možností uplatnění šeků firmy Baťa a.s. na trhu ČR.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prozkoumejte a zpracujte literární poznatky k danému tématu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu konkurence firmy Baťa a.s. na trhu s šeky.
Popište současný stav nabídky šeků firmy Baťa a.s.
Proveďte analýzu potenciálních zákazníků a jejich požadavků na šeky firmy Baťa a.s. v rámci podpory prodeje
Navrhněte projekt nových možností uplatnění šeků firmy Baťa a.s. na trhu ČR.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. 4. rozšířené a doplňené vydání. Praha: Management Press, 2007. 400 s. ISBN 978-80-7261-168-3.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
ROSENAU, M. D. Řízení projektů. 3. vydání. Brno: Computer Press, 2007. 360 s. ISBN 978-80-251-1506-0.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. 4. rozšířené a doplňené vydání. Praha: Management Press, 2007. 400 s. ISBN 978-80-7261-168-3.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
ROSENAU, M. D. Řízení projektů. 3. vydání. Brno: Computer Press, 2007. 360 s. ISBN 978-80-251-1506-0.