Ve své diplomové práci se zabývám problematikou marketingové komunikace taneční soutěže, kterou každoročně pořádá Taneční klub Fortuna Zlín. Hlavním cílem práce je navrhnout projekt marketingové komunikace pro nadcházející ročník soutěže Zlínský taneční festival. Tohoto cíle se pokusím dosáhnout prostřednictvím získávání teoretických východisek oblasti marketingu a tanečního sportu.
Anotace v angličtině
My thesis is focused on the issue of marketing communication of a dance competition that is arranged by Dance Club Fortuna Zlín every year. The aim of my thesis is to suggest the project of marketing communication for the following competition Zlín Dance Festival. I try to achieve that aim by means of getting theoretical data in the area of marketing and dance sport.
Klíčová slova
neziskové organizace, sportovní marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, taneční sport
Klíčová slova v angličtině
non-profit associations, sport marketing, marketing communication, communication mix , dance sport
Rozsah průvodní práce
115 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou marketingové komunikace taneční soutěže, kterou každoročně pořádá Taneční klub Fortuna Zlín. Hlavním cílem práce je navrhnout projekt marketingové komunikace pro nadcházející ročník soutěže Zlínský taneční festival. Tohoto cíle se pokusím dosáhnout prostřednictvím získávání teoretických východisek oblasti marketingu a tanečního sportu.
Anotace v angličtině
My thesis is focused on the issue of marketing communication of a dance competition that is arranged by Dance Club Fortuna Zlín every year. The aim of my thesis is to suggest the project of marketing communication for the following competition Zlín Dance Festival. I try to achieve that aim by means of getting theoretical data in the area of marketing and dance sport.
Klíčová slova
neziskové organizace, sportovní marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, taneční sport
Klíčová slova v angličtině
non-profit associations, sport marketing, marketing communication, communication mix , dance sport
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a formulujte teoretická východiska pro zpracování diplomové práce.
II. Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte marketingové komunikační aktivity TK Fortuna Zlín.
Na základě provedené analýzy a literárních poznatků vypracujte projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu.
Zhodnoťte ekonomickou náročnost a případná rizika při realizaci navrhovaného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a formulujte teoretická východiska pro zpracování diplomové práce.
II. Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte marketingové komunikační aktivity TK Fortuna Zlín.
Na základě provedené analýzy a literárních poznatků vypracujte projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu.
Zhodnoťte ekonomickou náročnost a případná rizika při realizaci navrhovaného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vydání. Praha: Management Press, 1992. 205 s. ISBN 80-85943-07-07.
KOTLER, P. Marketing Management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vydání. Praha: Management Press, 1992. 205 s. ISBN 80-85943-07-07.
KOTLER, P. Marketing Management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.