Tato diplomová práce je vypracována pro společnost NWT Computer s.r.o. Hlavním důvodem jejího zpracování je podpořit prodej informačních technologií pomocí nástrojů marketingové komunikace a analýzou prodejní a poprodejní péče u současných i stávajících zákazníků z malých a středních firem. V teoretické části se věnuji podrobnějšího popisu nástrojů marketingové komunikace, budování vztahu se zákazníkem, kvality poskytovaných služeb a spokojenosti firemních zákazníků. Součástí práce je analýza současného stavu využívaných marketingových nástrojů a prodejní a poprodejní péče o zákazníka, které se vzájemně ovlivňují. Dále jsem vypracovala SWOT a Porterovu analýzu. Také na zákla-dě dotazníkového šetření, které zjišťovalo úroveň spokojenosti zákazníků s firmou NWT Computer, jsem navrhla, jak ve firmě zvýšit prodejní a poprodejní péči, jak zákazníky více motivovat k opakovaným nákupům a jak získat nové zákazníky. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is elaborated for NWT Computer Ltd. Company. The main aim of this elabora-tion is to give support to the Information Technology sale through the use of marketing communication tools and the analysis of sales and after-sales services at contemporary and current customers from small and medium companies. In theoretical part I attend to more detailed description of marketing communication tools, forging relationships with custom-ers, the quality of offered services and also of the company’s customers’ satisfaction. One part of the work is the analysis of the current state of the marketing tools use and of the sales and after-sales services of customers, which influences each other. Thereinafter I elaborated SWOT and Porter analysis. On the basis of the questionnaire inquiry, which was surveying the level of customer’s satisfaction with the NWT Computer company, I sug-gested how to increase the sales and after-sales services in the company, how to motivate the customers to repetitive purchases and how to attract new customers. I subjected the elaborated project to cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, public relations, přímý marketing, komunikační strategie, prodejní a poprodejní péče o zákazníka
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertisement, advertising, sales promotion, public relations, direct marketing, communication strategy, sales and after-sales services
Rozsah průvodní práce
96 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je vypracována pro společnost NWT Computer s.r.o. Hlavním důvodem jejího zpracování je podpořit prodej informačních technologií pomocí nástrojů marketingové komunikace a analýzou prodejní a poprodejní péče u současných i stávajících zákazníků z malých a středních firem. V teoretické části se věnuji podrobnějšího popisu nástrojů marketingové komunikace, budování vztahu se zákazníkem, kvality poskytovaných služeb a spokojenosti firemních zákazníků. Součástí práce je analýza současného stavu využívaných marketingových nástrojů a prodejní a poprodejní péče o zákazníka, které se vzájemně ovlivňují. Dále jsem vypracovala SWOT a Porterovu analýzu. Také na zákla-dě dotazníkového šetření, které zjišťovalo úroveň spokojenosti zákazníků s firmou NWT Computer, jsem navrhla, jak ve firmě zvýšit prodejní a poprodejní péči, jak zákazníky více motivovat k opakovaným nákupům a jak získat nové zákazníky. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is elaborated for NWT Computer Ltd. Company. The main aim of this elabora-tion is to give support to the Information Technology sale through the use of marketing communication tools and the analysis of sales and after-sales services at contemporary and current customers from small and medium companies. In theoretical part I attend to more detailed description of marketing communication tools, forging relationships with custom-ers, the quality of offered services and also of the company’s customers’ satisfaction. One part of the work is the analysis of the current state of the marketing tools use and of the sales and after-sales services of customers, which influences each other. Thereinafter I elaborated SWOT and Porter analysis. On the basis of the questionnaire inquiry, which was surveying the level of customer’s satisfaction with the NWT Computer company, I sug-gested how to increase the sales and after-sales services in the company, how to motivate the customers to repetitive purchases and how to attract new customers. I subjected the elaborated project to cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, public relations, přímý marketing, komunikační strategie, prodejní a poprodejní péče o zákazníka
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertisement, advertising, sales promotion, public relations, direct marketing, communication strategy, sales and after-sales services
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se k prodeji na B2C trzích a poprodejní péče o zákazníky.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně prodeje a poprodejní péče o zákazníky v NWT Computer s.r.o.
Vypracujte projekt prodeje a poprodejní péče o zákazníky NWT Computer s.r.o. z malých a středních firem.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se k prodeji na B2C trzích a poprodejní péče o zákazníky.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně prodeje a poprodejní péče o zákazníky v NWT Computer s.r.o.
Vypracujte projekt prodeje a poprodejní péče o zákazníky NWT Computer s.r.o. z malých a středních firem.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, Ivan a ŘEHULKA, Pavel. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7261-056-2.
[2] DOHNAL, Jan. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 164 s. ISBN 80-247-0401-03.
[3] KOTLER, Philip. Marketing a management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
[5] WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 196 s. ISBN 80-247-0569-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, Ivan a ŘEHULKA, Pavel. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7261-056-2.
[2] DOHNAL, Jan. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 164 s. ISBN 80-247-0401-03.
[3] KOTLER, Philip. Marketing a management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
[5] WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 196 s. ISBN 80-247-0569-9.