Diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingového plánu společnosti CeramTec s.r.o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu.
Druhá praktická část je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou na začátku stanoveny marketingové cíle a je navržen způsob jeho dosažení v marketingových strategiích a akčních programech. V závěru práce je uveden návrh na kontrolu navrženého plánu a projekt je podroben nákladové a rizikové analýze, včetně uvedení možných přínosů pro sledovanou společnost.
Anotace v angličtině
The diploma work is aimed marketing plan project formation of company CeramTec inc. In first section is teoretic knowledge about marketing, marketing planning and marketing plan formation gatheredand.
Second, practical section is devided on situation analysis and the project. Situation anylysis is aimed at finding and evaluation of all doman and facts, which could affect composition and succesfulll plan realisation. In project part are marketings goals assigned and the method of its achivement is designed in marketing strategies and action programes. In conclusion is introduced concept of designed plan control and projest is remited to costand risk analysis including introduction of possible benefits for watchet company.
marketing, marketing planning, marketing plan, marketing of services, SWOT analysis, direct marketing
Rozsah průvodní práce
82
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingového plánu společnosti CeramTec s.r.o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu.
Druhá praktická část je rozdělena na situační analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou na začátku stanoveny marketingové cíle a je navržen způsob jeho dosažení v marketingových strategiích a akčních programech. V závěru práce je uveden návrh na kontrolu navrženého plánu a projekt je podroben nákladové a rizikové analýze, včetně uvedení možných přínosů pro sledovanou společnost.
Anotace v angličtině
The diploma work is aimed marketing plan project formation of company CeramTec inc. In first section is teoretic knowledge about marketing, marketing planning and marketing plan formation gatheredand.
Second, practical section is devided on situation analysis and the project. Situation anylysis is aimed at finding and evaluation of all doman and facts, which could affect composition and succesfulll plan realisation. In project part are marketings goals assigned and the method of its achivement is designed in marketing strategies and action programes. In conclusion is introduced concept of designed plan control and projest is remited to costand risk analysis including introduction of possible benefits for watchet company.
marketing, marketing planning, marketing plan, marketing of services, SWOT analysis, direct marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních pramenů vztahujících se k danému tématu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingového plánu.
Vypracujte projekt marketingového plánu.
Vyhodnoďte přínosy projektu z hlediska jeho realizovatelnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních pramenů vztahujících se k danému tématu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingového plánu.
Vypracujte projekt marketingového plánu.
Vyhodnoďte přínosy projektu z hlediska jeho realizovatelnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, I. Marketingově řízená firma. 1. vydání. Praha: Management press, 1992. 101s. ISBN 80-85603-24-1.
COOPER, J. LANE, P. Marketingové plánování. 1. vydání. Praha: Grada publishing, 1999. 230s. ISBN 80-7169-614-2.
GLOGAR, A. Marketingové plánování, controling a audit. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 146s. ISBN 80-7318-401-X.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. rozšířené a aktual. vydání. Praha: Grada publishing, 2003. 200s. ISBN 80-247-0447-1.
KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada publishing, 2001. 788s. ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, I. Marketingově řízená firma. 1. vydání. Praha: Management press, 1992. 101s. ISBN 80-85603-24-1.
COOPER, J. LANE, P. Marketingové plánování. 1. vydání. Praha: Grada publishing, 1999. 230s. ISBN 80-7169-614-2.
GLOGAR, A. Marketingové plánování, controling a audit. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 146s. ISBN 80-7318-401-X.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. rozšířené a aktual. vydání. Praha: Grada publishing, 2003. 200s. ISBN 80-247-0447-1.
KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada publishing, 2001. 788s. ISBN 80-247-0016-6.