Cílem této diplomové práce je zlepšit konkurenční postavení internetového obchodu 4store.cz na trhu s výpočetní technikou a elektronikou.
Začátek práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti internetového marketingu s převážným zaměřením na optimalizaci SEO. V praktické části jsem stručně představil majitele internetového obchodu firmu MACHIN.CZ s.r.o. Analytická část se týká důkladného rozboru součastného stavu internetového marketingu ve 4store.cz a následuje analýza konkurence.
Následně jsem vypracoval projekt na zlepšení konkurenčního postavení internetového obchodu 4store.cz, pomocí něhož bude stabilizována současná situace a také se vytvoří kvalitní základ pro zvýšení účinnosti internetového marketingu, který je zde využíván.
Anotace v angličtině
The aim of this Diploma Thesis is to improve the competitive position of the internet shop 4store.cz in the computer technology and electronics market.
The first part of the thesis deals with theoretical knowledge from the area of internet marketing with major focus on Search Engine Optimization (SEO). The practical part covers a brief introduction of the internet shop owner, the company MACHIN CZ s.r.o.. The analytic part contains a thorough analysis of the current situation in 4store.cz internet marketing followed by competitors’ analysis.
Furthermore, a project has been drawn up to improve the competitive position of the internet shop 4store.cz by means of which the current situation will get stabilised and a quality basis will be formed to increase the internet marketing efficiency used herein.
Klíčová slova
internetový marketing, analýza konkurence, analýza návštěvnosti, internetové řešení, internetový obchod, SEO optimalizace, SEM, bannerová reklama, linkbuildingu, klíčová slova, PageRank
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, competitors’ analysis, visit rate analysis, internet solution, internet shop, SEO, Search Engine Marketing (SEM), banners, link building, keywords, PageRank.
Rozsah průvodní práce
79 s., 8 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je zlepšit konkurenční postavení internetového obchodu 4store.cz na trhu s výpočetní technikou a elektronikou.
Začátek práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti internetového marketingu s převážným zaměřením na optimalizaci SEO. V praktické části jsem stručně představil majitele internetového obchodu firmu MACHIN.CZ s.r.o. Analytická část se týká důkladného rozboru součastného stavu internetového marketingu ve 4store.cz a následuje analýza konkurence.
Následně jsem vypracoval projekt na zlepšení konkurenčního postavení internetového obchodu 4store.cz, pomocí něhož bude stabilizována současná situace a také se vytvoří kvalitní základ pro zvýšení účinnosti internetového marketingu, který je zde využíván.
Anotace v angličtině
The aim of this Diploma Thesis is to improve the competitive position of the internet shop 4store.cz in the computer technology and electronics market.
The first part of the thesis deals with theoretical knowledge from the area of internet marketing with major focus on Search Engine Optimization (SEO). The practical part covers a brief introduction of the internet shop owner, the company MACHIN CZ s.r.o.. The analytic part contains a thorough analysis of the current situation in 4store.cz internet marketing followed by competitors’ analysis.
Furthermore, a project has been drawn up to improve the competitive position of the internet shop 4store.cz by means of which the current situation will get stabilised and a quality basis will be formed to increase the internet marketing efficiency used herein.
Klíčová slova
internetový marketing, analýza konkurence, analýza návštěvnosti, internetové řešení, internetový obchod, SEO optimalizace, SEM, bannerová reklama, linkbuildingu, klíčová slova, PageRank
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, competitors’ analysis, visit rate analysis, internet solution, internet shop, SEO, Search Engine Marketing (SEM), banners, link building, keywords, PageRank.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické prameny v oblasti internetového obchodování a formulujte teoretická východiska pro zpracování projektu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného využívání nástrojů internetového marketingu ve firmě 4store.cz.
Proveďte analýzu konkurence a konkurenčního prostředí u firem zabývajících se prodejem výpočetní techniky na internetu.
Vytvořte projekt zlepšení konkurenčního postavení firmy 4store.cz na internetovém trhu s výpočetní technikou.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické prameny v oblasti internetového obchodování a formulujte teoretická východiska pro zpracování projektu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného využívání nástrojů internetového marketingu ve firmě 4store.cz.
Proveďte analýzu konkurence a konkurenčního prostředí u firem zabývajících se prodejem výpočetní techniky na internetu.
Vytvořte projekt zlepšení konkurenčního postavení firmy 4store.cz na internetovém trhu s výpočetní technikou.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2]SEDLÁČEK, J. E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN {-} technická literatura, 2006. 345 s. ISBN 80-7300-195-0.
[3]STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
[4]STRAUSS, J., EL-ANSARY, A. E-Marketing. 4th ed. Upper Saddle River, N.J: Pearson/Prentice Hall, 2006. 456 p. ISBN 0-13-148519-9.
Seznam doporučené literatury
[1]BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2]SEDLÁČEK, J. E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN {-} technická literatura, 2006. 345 s. ISBN 80-7300-195-0.
[3]STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
[4]STRAUSS, J., EL-ANSARY, A. E-Marketing. 4th ed. Upper Saddle River, N.J: Pearson/Prentice Hall, 2006. 456 p. ISBN 0-13-148519-9.