Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část popisuje konkurenci, marketingový výzkum a mystery shopping jako metodu marketingového výzkumu. V analytické části je charakterizována firma Tesco Stores ČR a. s., následuje analýza konkurence, SWOT analýza a zhodnocení mystery shoppingu. Na základě analýzy je v projektové části vytvořen kontrolní list, provedena kontrola a navržen mystery coaching.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with project of improvement competitive position of hypermarket Tesco by method mystery shopping. The thesis is dividend into three main parts. The theoretical part describe competitive, marketing research and mystery shopping as a method of mystery research. Tesco Stores ČR a. s. is presented in the analytical part, after that follows competitive analysis, SWOT analysis and mystery shopping evaluate. On the basis of this analysis is in the project part create kontrol sheet, make control and proposition mystery coaching.
Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část popisuje konkurenci, marketingový výzkum a mystery shopping jako metodu marketingového výzkumu. V analytické části je charakterizována firma Tesco Stores ČR a. s., následuje analýza konkurence, SWOT analýza a zhodnocení mystery shoppingu. Na základě analýzy je v projektové části vytvořen kontrolní list, provedena kontrola a navržen mystery coaching.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with project of improvement competitive position of hypermarket Tesco by method mystery shopping. The thesis is dividend into three main parts. The theoretical part describe competitive, marketing research and mystery shopping as a method of mystery research. Tesco Stores ČR a. s. is presented in the analytical part, after that follows competitive analysis, SWOT analysis and mystery shopping evaluate. On the basis of this analysis is in the project part create kontrol sheet, make control and proposition mystery coaching.
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte poznatky vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte současné konkurenční postavení společnosti Tesco Stores ČR, a. s. na českém trhu a úroveň využívání metod mystery shoppingu.
Na základě analýzy vypracujte projekt zlepšení konkurenčního postavení pomocí metody mystery shopping.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte poznatky vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte současné konkurenční postavení společnosti Tesco Stores ČR, a. s. na českém trhu a úroveň využívání metod mystery shoppingu.
Na základě analýzy vypracujte projekt zlepšení konkurenčního postavení pomocí metody mystery shopping.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] STAŇKOVÁ, P., VORLOVÁ, R., VLČKOVÁ, I. Marketing obchodu a služeb. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 153 s. ISBN 978-80-7318-532-9.
[4] PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] STAŇKOVÁ, P., VORLOVÁ, R., VLČKOVÁ, I. Marketing obchodu a služeb. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 153 s. ISBN 978-80-7318-532-9.
[4] PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.