- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Návrh využití marketingových nástrojů pro projekt "Dodávka čerpadel na výrobu biodieselu v ČR a SR" ve firmě Renetra
Hlavní téma v angličtině
Proposal of utilization of marketing tools for project " Delivery of pumps for biodiesel production in Czech Republic and Slovakia Republic" in company Renetra.
Název dle studenta
Návrh využití marketingových nástrojů pro projekt "Dodávka čerpadel na výrobu biodieselu v ČR a SR" ve firmě Renetra.
Cílem této diplomové práce je návrh dodávky čerpadel na výrobu biodieselu pro ČR a SR ve firmě Renetra, s. r. o.
V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu, tzv. 4 P (produkt, cena, distribuce a propagace).
V praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, kde jsem se zaměřil na stávající složení jeho marketingového mixu, SWOT, PEST a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Na základě této analýzy jsem vypracoval projekt, který pomůže zvýšit efektivitu a kva-litu dodávky čerpadel na výrobu biodieselu pro český a slovenský trh spolu s manuálem pro preventivní a kontrolní prohlídku.
Anotace v angličtině
The aim of my thesis is the propsal of delivery of pumps for biodiesel production for Czech Republic and Slovakia Republic in company Renetra, s. r. o.
In the theory part is prepared a theoretical base for marketing mix creation, so called 4 P (Product, Price, Place and Promotion).
In the practical part is described the company which is mentioned above, I focused for present structure of its marketing mix, SWOT, PEST and a Porter´s model of five competitive power. On the basis of the analysis I developed project, which help to increase effectivenes and quality of pumps delivery for biodiesel production for Czech and Slovaki-an market together with manual for preventive and control inspection.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, marketingové nástroje, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, čerpadla, biodiesel
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, marketing tools, SWOT analysis, PEST analysis, Porter´s model of five competitive power, pumps, biodiesel
Rozsah průvodní práce
79 s., 10 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je návrh dodávky čerpadel na výrobu biodieselu pro ČR a SR ve firmě Renetra, s. r. o.
V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu, tzv. 4 P (produkt, cena, distribuce a propagace).
V praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, kde jsem se zaměřil na stávající složení jeho marketingového mixu, SWOT, PEST a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Na základě této analýzy jsem vypracoval projekt, který pomůže zvýšit efektivitu a kva-litu dodávky čerpadel na výrobu biodieselu pro český a slovenský trh spolu s manuálem pro preventivní a kontrolní prohlídku.
Anotace v angličtině
The aim of my thesis is the propsal of delivery of pumps for biodiesel production for Czech Republic and Slovakia Republic in company Renetra, s. r. o.
In the theory part is prepared a theoretical base for marketing mix creation, so called 4 P (Product, Price, Place and Promotion).
In the practical part is described the company which is mentioned above, I focused for present structure of its marketing mix, SWOT, PEST and a Porter´s model of five competitive power. On the basis of the analysis I developed project, which help to increase effectivenes and quality of pumps delivery for biodiesel production for Czech and Slovaki-an market together with manual for preventive and control inspection.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, marketingové nástroje, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, čerpadla, biodiesel
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, marketing tools, SWOT analysis, PEST analysis, Porter´s model of five competitive power, pumps, biodiesel
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o marketingových nástrojích.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití marketingových nástrojů ve firmě Renetra.
Zpracujte projekt efektivnosti marketingových nástrojů ve firmě Renetra.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o marketingových nástrojích.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití marketingových nástrojů ve firmě Renetra.
Zpracujte projekt efektivnosti marketingových nástrojů ve firmě Renetra.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné a světové praxi. Praha: Grada a. s., 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
MEFFERT, Heribert. Marketing - Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
KINCL, Jan a kolektiv. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
KASHANI, Kamran. Proč už neplatí tradiční marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2007. 174 s. ISBN 978-80-251-1536-7.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné a světové praxi. Praha: Grada a. s., 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
MEFFERT, Heribert. Marketing - Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
KINCL, Jan a kolektiv. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
KASHANI, Kamran. Proč už neplatí tradiční marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2007. 174 s. ISBN 978-80-251-1536-7.