Teoretická část diplomové práce vychází z poznatků z literárních zdrojů, popisuje neziskový sektor, jeho subjekty, typy neziskových
organizací, fundraising, marketing, jeho definici, marketing v neziskovém sektoru, komunikační mix neziskové organizace s důrazem na public relation. Další část práce se zabývá historií neziskového sektoru v České republice, historii zakládání diakonických společností, popisuje vybranou neziskovou organizaci, její komunikační mix, jeho úroveň se zaměřením na public relations. Další část práce zahrnuje marketingový průzkum veřejnosti. Projektová část vychází z provedené analýzy. Upozorňuje na nedostatky, které v ní byly zjištěny. Jsou navržena doporučení a následně vytvořen projekt
Anotace v angličtině
The theoretic part of this diploma thesis is coming from literature´s pieces of knowledge, which are dissertating a subject of diploma thesis.It describes a non-profit sector and its influences, tipes of non-profit organizace, fund-raising, marketing and its definitions, marketing in non-profit sector, a communications mix of non-profit organizations specially in public relations. The other part of this work briefly describes history of non-profit sector in the Czech Republic, history of founding of diaconal companies, it describes a selected non-profit organization, its communication mix, level. It´s mainly focused on public relations. This part of work also includes marketing survey of community. The project part is coming from analytical part. It calls attention to lacks, which were found out in. There are suggested recommendations and subsequently there is a created project in this work.
Klíčová slova
neziskový sektor, nezisková organizace, nevládní nezisková organizace, fundraising, marketing, komunikační mix, public relations, reklama, podpora prodeje, direct mail, osobní prodej, event.
Klíčová slova v angličtině
non-profit sector, non-profit organization, fund-raising, marketing, communication mix, public relations, advertisement, sales promotion, direct e-mail, personal selling, event.
Rozsah průvodní práce
121 s., 30 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část diplomové práce vychází z poznatků z literárních zdrojů, popisuje neziskový sektor, jeho subjekty, typy neziskových
organizací, fundraising, marketing, jeho definici, marketing v neziskovém sektoru, komunikační mix neziskové organizace s důrazem na public relation. Další část práce se zabývá historií neziskového sektoru v České republice, historii zakládání diakonických společností, popisuje vybranou neziskovou organizaci, její komunikační mix, jeho úroveň se zaměřením na public relations. Další část práce zahrnuje marketingový průzkum veřejnosti. Projektová část vychází z provedené analýzy. Upozorňuje na nedostatky, které v ní byly zjištěny. Jsou navržena doporučení a následně vytvořen projekt
Anotace v angličtině
The theoretic part of this diploma thesis is coming from literature´s pieces of knowledge, which are dissertating a subject of diploma thesis.It describes a non-profit sector and its influences, tipes of non-profit organizace, fund-raising, marketing and its definitions, marketing in non-profit sector, a communications mix of non-profit organizations specially in public relations. The other part of this work briefly describes history of non-profit sector in the Czech Republic, history of founding of diaconal companies, it describes a selected non-profit organization, its communication mix, level. It´s mainly focused on public relations. This part of work also includes marketing survey of community. The project part is coming from analytical part. It calls attention to lacks, which were found out in. There are suggested recommendations and subsequently there is a created project in this work.
Klíčová slova
neziskový sektor, nezisková organizace, nevládní nezisková organizace, fundraising, marketing, komunikační mix, public relations, reklama, podpora prodeje, direct mail, osobní prodej, event.
Klíčová slova v angličtině
non-profit sector, non-profit organization, fund-raising, marketing, communication mix, public relations, advertisement, sales promotion, direct e-mail, personal selling, event.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
{Na základě aktuální literatury charakterizujte specifika neziskové organizace, komunikační mix a public relations.
II. Praktická část
Popište vývoj neziskového sektoru v České republice.
Proveďte analýzu marketingových komunikačních aktivit Slezské diakonie s důrazem na public relations.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt public relations Slezské diakonie.
Navrhovaný projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
{Na základě aktuální literatury charakterizujte specifika neziskové organizace, komunikační mix a public relations.
II. Praktická část
Popište vývoj neziskového sektoru v České republice.
Proveďte analýzu marketingových komunikačních aktivit Slezské diakonie s důrazem na public relations.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt public relations Slezské diakonie.
Navrhovaný projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLACK, S. Nejúčinnější propagace public relations. 1. vyd. Praha, Grada 1994. Počet stran 203. ISBN 80-7169-106-2.
[2] ČEPELKA, O. a spol. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Praha, Victoria Publishing 1995. Počet stran 243. ISBN 80-85865-78-5.
[3] REKTOŘÍK, J.Organizace neziskového sektoru, základy ekonomiky, teorie a řízení. 1. vyd. Brno, Ekopress 2001. Počet stran 177. ISBN 80-86119-41-6.
[4] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha, Management Press 1996. Počet stran 205. ISBN 80-7261-010-4.
[5] SVOBODA, V. Základy public relations, 2. vyd. Zlín, UTB ve Zlíně 2004. Počet stran 152. ISBN 80-7318-043-X.
Seznam doporučené literatury
[1] BLACK, S. Nejúčinnější propagace public relations. 1. vyd. Praha, Grada 1994. Počet stran 203. ISBN 80-7169-106-2.
[2] ČEPELKA, O. a spol. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Praha, Victoria Publishing 1995. Počet stran 243. ISBN 80-85865-78-5.
[3] REKTOŘÍK, J.Organizace neziskového sektoru, základy ekonomiky, teorie a řízení. 1. vyd. Brno, Ekopress 2001. Počet stran 177. ISBN 80-86119-41-6.
[4] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha, Management Press 1996. Počet stran 205. ISBN 80-7261-010-4.
[5] SVOBODA, V. Základy public relations, 2. vyd. Zlín, UTB ve Zlíně 2004. Počet stran 152. ISBN 80-7318-043-X.