Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická práce: Práce kameramana při realizaci jednotlivých žánrů AV děl
2. Praktická práce: Kamera u hraného filmu "Já Jan"
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Teoretická práce: Práce kameramana při realizaci jednotlivých žánrů AV děl. Praktická práce: Kamera u hraného filmu "Já Jan"
Hlavní téma v angličtině
Theoretical work: Work of director of photography during ralization of different genres of AV production. Practical work: Director of photograpy: "Me John"
Název dle studenta
1. Teoretická práce: Práce kameramana při realizaci jednotlivých žánrů AV děl
2. Praktická práce: Kamera u hraného filmu "Já Jan"
1.Teoretická práce shrnuje povinnosti a postupy práce kameramana při realizaci jednotlivých žánru AV díla od přípravných prací přes realizaci až po postprodukční dokončovací práce.
2.V praktické práci jsem jakožto kameraman využila různých technologií pohybové techniky: jízdy, ramene, glidecamu, stativu i kamery z ruky. Natáčení probíhalo v interieru i exterieru a film je zčásti stylizovaný, proto jsem použila různé způsoby zasvícení scény. V postprodukci jsem pak pracovala s rozmanitými možnostmi barevných korekcí vzhledem k tomu, že část filmu se odehrává ve snu a část v realitě.
Anotace v angličtině
1. Theoretical work summarises duties of director of photography during preproduction phase, realization of film and postproduction works. Consequently I write about specificities and diversities of various genres.
2. Practical work: Using of different types of filmcraft like movie track, crane, glidecam. Shooting in exterior and interior. Using different types of lighting, like special stylized lighting. Postproduction color grading.
Klíčová slova
práce kameramana, žánry audiovizuálního díla, pracovní postupy při realizaci AV díla, přípravné práce, realizace filmu, postprodukce, barevné korekce, svícení
Klíčová slova v angličtině
duties of director of photography, audiovisual genres, preproduction phase, realization of film, postproducion works, color grading, lighting
Rozsah průvodní práce
21
Jazyk
CZ
Anotace
1.Teoretická práce shrnuje povinnosti a postupy práce kameramana při realizaci jednotlivých žánru AV díla od přípravných prací přes realizaci až po postprodukční dokončovací práce.
2.V praktické práci jsem jakožto kameraman využila různých technologií pohybové techniky: jízdy, ramene, glidecamu, stativu i kamery z ruky. Natáčení probíhalo v interieru i exterieru a film je zčásti stylizovaný, proto jsem použila různé způsoby zasvícení scény. V postprodukci jsem pak pracovala s rozmanitými možnostmi barevných korekcí vzhledem k tomu, že část filmu se odehrává ve snu a část v realitě.
Anotace v angličtině
1. Theoretical work summarises duties of director of photography during preproduction phase, realization of film and postproduction works. Consequently I write about specificities and diversities of various genres.
2. Practical work: Using of different types of filmcraft like movie track, crane, glidecam. Shooting in exterior and interior. Using different types of lighting, like special stylized lighting. Postproduction color grading.
Klíčová slova
práce kameramana, žánry audiovizuálního díla, pracovní postupy při realizaci AV díla, přípravné práce, realizace filmu, postprodukce, barevné korekce, svícení
Klíčová slova v angličtině
duties of director of photography, audiovisual genres, preproduction phase, realization of film, postproducion works, color grading, lighting
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část práce:
Rozsah práce: minimálně 25 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh. Formální podoba 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. Součástí teoretické práce je scénář.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část práce:
Audiovizuální výstup předložte na 3 ks DVD a 1 ks MiniDV (nosiče řádně popište).
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA, NFA a Licenční smlouva k audiovizuálnímu dílu z webových stránek ÚAA.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část práce:
Rozsah práce: minimálně 25 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh. Formální podoba 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. Součástí teoretické práce je scénář.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část práce:
Audiovizuální výstup předložte na 3 ks DVD a 1 ks MiniDV (nosiče řádně popište).
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA, NFA a Licenční smlouva k audiovizuálnímu dílu z webových stránek ÚAA.
Seznam doporučené literatury
Literatura vychází z profesního a tematického zaměření práce.
Seznam doporučené literatury
Literatura vychází z profesního a tematického zaměření práce.