Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku managementu jakosti ve společnosti AL INVEST Břidličná, a.s. Popisuje současný stav tohoto systému a porovnává jeho soulad s normou ČSN EN ISO 9001:2001, analyzuje vybrané ukazatele z této oblasti a hodnotí efektivitu managementu jakosti. Na základě závěrů analýzy je vypracován projekt rozvoje řízení jakosti ve společnosti, který je představován zavedením systému periodických školení všech pracovníků divize Aluminium-Plechy v oblasti řízení jakosti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is aimed at problems of quality management system in company AL INVEST Břidličná, a.s. It describes present conditions of quality management system and compare this system with ČSN EN ISO 9001:2001 standard, analyses selected indicators from this area and evaluates the efficiency of quality management system. The optimalization project of quality management system is based on these analysis results, and it is presented by implementation of annual training in quality management for all workers on division Aluminium-Sheets.
Klíčová slova
management jakosti, kvalita, normy ISO, školení, dokumentace jakosti, ČSN EN ISO 9001:2001
Klíčová slova v angličtině
quality management systém, quality, ISO standards, training, dokumentation of quality, ČSN EN ISO 9001:2001
Rozsah průvodní práce
92 s., 25 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku managementu jakosti ve společnosti AL INVEST Břidličná, a.s. Popisuje současný stav tohoto systému a porovnává jeho soulad s normou ČSN EN ISO 9001:2001, analyzuje vybrané ukazatele z této oblasti a hodnotí efektivitu managementu jakosti. Na základě závěrů analýzy je vypracován projekt rozvoje řízení jakosti ve společnosti, který je představován zavedením systému periodických školení všech pracovníků divize Aluminium-Plechy v oblasti řízení jakosti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is aimed at problems of quality management system in company AL INVEST Břidličná, a.s. It describes present conditions of quality management system and compare this system with ČSN EN ISO 9001:2001 standard, analyses selected indicators from this area and evaluates the efficiency of quality management system. The optimalization project of quality management system is based on these analysis results, and it is presented by implementation of annual training in quality management for all workers on division Aluminium-Sheets.
Klíčová slova
management jakosti, kvalita, normy ISO, školení, dokumentace jakosti, ČSN EN ISO 9001:2001
Klíčová slova v angličtině
quality management systém, quality, ISO standards, training, dokumentation of quality, ČSN EN ISO 9001:2001
Zásady pro vypracování
Úvod - stanovení cíle
I. Teoretická část
Proveďte literární studii na dané téma a formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy a návrhu projektu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu procesů ve firmě AL INVEST Břidličná, a.s.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení současného systému řízení jakosti.
Vypracujte projekt rozvoje řízení jakosti ve firmě AL INVEST Břidličná, a.s.
Závěr - vyhodnocení
Zásady pro vypracování
Úvod - stanovení cíle
I. Teoretická část
Proveďte literární studii na dané téma a formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy a návrhu projektu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu procesů ve firmě AL INVEST Břidličná, a.s.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení současného systému řízení jakosti.
Vypracujte projekt rozvoje řízení jakosti ve firmě AL INVEST Břidličná, a.s.
Závěr - vyhodnocení
Seznam doporučené literatury
[1] KAVAN, M. Výrobní a provozní management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0199-5
[2] MIZUNO, S. Řízení jakosti. 2. vyd. Praha: Victoria publishing, 1998. ISBN 80-85605-38-4
[3] NENADÁL, J., a kol. Moderní systémy řízení kvality: quality management. 2. vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-071-6
[4] PLURA, J. Plánování a neustálé zlepšování jakosti. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-543-1
[5] VYTLAČIL, M., MAŠÍN, I. Podnik světové třídy. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1997. ISBN 80-902235-1-6
Seznam doporučené literatury
[1] KAVAN, M. Výrobní a provozní management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0199-5
[2] MIZUNO, S. Řízení jakosti. 2. vyd. Praha: Victoria publishing, 1998. ISBN 80-85605-38-4
[3] NENADÁL, J., a kol. Moderní systémy řízení kvality: quality management. 2. vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-071-6
[4] PLURA, J. Plánování a neustálé zlepšování jakosti. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-543-1
[5] VYTLAČIL, M., MAŠÍN, I. Podnik světové třídy. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1997. ISBN 80-902235-1-6
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof. Trnka: Ve své práci se zabýváte pouze školením pracovníka na území jakosti, jsou i jiné metody, jak přimět pracovníky vyrábět kal. výrobky?
určitý motivační systém v podobě části mzdy ve společnosti funguje, není však příliš účinné.