Diplomová práce se zabývá návrhem projektu využití prvků CRM ve společnosti Ezop reklamní studio s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty literární prameny, které jsou zaměřeny na problematiku CRM. Analytická část představuje společnost Ezop a rozebírá současný stav řízení vztahů se zákazníky. Na základě zjištěných nedostatků jsou v projektové části navrženy prvky CRM, jejichž využití přispěje ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Na závěr práce jsou stanoveny náklady a rizika, jež s projektem souvisejí.
Anotace v angličtině
The thesis deals with of project for use of CRM components in company Ezop reklamní studio s.r.o. In the theoretical part of this work the literary sources are condensed concent-rated on CRM problems. The analytical part of this work presents Ezop company and it analyses current situation in customer relationship management. On the base found results are suggested in the projeckt part of this work CRM components, which improve competi-tiveness of company. Finnaly are determined costs and risks.
CRM, cliental oriented enterprise, value, segmentation, customer care, satisfaction, loyalty.
Rozsah průvodní práce
79 s., 4 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu využití prvků CRM ve společnosti Ezop reklamní studio s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty literární prameny, které jsou zaměřeny na problematiku CRM. Analytická část představuje společnost Ezop a rozebírá současný stav řízení vztahů se zákazníky. Na základě zjištěných nedostatků jsou v projektové části navrženy prvky CRM, jejichž využití přispěje ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Na závěr práce jsou stanoveny náklady a rizika, jež s projektem souvisejí.
Anotace v angličtině
The thesis deals with of project for use of CRM components in company Ezop reklamní studio s.r.o. In the theoretical part of this work the literary sources are condensed concent-rated on CRM problems. The analytical part of this work presents Ezop company and it analyses current situation in customer relationship management. On the base found results are suggested in the projeckt part of this work CRM components, which improve competi-tiveness of company. Finnaly are determined costs and risks.
CRM, cliental oriented enterprise, value, segmentation, customer care, satisfaction, loyalty.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k CRM a konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání CRM ve firmě Ezop reklamní studio s.r.o.
Vypracujte projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k CRM a konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání CRM ve firmě Ezop reklamní studio s.r.o.
Vypracujte projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb CRM v digitálním věku. 2. vyd. Praha: Management Press, 2006. 158 s. ISBN 80-7261-149-6.
[2]BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[3]CHLEBOVSKÝ, V. CRM - Řízení vztahů se zákazníky. 1 vyd. Brno: Computer Press, 2005. 190 s. ISBN 80-251-0798-1.
[4]STORBACKA, K., LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 167 s. ISBN 80-7169-813-X.
[5]WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 192 s. ISBN 80-247-0569-9.
Seznam doporučené literatury
[1]BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb CRM v digitálním věku. 2. vyd. Praha: Management Press, 2006. 158 s. ISBN 80-7261-149-6.
[2]BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[3]CHLEBOVSKÝ, V. CRM - Řízení vztahů se zákazníky. 1 vyd. Brno: Computer Press, 2005. 190 s. ISBN 80-251-0798-1.
[4]STORBACKA, K., LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 167 s. ISBN 80-7169-813-X.
[5]WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 192 s. ISBN 80-247-0569-9.