Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu kojeneckých výživ Hamánek. Práce je rozdělena do tří částí - na teoretickou, analytickou a projektovou.
Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu.
Analytická část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí podniku a portfolio analýzami. Dále je zde zpracován dotazník a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace.
Na základě získaných poznatků je v projektové části vypracován marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek. Komunikační plán je podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
This Diploma thesis focuses on creation of marketing communication plan of the baby food Hamánek. The work is devided into three parts - theoretical, analytic and project.
In theoretical part there are information about marketing communication and creation marketing communication plan.
Analytic part includes analysis of outside and inside enviroment of the company. Next there is processed questionary and evaluated the current position of marketing communication.
On the basis of obtained information I elaborated marketing communication plan of baby food Hamánek. And the end, there were made risk, cost and time analyses of this project.
Klíčová slova
marketingový komunikační plán, nástroje komunikačního mixu, cílová skupina, komunikační cíle, riziková analýza, nákladová analýza a časová analýza.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication plan, marketing communication tools, target group, goals of communication, risk analyses, cost analyses and time analyses.
Rozsah průvodní práce
105 s., 9 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu kojeneckých výživ Hamánek. Práce je rozdělena do tří částí - na teoretickou, analytickou a projektovou.
Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu.
Analytická část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí podniku a portfolio analýzami. Dále je zde zpracován dotazník a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace.
Na základě získaných poznatků je v projektové části vypracován marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek. Komunikační plán je podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
This Diploma thesis focuses on creation of marketing communication plan of the baby food Hamánek. The work is devided into three parts - theoretical, analytic and project.
In theoretical part there are information about marketing communication and creation marketing communication plan.
Analytic part includes analysis of outside and inside enviroment of the company. Next there is processed questionary and evaluated the current position of marketing communication.
On the basis of obtained information I elaborated marketing communication plan of baby food Hamánek. And the end, there were made risk, cost and time analyses of this project.
Klíčová slova
marketingový komunikační plán, nástroje komunikačního mixu, cílová skupina, komunikační cíle, riziková analýza, nákladová analýza a časová analýza.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication plan, marketing communication tools, target group, goals of communication, risk analyses, cost analyses and time analyses.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace a sestavení marketingového komunikačního plánu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace kojeneckých výživ Hamánek.
Na základě analýzy navrhněte marketingový komunikační plán pro daný produkt pro období červenec 2008 až červen 2009.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace a sestavení marketingového komunikačního plánu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace kojeneckých výživ Hamánek.
Na základě analýzy navrhněte marketingový komunikační plán pro daný produkt pro období červenec 2008 až červen 2009.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomaše Bati, 2004. 91 s. ISBN 80-731-8230-0.
[4] PELSMACKER, P. D., GEUENS, M., BERGH, J. V. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
Seznam doporučené literatury
[1] FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomaše Bati, 2004. 91 s. ISBN 80-731-8230-0.
[4] PELSMACKER, P. D., GEUENS, M., BERGH, J. V. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.