Hlavní cíl téhle diplomové práce je rozvoj města Mikulov v oblasti cestovního ruchu.
Teoretická část obsahuje základní podklady, které jsou dále využitelné při vyhotovování projektu. Jsou zde obecně zodpovězeny oblasti marketingu cestovního ruchu, managementu a přímo také specifika cestovního ruchu. Tyhle poznatky jsou aplikovány do praktické části a dále pak do projektové části.
Praktickou část jsem rozpracoval na součastný stav města Mikulov, který jsem zhodnotil pomocí SWOT analýzy. Ze získaných informací a podkladů jsem navrhl určitá opatření pro rozvoj cestovního ruchu. Z daných opatření jsem si vybral program BENEFIT a zavedení slevových karet.
Anotace v angličtině
The aim of my diploma work is the development of the city Mikulov in the tourism.
The theoretical part explains the basic facts which are useful in the project. There are an-swered marketing, tourism and management questions and also the specifics of the tou-rism.This facts are applied in the practical part and then in the project as well.
Current facts about the city Mikulov are elaborated in the practical part, by the SWOT ana-lysis.From all informations and datums are proposed some actions for the development in the tourism.From all actions I choosed BENEFIT program and introduction of the discount cards.
Klíčová slova
Klíčová slova: marketing, cestovní ruch, SWOT analýza, návrh rozvoje města Mikulov, slevová karta.
Klíčová slova v angličtině
Keywords: marketing, tourism, SWOT anlysis, suggestion of the city Mikulov, BENEFIT program, discound card.
Rozsah průvodní práce
71 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavní cíl téhle diplomové práce je rozvoj města Mikulov v oblasti cestovního ruchu.
Teoretická část obsahuje základní podklady, které jsou dále využitelné při vyhotovování projektu. Jsou zde obecně zodpovězeny oblasti marketingu cestovního ruchu, managementu a přímo také specifika cestovního ruchu. Tyhle poznatky jsou aplikovány do praktické části a dále pak do projektové části.
Praktickou část jsem rozpracoval na součastný stav města Mikulov, který jsem zhodnotil pomocí SWOT analýzy. Ze získaných informací a podkladů jsem navrhl určitá opatření pro rozvoj cestovního ruchu. Z daných opatření jsem si vybral program BENEFIT a zavedení slevových karet.
Anotace v angličtině
The aim of my diploma work is the development of the city Mikulov in the tourism.
The theoretical part explains the basic facts which are useful in the project. There are an-swered marketing, tourism and management questions and also the specifics of the tou-rism.This facts are applied in the practical part and then in the project as well.
Current facts about the city Mikulov are elaborated in the practical part, by the SWOT ana-lysis.From all informations and datums are proposed some actions for the development in the tourism.From all actions I choosed BENEFIT program and introduction of the discount cards.
Klíčová slova
Klíčová slova: marketing, cestovní ruch, SWOT analýza, návrh rozvoje města Mikulov, slevová karta.
Klíčová slova v angličtině
Keywords: marketing, tourism, SWOT anlysis, suggestion of the city Mikulov, BENEFIT program, discound card.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické prameny využitelné pro diplomovou práci.
II. Praktická část
Analyzujte současný Mikulov a jeho stávající strategie.
Navrhněte strategii rozvoje města Mikulov v oblasti cestovního ruchu.
Vypracujte návrh vybraného projektu pro město Mikulov.
Definujte přínosy a rizika zvoleného projektu pro město Mikulov.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické prameny využitelné pro diplomovou práci.
II. Praktická část
Analyzujte současný Mikulov a jeho stávající strategie.
Navrhněte strategii rozvoje města Mikulov v oblasti cestovního ruchu.
Vypracujte návrh vybraného projektu pro město Mikulov.
Definujte přínosy a rizika zvoleného projektu pro město Mikulov.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ADAMČÍK, S. Regionalistika, regionální politika a veřejná správa. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita, 1997. 117 s. ISBN 80-85879-69-7.
BLAŽEK, J., UHLÍŘ, D. Teorie regionálního rozvoje: nástin, kritika, klasifikace. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2002. 211 s. ISBN 80-246-0384-5.
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, P. Marketing management. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
Seznam doporučené literatury
ADAMČÍK, S. Regionalistika, regionální politika a veřejná správa. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita, 1997. 117 s. ISBN 80-85879-69-7.
BLAŽEK, J., UHLÍŘ, D. Teorie regionálního rozvoje: nástin, kritika, klasifikace. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2002. 211 s. ISBN 80-246-0384-5.
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, P. Marketing management. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.