Cílem diplomové práce je zpracovat marketingový plán firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje. V analytické části práce jsou vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, zpracován a vyhodnocen dotazník, vypracován Porterův model pěti konkurenčních sil, BCG matice, SWOT analýza a marketingový mix. Informace získané z analytické části jsou využity pro vypracování projektu marketingového plánu. Plán je podroben nákladové, časové a rizikové analýze a zhodnocen z hlediska efektivity.
Anotace v angličtině
The main objective of this diploma work is create the marketing plan the copany TIGRIS, Ltd. for purpose of her other development. In the analytic part there are crated analyse of inside and outsider environment, questionary, The Porter model of five competitive powers, BCG matrix, SWOT analyse and marketing mix. Information from analytic part are used in project part. At the end is the project subjected to cost, time and risk analyse end assess in term of effectiveness.
marketing plan, STEP analyse, marketing research, BCG matrix, SWOT analyse, cost , time and risk analyses
Rozsah průvodní práce
104 s., 29 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je zpracovat marketingový plán firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje. V analytické části práce jsou vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, zpracován a vyhodnocen dotazník, vypracován Porterův model pěti konkurenčních sil, BCG matice, SWOT analýza a marketingový mix. Informace získané z analytické části jsou využity pro vypracování projektu marketingového plánu. Plán je podroben nákladové, časové a rizikové analýze a zhodnocen z hlediska efektivity.
Anotace v angličtině
The main objective of this diploma work is create the marketing plan the copany TIGRIS, Ltd. for purpose of her other development. In the analytic part there are crated analyse of inside and outsider environment, questionary, The Porter model of five competitive powers, BCG matrix, SWOT analyse and marketing mix. Information from analytic part are used in project part. At the end is the project subjected to cost, time and risk analyse end assess in term of effectiveness.
marketing plan, STEP analyse, marketing research, BCG matrix, SWOT analyse, cost , time and risk analyses
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Vypracujte situační analýzu firmy TIGRIS, spol. s r. o.
Na základě provedené situační analýzy vypracujte projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Vypracujte situační analýzu firmy TIGRIS, spol. s r. o.
Na základě provedené situační analýzy vypracujte projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing, Management. Praha: Grada Publishing, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2000. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
PAYNE, A. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing, Management. Praha: Grada Publishing, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2000. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
PAYNE, A. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. 179 s. ISBN 80-7169-995-0.