Tématem diplomové práce je ''Komunikační strategie firmy Studio77 u vybraných cílových skupin‘‘. Hlavním důvodem zpracování projektu je stanovení prioritních cílových skupin, které přinášejí do firmy zisk, a určení cílových skupin vedlejších, které jsou pro firmu časo-vě náročné a finančně méně zajímavé. V teoretické části je zpracován marketing služeb a jeho specifika, marketingové komunikace se zaměřením na reklamní kampaň a v neposlední řadě také využívané marketingové strategie. Analytická část zkoumá makroprostředí a mik-roprostředí pomocí PEST analýzy a SWOT analýzy. Neméně důležitá je analýza současné marketingové komunikace studia a její zhodnocení. V projektové části jsou stanoveny ko-munikační cíle a strategie firmy, charakterizovány cílové skupiny a jejich rozčlenění do dvou specifických skupin podle důležitosti a nakonec zvoleny komunikační nástroje pro vybrané segmenty. Součástí projektové části je i nákladová a časová analýza a způsoby měření účin-nosti zvolené marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis focuses on ''Communication strategy of firm Studio77 in selected target groups‘‘. The main reason for this project processing is to determine priority target markets which create revenues and secondary markets, which are much more time-consuming and economically less interesting. There is a marketing of services and its specification covered by theoretical part of this thesis as well as the marketing communications focused on advertising and used marketing strategies. Analytical part of the thesis determines macroenvironment and microenvironment using the PEST and SWOT analysis. The description of actual studio marketing communication and its evaluation is also very important. Communication targets and strategies of the company are defined in project part of the thesis, there are also target groups described, their assign to one of two specific lines using their importance manner and communication tools selected for defined segments in that part. The project part also includes time and cost analysis and measuring methods of real impact for the suggested marketing communication.
Klíčová slova
komunikační strategie, nástroje komunikačního mixu, marketing služeb, cílové skupiny
Klíčová slova v angličtině
communication strategy, marketing communication tools, marketing of services, target markets
Rozsah průvodní práce
104 s., 6 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je ''Komunikační strategie firmy Studio77 u vybraných cílových skupin‘‘. Hlavním důvodem zpracování projektu je stanovení prioritních cílových skupin, které přinášejí do firmy zisk, a určení cílových skupin vedlejších, které jsou pro firmu časo-vě náročné a finančně méně zajímavé. V teoretické části je zpracován marketing služeb a jeho specifika, marketingové komunikace se zaměřením na reklamní kampaň a v neposlední řadě také využívané marketingové strategie. Analytická část zkoumá makroprostředí a mik-roprostředí pomocí PEST analýzy a SWOT analýzy. Neméně důležitá je analýza současné marketingové komunikace studia a její zhodnocení. V projektové části jsou stanoveny ko-munikační cíle a strategie firmy, charakterizovány cílové skupiny a jejich rozčlenění do dvou specifických skupin podle důležitosti a nakonec zvoleny komunikační nástroje pro vybrané segmenty. Součástí projektové části je i nákladová a časová analýza a způsoby měření účin-nosti zvolené marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis focuses on ''Communication strategy of firm Studio77 in selected target groups‘‘. The main reason for this project processing is to determine priority target markets which create revenues and secondary markets, which are much more time-consuming and economically less interesting. There is a marketing of services and its specification covered by theoretical part of this thesis as well as the marketing communications focused on advertising and used marketing strategies. Analytical part of the thesis determines macroenvironment and microenvironment using the PEST and SWOT analysis. The description of actual studio marketing communication and its evaluation is also very important. Communication targets and strategies of the company are defined in project part of the thesis, there are also target groups described, their assign to one of two specific lines using their importance manner and communication tools selected for defined segments in that part. The project part also includes time and cost analysis and measuring methods of real impact for the suggested marketing communication.
Klíčová slova
komunikační strategie, nástroje komunikačního mixu, marketing služeb, cílové skupiny
Klíčová slova v angličtině
communication strategy, marketing communication tools, marketing of services, target markets
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury vztahující se k tématu marketingových komunikací.
II. Praktická část
Stanovte základní a prioritní cílové skupiny zákazníků firmy Studio 77.
Navrhněte projekt komunikační strategie vybraných skupin zákazníků.
Projekt podrobte nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury vztahující se k tématu marketingových komunikací.
II. Praktická část
Stanovte základní a prioritní cílové skupiny zákazníků firmy Studio 77.
Navrhněte projekt komunikační strategie vybraných skupin zákazníků.
Projekt podrobte nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. 712 s. ISBN 80-247-0016-6.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
PAVLŮ, D. a kol. Marketingové komunikace a média. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 168 s. ISBN 80-7318-306-4.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. 712 s. ISBN 80-247-0016-6.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
PAVLŮ, D. a kol. Marketingové komunikace a média. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 168 s. ISBN 80-7318-306-4.