Diplomová práce pojednává o využití filmového traileru v marketingové komunikaci filmového marketingu, respektive marketingové komunikaci zcela fiktivního filmu vytvořeného pro potřeby této práce. Teoretická část práce nejdříve obecně popisuje marketing a jeho čtyři základní proměnné, poté filmový marketing a také jeho odlišnosti. V praktické části práce je pozornost věnována už samotnému filmovému traileru a jeho obecným náležitostem a také mediálnímu prostředí vhodného k jeho umístění. Poté byl vytvořen projekt návrhu filmového traileru k fiktivnímu filmu a návrh jeho umístění do různých médií.
Anotace v angličtině
This thesis concerns itself with the use of the film trailer in marketing communications of the film marketing or more precisely in marketing communications of the totally fictional film created only for the purpose of this thesis. The theoretical part describes marketing and its four basic elements in general, then the film marketing and its distinctions. The practical part focuses on the film trailer itself and its commonly used elements and on the media highly suitable for its placement. Then the project to create the film trailer for the fictional film was set up and so did the project to place the film trailer into the different media.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, film, filmový marketing, filmový trailer, kino, televize, audiovizuální nosiče, internet
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communications, film, film marketing, film trailer, cinema, television, audiovisual media, internet
Rozsah průvodní práce
106 s., 3 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o využití filmového traileru v marketingové komunikaci filmového marketingu, respektive marketingové komunikaci zcela fiktivního filmu vytvořeného pro potřeby této práce. Teoretická část práce nejdříve obecně popisuje marketing a jeho čtyři základní proměnné, poté filmový marketing a také jeho odlišnosti. V praktické části práce je pozornost věnována už samotnému filmovému traileru a jeho obecným náležitostem a také mediálnímu prostředí vhodného k jeho umístění. Poté byl vytvořen projekt návrhu filmového traileru k fiktivnímu filmu a návrh jeho umístění do různých médií.
Anotace v angličtině
This thesis concerns itself with the use of the film trailer in marketing communications of the film marketing or more precisely in marketing communications of the totally fictional film created only for the purpose of this thesis. The theoretical part describes marketing and its four basic elements in general, then the film marketing and its distinctions. The practical part focuses on the film trailer itself and its commonly used elements and on the media highly suitable for its placement. Then the project to create the film trailer for the fictional film was set up and so did the project to place the film trailer into the different media.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, film, filmový marketing, filmový trailer, kino, televize, audiovizuální nosiče, internet
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communications, film, film marketing, film trailer, cinema, television, audiovisual media, internet
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z marketingové komunikace a filmového marketingu.
II. Praktická část
Popište, charakterizujte a analyzujte komunikační nástroje vybraných filmových kampaní se zaměřením především na filmový trailer.
Realizujte projekt návrhu komunikačních nástrojů filmové kampaně za využití především filmového traileru.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z marketingové komunikace a filmového marketingu.
II. Praktická část
Popište, charakterizujte a analyzujte komunikační nástroje vybraných filmových kampaní se zaměřením především na filmový trailer.
Realizujte projekt návrhu komunikačních nástrojů filmové kampaně za využití především filmového traileru.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, F. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
DURIE, J., PHAM, A., WATSON, N. Marketing and Selling Your Film Around the World: A Guide for Independent Filmmakers. Silman-James Press, 1998. 260 s. ISBN 1-879505-43-6.
MARICH, R. Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies Used by Major Studios and Independents. Focal Press, 2005. 312 s. ISBN 0-240-80687-5.
BOSKO, M. S. The Complete Independent Movie Marketing Handbook: Promote, Distribute, & Sell Your Film or Video. Michael Wiese Production, 2003. 361 s. ISBN 0-941188-76-0.
LUKK, T. Movie Marketing: Opening the Picture and Giving It Legs. Silman-James Press, 1997. 240 s. ISBN 1-879505-38-X.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, F. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
DURIE, J., PHAM, A., WATSON, N. Marketing and Selling Your Film Around the World: A Guide for Independent Filmmakers. Silman-James Press, 1998. 260 s. ISBN 1-879505-43-6.
MARICH, R. Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies Used by Major Studios and Independents. Focal Press, 2005. 312 s. ISBN 0-240-80687-5.
BOSKO, M. S. The Complete Independent Movie Marketing Handbook: Promote, Distribute, & Sell Your Film or Video. Michael Wiese Production, 2003. 361 s. ISBN 0-941188-76-0.
LUKK, T. Movie Marketing: Opening the Picture and Giving It Legs. Silman-James Press, 1997. 240 s. ISBN 1-879505-38-X.