Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové strategie rozvoje regionu Třebíčsko v oblasti cestovní ruch. V teoretické části charakterizuji co je regionální politika, marketingový mix obce, cestovní ruch, marketing, marketingový mix, SWOT analýza. V analytické části jsem se snažila popsat současnou situaci regionu Třebíčsko. Jednotlivé kapitoly se zabývají historií, demografickými faktory a trhem práce, městskou infrastruktu-rou, kulturou v regionu a SWOT analýzou regionu. V poslední kapitole je zpracován kon-krétní projekt rozvoje regionu v oblasti cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
The of my diploma work is to suggest marketing project of the strategy in development for tourism in the region Třebíčsko. In the common part is defined what is regional policy, marketing mix of the comumnity, tourism, corporate strategy, SWOT analysis. The practi-cal part analyzes present circumstances of the region Třebíčsko.The main chapters are describing history, demographic factors, employment market, infrastucture of the city, the culture in the region and SWOT analysis of the region. The last chapter explains concrete project of the development in tourism.
Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové strategie rozvoje regionu Třebíčsko v oblasti cestovní ruch. V teoretické části charakterizuji co je regionální politika, marketingový mix obce, cestovní ruch, marketing, marketingový mix, SWOT analýza. V analytické části jsem se snažila popsat současnou situaci regionu Třebíčsko. Jednotlivé kapitoly se zabývají historií, demografickými faktory a trhem práce, městskou infrastruktu-rou, kulturou v regionu a SWOT analýzou regionu. V poslední kapitole je zpracován kon-krétní projekt rozvoje regionu v oblasti cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
The of my diploma work is to suggest marketing project of the strategy in development for tourism in the region Třebíčsko. In the common part is defined what is regional policy, marketing mix of the comumnity, tourism, corporate strategy, SWOT analysis. The practi-cal part analyzes present circumstances of the region Třebíčsko.The main chapters are describing history, demographic factors, employment market, infrastucture of the city, the culture in the region and SWOT analysis of the region. The last chapter explains concrete project of the development in tourism.
Zpracujte teoretické poznatky použitelné pro strategii rozvoje Třebíčska.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu na Třebíčsku.
Navrhněte strategie rozvoje Třebíčska v oblasti cestovní ruch.
Vypracujte návrh vybraného projektu rozvoje cestovního ruchu na Třebíčsku.
Zhodnoťte přínosy a rizika spojená s realizací vybraného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky použitelné pro strategii rozvoje Třebíčska.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu na Třebíčsku.
Navrhněte strategie rozvoje Třebíčska v oblasti cestovní ruch.
Vypracujte návrh vybraného projektu rozvoje cestovního ruchu na Třebíčsku.
Zhodnoťte přínosy a rizika spojená s realizací vybraného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, M. Základní problémy cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: VŠE Praha, 1999. 142 s. ISBN 80-7079-047-4.
HRABALOVÁ, S. Teorie a praxe rozvoje měst a obcí. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004. 99 s. ISBN 80-210-3356-8.
JAKUBÍKOVÁ, D. a kol. Cestovní ruch. 1. vyd. Plzeň: ZČU Plzeň, 1995. 268 s. ISBN 80-7082-185-X.
MINÁŘ, P. a kol. Technika, management a marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus při Vysoké škole pedagogické, 1996. 206 s. ISBN 80-7041-577-0.
PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, M. Základní problémy cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: VŠE Praha, 1999. 142 s. ISBN 80-7079-047-4.
HRABALOVÁ, S. Teorie a praxe rozvoje měst a obcí. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004. 99 s. ISBN 80-210-3356-8.
JAKUBÍKOVÁ, D. a kol. Cestovní ruch. 1. vyd. Plzeň: ZČU Plzeň, 1995. 268 s. ISBN 80-7082-185-X.
MINÁŘ, P. a kol. Technika, management a marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus při Vysoké škole pedagogické, 1996. 206 s. ISBN 80-7041-577-0.
PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X