Název diplomové práce je "Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů". V první části se diplomová práce věnuje teoretickým poznatkům z oblasti konkurence, konkurenčních strategií a marketingového mixu. Jsou zde uvedeny základní poznatky SWOT a PEST analýzy.
V druhé části, rozdělené pomyslně na část analytickou a projektovou, je provedena analýza prostředí společnosti a současného využívání marketingového mixu, nového trhu a jeho možností. Na ni navazuje část projektová, v níž je navržen projekt zlepšení postavení společnosti na trhu využitím marketingových nástrojů.
Anotace v angličtině
The master thesis is called "Position improvement of subsidiary company into Bulgarian market by using of marketing tools". First part of thesis is devoted to a theoretical knowledge concernin competition, competitive strategy, marketing mix and SWOT and PEST analysis.
Second part of thesis analyses company environment, current use of marketing tools, new Bulgarian market and its possibilities. Than is suggest project of position improvement into market by using of marketing tools.
Klíčová slova
Marketing, konkurence, konkurenční strategie, marketingový plán, nástroje marketingového mixu, SWOT analýza, PEST analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, competition, competitve strategy, marketing plan, tools of marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis.
Rozsah průvodní práce
96 s, 10 s obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Název diplomové práce je "Zlepšení postavení dceřiné společnosti na bulharském trhu využitím marketingových nástrojů". V první části se diplomová práce věnuje teoretickým poznatkům z oblasti konkurence, konkurenčních strategií a marketingového mixu. Jsou zde uvedeny základní poznatky SWOT a PEST analýzy.
V druhé části, rozdělené pomyslně na část analytickou a projektovou, je provedena analýza prostředí společnosti a současného využívání marketingového mixu, nového trhu a jeho možností. Na ni navazuje část projektová, v níž je navržen projekt zlepšení postavení společnosti na trhu využitím marketingových nástrojů.
Anotace v angličtině
The master thesis is called "Position improvement of subsidiary company into Bulgarian market by using of marketing tools". First part of thesis is devoted to a theoretical knowledge concernin competition, competitive strategy, marketing mix and SWOT and PEST analysis.
Second part of thesis analyses company environment, current use of marketing tools, new Bulgarian market and its possibilities. Than is suggest project of position improvement into market by using of marketing tools.
Klíčová slova
Marketing, konkurence, konkurenční strategie, marketingový plán, nástroje marketingového mixu, SWOT analýza, PEST analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, competition, competitve strategy, marketing plan, tools of marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte teoretická východiska vztahující se ke konkurenceschopnosti ve vztahu k marketingovým nástrojům.
II. Praktická část
Analyzujte nový trh, jeho možnosti a současný stav využívání marketingových nástrojů.
Na základě analýzy navrhněte cíle marketingové strategie a následně marketingové nástroje k jejich dosažení.
Návrh podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte teoretická východiska vztahující se ke konkurenceschopnosti ve vztahu k marketingovým nástrojům.
II. Praktická část
Analyzujte nový trh, jeho možnosti a současný stav využívání marketingových nástrojů.
Na základě analýzy navrhněte cíle marketingové strategie a následně marketingové nástroje k jejich dosažení.
Návrh podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Victoria Publishing, 2001. 804 s. ISBN 80-247-0016-6.
MACHKOVÁ, H., SATO, A., ZAMYKALOVÁ, M. a kol. Mezinárodní obchod a marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 268 s. ISBN 80-247-0364-5.
MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 2. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 208 s. ISBN 80-247-1678-X.
WILSON, J. Mezinárodní obchod. Praha: Readers International, 1995. 173 s. ISBN 80-901813-25.
SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Victoria Publishing, 2001. 804 s. ISBN 80-247-0016-6.
MACHKOVÁ, H., SATO, A., ZAMYKALOVÁ, M. a kol. Mezinárodní obchod a marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 268 s. ISBN 80-247-0364-5.
MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 2. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 208 s. ISBN 80-247-1678-X.
WILSON, J. Mezinárodní obchod. Praha: Readers International, 1995. 173 s. ISBN 80-901813-25.
SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6.