Tato diplomová práce se zabývá "Projektem rozvoje hotelu St Clair v Thursu", jeho službami,
spokojeností zákazníků a cestovním ruchem. Na základě poznatků z teoretické části
jsem si vyčlenila problematiku hotelových služeb. Z analýzy, kterou jsem provedla z dotazníků,
jsem zjistila důležité informace k vytvoření návrhu projektu hotelu. Na základě
vyhodnocené analýzy byl vypracován návrh projektu, který povede ke zlepšení hotelových
služeb, návštěvnosti hotelu a spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
This diploma work deals "Project of development of St Clair hotel in Thurso", his services,
satisfaction of customers and tourist trade. Based on the information in theoretical part
i detached problems of hotel services. From analyse which i did from questionnaires,
i found out important information to facture suggestion of project hotel. Based on evaluated
analyses was draw up a project, which bring to improve a hotel services, an attendance
of hotel and a satisfaction of customers.
Klíčová slova
projekt, cestovní ruch, spokojenost zákazníků, dotazník, hotel, služby
Klíčová slova v angličtině
project, tourist trade, satisfaction of customers, questionnaire, hotel, services
Rozsah průvodní práce
85 s., 14 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá "Projektem rozvoje hotelu St Clair v Thursu", jeho službami,
spokojeností zákazníků a cestovním ruchem. Na základě poznatků z teoretické části
jsem si vyčlenila problematiku hotelových služeb. Z analýzy, kterou jsem provedla z dotazníků,
jsem zjistila důležité informace k vytvoření návrhu projektu hotelu. Na základě
vyhodnocené analýzy byl vypracován návrh projektu, který povede ke zlepšení hotelových
služeb, návštěvnosti hotelu a spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
This diploma work deals "Project of development of St Clair hotel in Thurso", his services,
satisfaction of customers and tourist trade. Based on the information in theoretical part
i detached problems of hotel services. From analyse which i did from questionnaires,
i found out important information to facture suggestion of project hotel. Based on evaluated
analyses was draw up a project, which bring to improve a hotel services, an attendance
of hotel and a satisfaction of customers.
Klíčová slova
projekt, cestovní ruch, spokojenost zákazníků, dotazník, hotel, služby
Klíčová slova v angličtině
project, tourist trade, satisfaction of customers, questionnaire, hotel, services
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se strategie hotelu, hotelových služeb a cestovního ruchu.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný stav hotelu St Clair v Thursu.
Proveďte průzkum hotelových služeb v zařízení hotelu St Clair v Thursu.
Zpracujte návrh rozvoje hotelu St Clair v Thursu.
Vyhodnoťte očekávané přínosy návrhu a zpracujte rizikovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se strategie hotelu, hotelových služeb a cestovního ruchu.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný stav hotelu St Clair v Thursu.
Proveďte průzkum hotelových služeb v zařízení hotelu St Clair v Thursu.
Zpracujte návrh rozvoje hotelu St Clair v Thursu.
Vyhodnoťte očekávané přínosy návrhu a zpracujte rizikovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
BLAŽEK, J., UHLÍŘ, D. Teorie regionálního rozvoje. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2002. 211 s. ISBN 80-246-0384-5.
FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 178 s. ISBN 80-247-0207-X.
ORIEŠKA, J. Technika služeb cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Idea Servis, konsorcium, 1999. 244 s. ISBN 80-85970-27-9.
MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1.vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-02.
Seznam doporučené literatury
PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
BLAŽEK, J., UHLÍŘ, D. Teorie regionálního rozvoje. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2002. 211 s. ISBN 80-246-0384-5.
FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 178 s. ISBN 80-247-0207-X.
ORIEŠKA, J. Technika služeb cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Idea Servis, konsorcium, 1999. 244 s. ISBN 80-85970-27-9.
MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1.vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-02.