Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77, které poskytuje veškeré služby týkající se zakázkové fotografie. V první části jsou rozebrány literární prameny, které se týkají problematiky databázového marketingu. Dále jsou v práci analyzovány podmínky pro zavádění databázového marketingu do Studia77, a to ve čtyřech oblastech - produkt, zákazníci, zaměstnanci a ekonomický systém, a jsou zde identifikovány příležitosti, které pro studio z analýzy vyplývají. V závěrečné části je vypracován projekt zavedení databázového marketingu do studia, jsou zde analyzovány náklady na projekt a zvážena rizika, která by projekt mohla ohrozit.
Anotace v angličtině
The aim this master thesis is draw up a project of implementation database marketing to the firm Studio77 that provides all services concerning custom photograph. In the first part are out of print literary sources that the concern problems database marketing. Further are in master thesis analysed conditions for loading database marketing to the Studio77, namely in four regions - product, customers, staff and economic system, and are here identified purposes that for studio from analyses follow. In final parts is high - wrought project implementation database marketing to the studio, are here analysed cost on project and contemplated diversification that the would project she could have endanger.
Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77, které poskytuje veškeré služby týkající se zakázkové fotografie. V první části jsou rozebrány literární prameny, které se týkají problematiky databázového marketingu. Dále jsou v práci analyzovány podmínky pro zavádění databázového marketingu do Studia77, a to ve čtyřech oblastech - produkt, zákazníci, zaměstnanci a ekonomický systém, a jsou zde identifikovány příležitosti, které pro studio z analýzy vyplývají. V závěrečné části je vypracován projekt zavedení databázového marketingu do studia, jsou zde analyzovány náklady na projekt a zvážena rizika, která by projekt mohla ohrozit.
Anotace v angličtině
The aim this master thesis is draw up a project of implementation database marketing to the firm Studio77 that provides all services concerning custom photograph. In the first part are out of print literary sources that the concern problems database marketing. Further are in master thesis analysed conditions for loading database marketing to the Studio77, namely in four regions - product, customers, staff and economic system, and are here identified purposes that for studio from analyses follow. In final parts is high - wrought project implementation database marketing to the studio, are here analysed cost on project and contemplated diversification that the would project she could have endanger.
Prostudujte odbornou literaturu a zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice databázového marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současné podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě Studio77 a identifikujte příležitosti, které z této pro firmu vyplývají.
Vypracujte projekt zavedení databázového marketingu do firmy Studio77.
Podrobte projekt nákladové analýze a analýze rizik, která by mohla projekt ohrozit.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice databázového marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současné podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě Studio77 a identifikujte příležitosti, které z této pro firmu vyplývají.
Vypracujte projekt zavedení databázového marketingu do firmy Studio77.
Podrobte projekt nákladové analýze a analýze rizik, která by mohla projekt ohrozit.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FISK, P. Staňte se marketingovým géniem. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1319-1.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[3] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1.
[4] NASH, E. Direkt marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-838-4.
[5] PAVLÍČKOVÁ, M. Praktický marketing. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2004. ISBN 80-86119-81-5.
Seznam doporučené literatury
[1] FISK, P. Staňte se marketingovým géniem. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1319-1.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[3] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1.
[4] NASH, E. Direkt marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-838-4.
[5] PAVLÍČKOVÁ, M. Praktický marketing. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2004. ISBN 80-86119-81-5.