Cílem této diplomové práce je vytvořit návrh na zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Magistr s.r.o. Jedná se o hotel, který se nachází v oblasti, která není vyhledávanou turistickou destinací, ale přesto je zde několik silných konkurentů. Hotel poskytuje pouze omezený rozsah hotelových služeb z důvodu jejich nízké rentability. Možnost zvýšení konkurenceschopnosti hotelu je v jeho lepší propagaci a vytvoření specifického hotelového image.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to improve the competitive strength of Hotel Magistr. This hotel is situated in the city that is not very attractive for tourists but after all there are other good hotels. Hotel provides only basic services because the other special services are unprofitable. Hotel can improve his competitive strength by advertising and promotion and making specific hotel image.
Klíčová slova
hotel, marketingový mix služeb v oblasti ubytování, konkurence, SWOT analýza, Porterův model pěti sil, propagace.
Cílem této diplomové práce je vytvořit návrh na zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Magistr s.r.o. Jedná se o hotel, který se nachází v oblasti, která není vyhledávanou turistickou destinací, ale přesto je zde několik silných konkurentů. Hotel poskytuje pouze omezený rozsah hotelových služeb z důvodu jejich nízké rentability. Možnost zvýšení konkurenceschopnosti hotelu je v jeho lepší propagaci a vytvoření specifického hotelového image.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to improve the competitive strength of Hotel Magistr. This hotel is situated in the city that is not very attractive for tourists but after all there are other good hotels. Hotel provides only basic services because the other special services are unprofitable. Hotel can improve his competitive strength by advertising and promotion and making specific hotel image.
Klíčová slova
hotel, marketingový mix služeb v oblasti ubytování, konkurence, SWOT analýza, Porterův model pěti sil, propagace.
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte Hotel Magistr s.r.o. a služby, které poskytuje.
Proveďte analýzy vedoucí k zjištění současného stavu Hotelu Magistr s.r.o.
Vypracujte návrh zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Magistr s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte Hotel Magistr s.r.o. a služby, které poskytuje.
Proveďte analýzy vedoucí k zjištění současného stavu Hotelu Magistr s.r.o.
Vypracujte návrh zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Magistr s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír, KOTEK, Pavel. Řízení hotelového provozu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 144 s. ISBN 80-7169-400-2.
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7.
KIRÁĹOVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86929-05-1.
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír, KOTEK, Pavel. Řízení hotelového provozu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 144 s. ISBN 80-7169-400-2.
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7.
KIRÁĹOVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86929-05-1.
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Můžete uvést jak jste přišla na hodnoty, které máte uvedené v tabulce 16-Rizika projektu.
Nevíte jestli se plánuje výstavba nového hotelového komplexu na Vsetínsku?