Informace o kvalifikační práci Teoretická část: Současný stav Corporate Designu výtvarných galerií u nás a ve světě - dokumentace a analýza Praktická část: Corporate Design výtvarné galerie
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Teoretická část: Současný stav Corporate Designu výtvarných galerií u nás a ve světě - dokumentace a analýza. Praktická část: Corporate Design výtvarné galerie
Hlavní téma v angličtině
Theoretical part: State of affairs Corporate Design of art galleries in our country and abroad - documentation and analysis. Practical part: Corporate Design of art gallery
Název dle studenta
Teoretická část: Současný stav Corporate Designu výtvarných galerií u nás a ve světě - dokumentace a analýza Praktická část: Corporate Design výtvarné galerie
Tématem této bakalářské práce je corporate design výtvarných galerií. V první části jsem se zaměřila na celkové nastínění pojmu galerie a jejího poslání pro společnost. Druhá část je věnována celkovému pohledu na corporate designy výtvarných galerií u nás i ve světě.
Anotace v angličtině
The subject of this theoretical bachelor thesis is corporate design arts gallery. At the first part I aimed to outline term of gallery and their function of our life. Second part is paid ove-rall view on corporate design of arts gallery in the Czech Republic and abroad.
Klíčová slova
reklama, propagace, vizuální styl, galerie
Klíčová slova v angličtině
advertising, promotion, corporate design, gallery
Rozsah průvodní práce
48 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářské práce je corporate design výtvarných galerií. V první části jsem se zaměřila na celkové nastínění pojmu galerie a jejího poslání pro společnost. Druhá část je věnována celkovému pohledu na corporate designy výtvarných galerií u nás i ve světě.
Anotace v angličtině
The subject of this theoretical bachelor thesis is corporate design arts gallery. At the first part I aimed to outline term of gallery and their function of our life. Second part is paid ove-rall view on corporate design of arts gallery in the Czech Republic and abroad.
Klíčová slova
reklama, propagace, vizuální styl, galerie
Klíčová slova v angličtině
advertising, promotion, corporate design, gallery
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony .rtf) ve formátu PDF na 1 ks CD nosiči, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která může mít volnější grafickou podobu.
Pokyny pro vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu, formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
rozsah práce a pokyny pro vypracování: vytvořte koncepční návrhy vizuálního stylu a dalších grafických prvků, ve variantách, vytvořte malý design manuál a případně další doprovodné grafické materiály k zadanému tématu.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony .rtf) ve formátu PDF na 1 ks CD nosiči, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která může mít volnější grafickou podobu.
Pokyny pro vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu, formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
rozsah práce a pokyny pro vypracování: vytvořte koncepční návrhy vizuálního stylu a dalších grafických prvků, ve variantách, vytvořte malý design manuál a případně další doprovodné grafické materiály k zadanému tématu.
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje:
veškeré knihovnické fondy na území ČR, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje:
veškeré knihovnické fondy na území ČR, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.