Cílem práce je nastínit možnost využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů. Práce je dělena na dvě části. V první části jsou utříděny informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, dodržování jeho zásad a marketingového mixu. Druhá část je zaměřena na popis a charakteristiku vybraných hotelů, jejich analýzu a návrh jejich rozvoje do budoucna.
Anotace v angličtině
The objective of this work is the sketchout of potentiality of marketing mix for increasing offer of services and competitive strength of the chosen hotels. The paper is devided to two parts. The first part contains assorted informaton focused on common characteristic of hotel marketing, adhering principles of hotel marketing and marketing mix. Second part is focused on the description of chosen hotels, analysis and proposals on the expansion in the future.
Cílem práce je nastínit možnost využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů. Práce je dělena na dvě části. V první části jsou utříděny informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, dodržování jeho zásad a marketingového mixu. Druhá část je zaměřena na popis a charakteristiku vybraných hotelů, jejich analýzu a návrh jejich rozvoje do budoucna.
Anotace v angličtině
The objective of this work is the sketchout of potentiality of marketing mix for increasing offer of services and competitive strength of the chosen hotels. The paper is devided to two parts. The first part contains assorted informaton focused on common characteristic of hotel marketing, adhering principles of hotel marketing and marketing mix. Second part is focused on the description of chosen hotels, analysis and proposals on the expansion in the future.
Teoretická část
Vypracujte teoretické podklady využitelné pro bakalářskou práci
vycházející z marketingových teorií s důrazem na marketingový mix.
Praktická část
Analyzujte současný stav a zhodnoťte jej z hlediska marketingového
mixu cestovního ruchu.
Formulujte cíle rozvoje služeb v daných subjektech.
Zpracujte návrch rozvoje do budoucna.
Závěr
Zásady pro vypracování
Teoretická část
Vypracujte teoretické podklady využitelné pro bakalářskou práci
vycházející z marketingových teorií s důrazem na marketingový mix.
Praktická část
Analyzujte současný stav a zhodnoťte jej z hlediska marketingového
mixu cestovního ruchu.
Formulujte cíle rozvoje služeb v daných subjektech.
Zpracujte návrch rozvoje do budoucna.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BERÁNEK, J., KOTEK, P.: Řízení hotelového provozu, Praha, Grada 2007 ISBN 978-80-86724-30-0
[2] KOTLER, P.: Marketing management. Praha, Victoria 1992.
[3] MORRISON, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha, Victo-ria 1995.
[4] VYSEKALOVÁ, J.: Psychologie spotřebitele. Praha, Grada 2004, ISBN 80-247-0393-9
[5] PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha, Grada 2003, ISBN 80-247-0254-1
Seznam doporučené literatury
[1] BERÁNEK, J., KOTEK, P.: Řízení hotelového provozu, Praha, Grada 2007 ISBN 978-80-86724-30-0
[2] KOTLER, P.: Marketing management. Praha, Victoria 1992.
[3] MORRISON, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha, Victo-ria 1995.
[4] VYSEKALOVÁ, J.: Psychologie spotřebitele. Praha, Grada 2004, ISBN 80-247-0393-9
[5] PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha, Grada 2003, ISBN 80-247-0254-1