Tato bakalářská práce pojednává o významu marketingu v oblasti hotelových služeb. V první části jsou shromážděny teoretické poznatky o marketingovém mixu. Druhá část je zaměřena na současnou strukturu hotelových služeb, která se skládá z analýzy a zhodnocení ubytovacích zařízení. V teoretické části se nachází porovnání konkrétních hotelových zařízení na základě marketingového výzkumu. V závěru je zpracován návrh na rozvoj služeb daných hotelových zařízení. Smyslem práce bylo nastínit důležitost marketingu a poskytovaných služeb v hotelu.
Anotace v angličtině
This bachelor essay is about importance of marketing in hotel services sphere. In first part are gathered together teoretic knowledge about marketing mix. Second part is oriented on present structure of hotel services composed of analysis and classification of accommodation facilities. In teoretic part is comparison concrete accommodation facilities based on marketing research. At the end of this essay is processed proposal for expansion of several hotel services. Sence of this essay was introduce importance of marketing and provided hotel services.
Klíčová slova
marketing, produkt, cena, distribuce, komunikace s hosty, lidé, hotelové služby
Klíčová slova v angličtině
marketing, product, price, distribution, communication with guests, people, hotel services
Rozsah průvodní práce
48 s., 8 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o významu marketingu v oblasti hotelových služeb. V první části jsou shromážděny teoretické poznatky o marketingovém mixu. Druhá část je zaměřena na současnou strukturu hotelových služeb, která se skládá z analýzy a zhodnocení ubytovacích zařízení. V teoretické části se nachází porovnání konkrétních hotelových zařízení na základě marketingového výzkumu. V závěru je zpracován návrh na rozvoj služeb daných hotelových zařízení. Smyslem práce bylo nastínit důležitost marketingu a poskytovaných služeb v hotelu.
Anotace v angličtině
This bachelor essay is about importance of marketing in hotel services sphere. In first part are gathered together teoretic knowledge about marketing mix. Second part is oriented on present structure of hotel services composed of analysis and classification of accommodation facilities. In teoretic part is comparison concrete accommodation facilities based on marketing research. At the end of this essay is processed proposal for expansion of several hotel services. Sence of this essay was introduce importance of marketing and provided hotel services.
Klíčová slova
marketing, produkt, cena, distribuce, komunikace s hosty, lidé, hotelové služby
Klíčová slova v angličtině
marketing, product, price, distribution, communication with guests, people, hotel services
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretické podklady využitelné pro bakalářskou práci vycházející
z marketingového mixu cestovního ruchu.
Analyzujte a zhodnoťte současnou strukturu hotelových služeb.
Porovnejte na základě marketingového výzkumu úroveň služeb konkrétních hotelových zařízení.
Zpracujte návrh na rozvoj služeb daných hotelových zařízení do budoucna.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretické podklady využitelné pro bakalářskou práci vycházející
z marketingového mixu cestovního ruchu.
Analyzujte a zhodnoťte současnou strukturu hotelových služeb.
Porovnejte na základě marketingového výzkumu úroveň služeb konkrétních hotelových zařízení.
Zpracujte návrh na rozvoj služeb daných hotelových zařízení do budoucna.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., FORETOVÁ, V., Jak rozvíjet MÍSTNÍ CESTOVNÍ RUCH. 1.vydání. Praha 2001. ISBN 80-247-0207-x.
[2] KIRÁĹOVÁ, A., Marketing hotelových služeb. 1.vydání. Praha 2002. ISBN 80-86119-440.
[3] KOTLER, P., Marketing management. 10.rozšířené vydání. Praha 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[4] MORRISON, A.M., Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1.vydání. Praha 1995. ISBN 80-85605-90-2.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., FORETOVÁ, V., Jak rozvíjet MÍSTNÍ CESTOVNÍ RUCH. 1.vydání. Praha 2001. ISBN 80-247-0207-x.
[2] KIRÁĹOVÁ, A., Marketing hotelových služeb. 1.vydání. Praha 2002. ISBN 80-86119-440.
[3] KOTLER, P., Marketing management. 10.rozšířené vydání. Praha 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[4] MORRISON, A.M., Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1.vydání. Praha 1995. ISBN 80-85605-90-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Dr. Lošek V., cSc., - jaké jste použila metody v bakalářské práci.
Jak hodnotíte prameny, které jste v práci použila - existuje nějaké periodikum.
Jak se tvoří cena - v obecné rovině.
Jak se tvoří smluvní cena.
Proč vámi byly vybrány tyto hotely, protže mě se jeví kategorie vybraných
hotelů značně rozdílná.
Domníváte se, že získané informace lze náležitě zpětně využít v daných zařízeních.
Domníváte se, že zkoumané hotely využívají v dostatečné míře všech dotupných
marketingových nástrojů.