Bakalářská práce je zaměřena na problematiku oblíbenosti žáků a postavením studentů střední školy ve školním kolektivu v závislosti na jejich výkonu, respektive v závislosti na známkách z jazyka českého a matematiky.
Anotace v angličtině
Bachelor work is focused on the problems of popularity and position of the students of the HIgh school level in school classes in the dependance on their achievement, or more precisely on theirr school´s grades.
Klíčová slova
socializace, školní třída, adolescence, výkon, obliba, vliv
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku oblíbenosti žáků a postavením studentů střední školy ve školním kolektivu v závislosti na jejich výkonu, respektive v závislosti na známkách z jazyka českého a matematiky.
Anotace v angličtině
Bachelor work is focused on the problems of popularity and position of the students of the HIgh school level in school classes in the dependance on their achievement, or more precisely on theirr school´s grades.
Klíčová slova
socializace, školní třída, adolescence, výkon, obliba, vliv
Vymezení základních pojmů a psychologických charakteristik vývojového období adolescence
Popsání metod používaných k diagnostice školní třídy
Vymezení cílů výzkumu a popsání použitých metod
Vyhodnocení výzkumu
Zásady pro vypracování
Vymezení základních pojmů a psychologických charakteristik vývojového období adolescence
Popsání metod používaných k diagnostice školní třídy
Vymezení cílů výzkumu a popsání použitých metod
Vyhodnocení výzkumu
Seznam doporučené literatury
HELUS, Z. Sociální psychologie pro pedagogy. Praha. GRADA, 2007. ISBN 80-247-1168-0
KURIC, J. Ontogenetická psychologie.Brno. Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2001. ISBN 80-214-1844-3
ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha. Portál, 2007. ISBN 978-81-7367-273-7
HOFBAUER, B. Děti, mládež a volný čas, Praha. Portál 2004. ISBN 80-7178-927-5
Seznam doporučené literatury
HELUS, Z. Sociální psychologie pro pedagogy. Praha. GRADA, 2007. ISBN 80-247-1168-0
KURIC, J. Ontogenetická psychologie.Brno. Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2001. ISBN 80-214-1844-3
ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha. Portál, 2007. ISBN 978-81-7367-273-7
HOFBAUER, B. Děti, mládež a volný čas, Praha. Portál 2004. ISBN 80-7178-927-5