Tato bakalářská práce je zaměřena na využívání multimediálních prostředků ve výuce na středních školách. Cílem této práce je seznámení s interaktivními výukovými systémy, převážně pak s interaktivní tabulí a jejím využití při výuce.
V praktické části je zpracován daný tématický celek, týkající se environmentální problematiky pomocí softwaru Activ studio 2 PE. Je zde rozebrána dynamika hodiny a zpětná vazba od studentů při využití interaktivní tabule ve výuce.
Anotace v angličtině
This bachelor work is focused on exploitation of multimedial substance in education at the secondary school. The purpose of this work is apprising to interactive educational systems, mainly then with the dispatching board and her utilization in education.
In practical part the whole thematic unit about enviromental problems is processed. by means of software for the dispatching board there. The lesson dynamic is analyzed here and also the feedback of the students in utilization dispatching board in education.
Klíčová slova
multimédia, interaktivní tabule, interaktivní výuka, počítač, Activ studoi 2 PE
Klíčová slova v angličtině
multimedia, dispatching board, interactive education, computer, Activ Studio 2 PE
Rozsah průvodní práce
47 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na využívání multimediálních prostředků ve výuce na středních školách. Cílem této práce je seznámení s interaktivními výukovými systémy, převážně pak s interaktivní tabulí a jejím využití při výuce.
V praktické části je zpracován daný tématický celek, týkající se environmentální problematiky pomocí softwaru Activ studio 2 PE. Je zde rozebrána dynamika hodiny a zpětná vazba od studentů při využití interaktivní tabule ve výuce.
Anotace v angličtině
This bachelor work is focused on exploitation of multimedial substance in education at the secondary school. The purpose of this work is apprising to interactive educational systems, mainly then with the dispatching board and her utilization in education.
In practical part the whole thematic unit about enviromental problems is processed. by means of software for the dispatching board there. The lesson dynamic is analyzed here and also the feedback of the students in utilization dispatching board in education.
Klíčová slova
multimédia, interaktivní tabule, interaktivní výuka, počítač, Activ studoi 2 PE
Klíčová slova v angličtině
multimedia, dispatching board, interactive education, computer, Activ Studio 2 PE
Zásady pro vypracování
Využití multimediálních prostředků ve výuce - počítače a jejich využití ve výukovém procesu
Interaktivní výukové systémy
Zpracování daného tématického celku pomocí softwaru pro interaktivní tabuli
Zpětná vazba od studentů, její analýza (dynamika hodiny)
Zásady pro vypracování
Využití multimediálních prostředků ve výuce - počítače a jejich využití ve výukovém procesu
Interaktivní výukové systémy
Zpracování daného tématického celku pomocí softwaru pro interaktivní tabuli
Zpětná vazba od studentů, její analýza (dynamika hodiny)
Seznam doporučené literatury
Horst, B., Seigrist, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-479-6.
Horká, H. Výchova pro 21. století. Brno : Paido, 2000. ISBN 80-85931-85-0.
Petty, G. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996. ISBN 80-7178-070-7.
Kalhous, Z., Obst, O. A KOL. Školní didaktika. 1. vydání. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178-253-X.
Štula, M., Gözt, A. Životní prostředí. Praha : Česká geografická společnost, 1999. ISBN 80-86034-37-2.
Seznam doporučené literatury
Horst, B., Seigrist, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-479-6.
Horká, H. Výchova pro 21. století. Brno : Paido, 2000. ISBN 80-85931-85-0.
Petty, G. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996. ISBN 80-7178-070-7.
Kalhous, Z., Obst, O. A KOL. Školní didaktika. 1. vydání. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178-253-X.
Štula, M., Gözt, A. Životní prostředí. Praha : Česká geografická společnost, 1999. ISBN 80-86034-37-2.