Cílem práce je určit možnosti a limity uplatnění sociálního pedagoga ve vězeňském prostředí a využití jeho decizních kompetencí, jako klíčových kompetencí při výkonu jeho povolání.
Annotation in English
In this thesis we presented the main aims and limits of proffesions in prission environment. Social pedagogue competences - decision presented as a key competences of proffesion.
Keywords
paradigma, koncepční vztah, kontext, sociální pedagogika, metodologie vědy
Keywords in English
paradigm, context, conception relation, social pedagogy, methodology of science
Length of the covering note
63
Language
CZ
Annotation
Cílem práce je určit možnosti a limity uplatnění sociálního pedagoga ve vězeňském prostředí a využití jeho decizních kompetencí, jako klíčových kompetencí při výkonu jeho povolání.
Annotation in English
In this thesis we presented the main aims and limits of proffesions in prission environment. Social pedagogue competences - decision presented as a key competences of proffesion.
Keywords
paradigma, koncepční vztah, kontext, sociální pedagogika, metodologie vědy
Keywords in English
paradigm, context, conception relation, social pedagogy, methodology of science
Research Plan
Zpracování teoretické části.
Zpracování metodologie výzkumné části.
Zpracování praktické části.
Doporučení pro praxi.
Research Plan
Zpracování teoretické části.
Zpracování metodologie výzkumné části.
Zpracování praktické části.
Doporučení pro praxi.
Recommended resources
BREZINKA, W.Filozofické základy výchovy. Praha : Zvon, 1996
CIPRO,M. Prameny výchovy. I - V. Brno: L. Marek, 2001
KUČEROVÁ, S. Člověk, hodnoty, výchova. Prešov: ManaCon, 1996
KUČEROVÁ, S. Obecné základy mravní výchovy. Brno:FF MU, 1992
PELIKÁN, J. Výchova jako teoretický problém. Ostrava: Amosium, 1995
ŠPIČÁK, J. Úvod do teorie a metodiky výchovné práce pro vychovatele. Olomouc:PdF UP, 1992
ŠPIČÁK, J. Prostředí z pohledu sociální pedagogiky. Olomouc: PdF UP, 1993
CHUDÝ, Š. Typologie řešení výchovných situací. Zlín: UTB, 2006
MUSIL, J. Sociální psychologie. Zlín : UTB, 2005
VÁGNEROVÁ, M. Vývojová psychologie. Praha: Portál, 2000
Recommended resources
BREZINKA, W.Filozofické základy výchovy. Praha : Zvon, 1996
CIPRO,M. Prameny výchovy. I - V. Brno: L. Marek, 2001
KUČEROVÁ, S. Člověk, hodnoty, výchova. Prešov: ManaCon, 1996
KUČEROVÁ, S. Obecné základy mravní výchovy. Brno:FF MU, 1992
PELIKÁN, J. Výchova jako teoretický problém. Ostrava: Amosium, 1995
ŠPIČÁK, J. Úvod do teorie a metodiky výchovné práce pro vychovatele. Olomouc:PdF UP, 1992
ŠPIČÁK, J. Prostředí z pohledu sociální pedagogiky. Olomouc: PdF UP, 1993
CHUDÝ, Š. Typologie řešení výchovných situací. Zlín: UTB, 2006
MUSIL, J. Sociální psychologie. Zlín : UTB, 2005
VÁGNEROVÁ, M. Vývojová psychologie. Praha: Portál, 2000