Cílem této práce je Analýza uplatnění absolventů oboru Sociální pedagogika na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Teoretická část se zabývá pojetím a vývojem sociální pedagogiky, historickými názory na sociální pedagogiku, dále filozoficko-metodologickým rámcem sociální pedagogiky a pro-fesí sociálního pedagoga.
Praktická část práce je věnovaná projektu kvantitativního výzkumu, jeho realizaci a vyhod-nocení. Kvantitativní výzkum je pojat jako analýza uplatnitelnosti absolventů oboru Soci-ální pedagogika v kombinované formě studia na FHS na UTB ve Zlíně.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is to make an analyse of Tomas Bata University graduates with re-spect to their use in practice.
Theoretical part describes Social Pedagogy evolution as well as its approach, historical outlooks, philosophical and methodological aspects.
Practical part is addressed to Quantitative Research Project and its implementation and evaluation. Quantitative Research is made as analysis of students who completed Social Pedagogy masters in combined form within Tomas Bata University in Zlin.
Education, Social Pedagogy, Key Competence, Profession, Graduate Profile, Research De-sign, Questionnaire, Hypothesis
Rozsah průvodní práce
72 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je Analýza uplatnění absolventů oboru Sociální pedagogika na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Teoretická část se zabývá pojetím a vývojem sociální pedagogiky, historickými názory na sociální pedagogiku, dále filozoficko-metodologickým rámcem sociální pedagogiky a pro-fesí sociálního pedagoga.
Praktická část práce je věnovaná projektu kvantitativního výzkumu, jeho realizaci a vyhod-nocení. Kvantitativní výzkum je pojat jako analýza uplatnitelnosti absolventů oboru Soci-ální pedagogika v kombinované formě studia na FHS na UTB ve Zlíně.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is to make an analyse of Tomas Bata University graduates with re-spect to their use in practice.
Theoretical part describes Social Pedagogy evolution as well as its approach, historical outlooks, philosophical and methodological aspects.
Practical part is addressed to Quantitative Research Project and its implementation and evaluation. Quantitative Research is made as analysis of students who completed Social Pedagogy masters in combined form within Tomas Bata University in Zlin.
Education, Social Pedagogy, Key Competence, Profession, Graduate Profile, Research De-sign, Questionnaire, Hypothesis
Zásady pro vypracování
Zpracování teoretické části - pojmosloví
Zpracování teoretické části - profil absolventů
Zpracování praktické části - metodologie
Zpracování praktické části - analýza
Doporučení pro praxi
Zásady pro vypracování
Zpracování teoretické části - pojmosloví
Zpracování teoretické části - profil absolventů
Zpracování praktické části - metodologie
Zpracování praktické části - analýza
Doporučení pro praxi
Seznam doporučené literatury
BAKOŠOVÁ, Z. Sociálny pedagóg a jeho kompetencie. In Pedagogická revue, roč. 57, 2005, č. 1, s. 12-21.
CHUDÝ, Š. - KLOSOVÁ, D. Sociálna pedagogika, jej pojatie a zameranie. In Konstituování Sociální pedagogiky jako vědeckého oboru. Brno: BonnyPress Brno, 2004.
CHUDÝ, Š. Teoretické východiská sociálnej pedagogiky. In CHUDÝ, Š., ŠVEC, V.(ed.) Pedagogika v teorii a praxi (Vybrané pedagogické problémy). Zlín: UTB, 2004.
CHUDÝ, Š. Kompetencie sociálneho pedagóga ako kľúčová kategória sociálno-pedagogickej pedeutológie. In Sociální pedagogika v teorii a praxi. Brno : IMS, 2006.
CHUDÝ, Š., HLADÍK, J. Aktuálne problémy rozvoja oboru sociálna pedagogika na UTB ve Zlíně In Sociálnopedagogické štúdie 2006. Bratislava: UK PdF, 2006.
SEKOT, J. Sociální pedagogika jako vědní disciplína a studijní obory v ČR. Závěrečná zpráva programu PHARE. Praha: 1997.
Seznam doporučené literatury
BAKOŠOVÁ, Z. Sociálny pedagóg a jeho kompetencie. In Pedagogická revue, roč. 57, 2005, č. 1, s. 12-21.
CHUDÝ, Š. - KLOSOVÁ, D. Sociálna pedagogika, jej pojatie a zameranie. In Konstituování Sociální pedagogiky jako vědeckého oboru. Brno: BonnyPress Brno, 2004.
CHUDÝ, Š. Teoretické východiská sociálnej pedagogiky. In CHUDÝ, Š., ŠVEC, V.(ed.) Pedagogika v teorii a praxi (Vybrané pedagogické problémy). Zlín: UTB, 2004.
CHUDÝ, Š. Kompetencie sociálneho pedagóga ako kľúčová kategória sociálno-pedagogickej pedeutológie. In Sociální pedagogika v teorii a praxi. Brno : IMS, 2006.
CHUDÝ, Š., HLADÍK, J. Aktuálne problémy rozvoja oboru sociálna pedagogika na UTB ve Zlíně In Sociálnopedagogické štúdie 2006. Bratislava: UK PdF, 2006.
SEKOT, J. Sociální pedagogika jako vědní disciplína a studijní obory v ČR. Závěrečná zpráva programu PHARE. Praha: 1997.