Marketingová komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU je analytickou prací zaměřenou na schopnost podnikatelů a firem získat finanční dotaci na projektový záměr v oblasti profesního vzdělávání lidských zdrojů. Žádost o dotaci je chápána jako produkt firmy. Cílem žadatele je získat finanční podporu zveřejněním strategických vizí podniku prostřednictvím dat z firemního informačního systému a efektivním použitím nástrojů inte-grované marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
Marketing Communication under the EU Structural Fund Grant Heading is an analytical work focusing on the ability of entrepreneurs and firms to obtain funding grants for busi-ness plans in the area of professional education of human resources. A grant application is understood as a firm’s product. The goal of the applicant is to obtain financial support by making public a business’s strategic visions through data from the firm’s information sys-tem and the effective use of the tools of integrated marketing communication.
EU grant, grant application, GS Profession, marketing communication, integrated market-ing communication, marketing strategy, questionnaire, quantitative research, qualitative research, manual, professional education
Rozsah průvodní práce
85 s, 24 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Marketingová komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU je analytickou prací zaměřenou na schopnost podnikatelů a firem získat finanční dotaci na projektový záměr v oblasti profesního vzdělávání lidských zdrojů. Žádost o dotaci je chápána jako produkt firmy. Cílem žadatele je získat finanční podporu zveřejněním strategických vizí podniku prostřednictvím dat z firemního informačního systému a efektivním použitím nástrojů inte-grované marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
Marketing Communication under the EU Structural Fund Grant Heading is an analytical work focusing on the ability of entrepreneurs and firms to obtain funding grants for busi-ness plans in the area of professional education of human resources. A grant application is understood as a firm’s product. The goal of the applicant is to obtain financial support by making public a business’s strategic visions through data from the firm’s information sys-tem and the effective use of the tools of integrated marketing communication.
EU grant, grant application, GS Profession, marketing communication, integrated market-ing communication, marketing strategy, questionnaire, quantitative research, qualitative research, manual, professional education
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte teoretická východiska na základě stanovených cílů, definujte dotační pobídek EU, filozofii dotací a státních podpor pro podnikatelské subjekty a prostředí.
2. Formulujte cíle a hypotézy vztahující se k tématu diplomové práce a vycházející ze současné situace ve sledované oblasti.
3. Analyzujte principy dotačních titulů a proveďte analýzu konkrétního přístupu v diferenciaci produktu-žádost o dotaci v rámci GS Profese u vzorku žadatelů o dotaci,
4. S využitím výsledků analýz navrhněte metody pro srovnávací analýzu a definování teoretických východisek, tj. identifikace a popis nejlepších praktik.
5. Závěrem verifikujte vyslovené hypotézy a zpracujte manuál pro využití marketingových komunikací při vypracování žádosti o dotaci na základě vzoru-formulář žádosti o dotaci v GS Profese.
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte teoretická východiska na základě stanovených cílů, definujte dotační pobídek EU, filozofii dotací a státních podpor pro podnikatelské subjekty a prostředí.
2. Formulujte cíle a hypotézy vztahující se k tématu diplomové práce a vycházející ze současné situace ve sledované oblasti.
3. Analyzujte principy dotačních titulů a proveďte analýzu konkrétního přístupu v diferenciaci produktu-žádost o dotaci v rámci GS Profese u vzorku žadatelů o dotaci,
4. S využitím výsledků analýz navrhněte metody pro srovnávací analýzu a definování teoretických východisek, tj. identifikace a popis nejlepších praktik.
5. Závěrem verifikujte vyslovené hypotézy a zpracujte manuál pro využití marketingových komunikací při vypracování žádosti o dotaci na základě vzoru-formulář žádosti o dotaci v GS Profese.
Seznam doporučené literatury
ŠUMPÍKOVÁ, M a OCHRANA, F. a PAVEL J.Veřejné výdajové programy a jejich efektivnost. 1.vyd. Praha : Eurolex Bohemia, 2005. ISBN 80-86861-77-5
TOMEK,G., VÁVROVÁ,V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0
SOUKALOVÁ, R.: Strategický marketing.1. vyd. Zlín: Univerzita T. Bati ve Zlíně, 2004. 115
PELSMACKER De, P. a kol.: Marketingové komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1
TURECKIOVÁ, M.: Řízení a rozvoj lidí ve firmách. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 168 s. ISBN 80-247-0405-6
Seznam doporučené literatury
ŠUMPÍKOVÁ, M a OCHRANA, F. a PAVEL J.Veřejné výdajové programy a jejich efektivnost. 1.vyd. Praha : Eurolex Bohemia, 2005. ISBN 80-86861-77-5
TOMEK,G., VÁVROVÁ,V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0
SOUKALOVÁ, R.: Strategický marketing.1. vyd. Zlín: Univerzita T. Bati ve Zlíně, 2004. 115
PELSMACKER De, P. a kol.: Marketingové komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1
TURECKIOVÁ, M.: Řízení a rozvoj lidí ve firmách. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 168 s. ISBN 80-247-0405-6