Tato diplomová práce pojednává o stávající situaci neenergetického těžebního průmyslu EU a o tom, jaké kroky lze podniknout v zájmu změny jeho nynějšího statusu a podpory průmyslu jako celku. Cílem této práce je pomoci těžebnímu průmyslu změnit image před veřejností a navrhnout konkrétní kroky vedoucí k této změně. Uvádí se v ní, že je třeba vytvořit jednotné pojetí komunikace, souvisle informovat veřejnost a zlepšovat obraz prů-myslu jakožto důvěryhodného, inovativního a k životnímu prostředí šetrného odvětví.
Anotace v angličtině
This diploma work is focused on the present situation of the EU Non-Energy Extractive Industry (NEEI) and what can be done to change the present status and to promote the industry in general. The aim of this work is to help the mining industry change its image in general public and proposed concrete steps how to do so. This work describes a need to create integrated communication approach, educate general public, improve the image of the industry as environmentally friendly, trustworthy and innovative.
Klíčová slova
Těžební průmysl, image, komunikace, udržitelný rozvoj, konkurenceschopnost, nerosty a kovy.
Klíčová slova v angličtině
Extractive industry, image, communication, sustainable development, competitiveness, minerals and metals.
Rozsah průvodní práce
94 s., 24 s. obr. příloh
Jazyk
AN
Anotace
Tato diplomová práce pojednává o stávající situaci neenergetického těžebního průmyslu EU a o tom, jaké kroky lze podniknout v zájmu změny jeho nynějšího statusu a podpory průmyslu jako celku. Cílem této práce je pomoci těžebnímu průmyslu změnit image před veřejností a navrhnout konkrétní kroky vedoucí k této změně. Uvádí se v ní, že je třeba vytvořit jednotné pojetí komunikace, souvisle informovat veřejnost a zlepšovat obraz prů-myslu jakožto důvěryhodného, inovativního a k životnímu prostředí šetrného odvětví.
Anotace v angličtině
This diploma work is focused on the present situation of the EU Non-Energy Extractive Industry (NEEI) and what can be done to change the present status and to promote the industry in general. The aim of this work is to help the mining industry change its image in general public and proposed concrete steps how to do so. This work describes a need to create integrated communication approach, educate general public, improve the image of the industry as environmentally friendly, trustworthy and innovative.
Klíčová slova
Těžební průmysl, image, komunikace, udržitelný rozvoj, konkurenceschopnost, nerosty a kovy.
Klíčová slova v angličtině
Extractive industry, image, communication, sustainable development, competitiveness, minerals and metals.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti managementu, marketingu a marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte otázkám, řízení změny, konkurenceschopnosti, image a udržitelného rozvoje. Definujte cíle práce. Stanovte pracovní hypotézy.
2. Navrhněte vlastní metodu šetření, zpracujte analýzu v rozsahu potřebném pro diplomovou práci.
3. Vytvořte soubor návrhů na opatření, která povedou k budování pozitivní image těžebního průmyslu, zhodnoťte přínosy navrhovaného řešení.
4. Ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti managementu, marketingu a marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte otázkám, řízení změny, konkurenceschopnosti, image a udržitelného rozvoje. Definujte cíle práce. Stanovte pracovní hypotézy.
2. Navrhněte vlastní metodu šetření, zpracujte analýzu v rozsahu potřebném pro diplomovou práci.
3. Vytvořte soubor návrhů na opatření, která povedou k budování pozitivní image těžebního průmyslu, zhodnoťte přínosy navrhovaného řešení.
4. Ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
Seznam doporučené literatury
THOMSON, R. and the Course Team. The effective manager, Managing change. Second edition, The Open University 1998, Pages 91. ISBN 0 7492 7670 3
THOMSON, R. and the Course Team. The effective manager, Communication. 3rd reprint, The Open University 1999, Pages 130. ISBN 0 7492 7202 3
CHERNATONY, L. and the Course Team. Managing Customers and Client Relations, Communicating with your customers. 3rd reprint, The Open University 1999, Pages 51. ISBN 0 7492 7960 5
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání, Grada Publishing 2003. Počet stran 719. ISBN 80-247-0016-6
DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERG, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing 2003. Počet stran 174. ISBN 80-247-0254-1
Seznam doporučené literatury
THOMSON, R. and the Course Team. The effective manager, Managing change. Second edition, The Open University 1998, Pages 91. ISBN 0 7492 7670 3
THOMSON, R. and the Course Team. The effective manager, Communication. 3rd reprint, The Open University 1999, Pages 130. ISBN 0 7492 7202 3
CHERNATONY, L. and the Course Team. Managing Customers and Client Relations, Communicating with your customers. 3rd reprint, The Open University 1999, Pages 51. ISBN 0 7492 7960 5
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání, Grada Publishing 2003. Počet stran 719. ISBN 80-247-0016-6
DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERG, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing 2003. Počet stran 174. ISBN 80-247-0254-1