Po zopakování teorie strategického plánování a marketingového výzkumu se ve své práci věnuji detailnímu marketingovému průzkumu mikroregionu (dotazník) a následné analýze stávající situace. Na základě výsledků dotazníkového průzkumu a analýzy stávající situace jsem si dovolil stanovit vize mikroregionu, strategické cíle a konkrétní návrhy opatření.
Anotace v angličtině
On the beginning of my graduation theses I am repeating theory of strategic planning and marketing research. Than I am attend to detailed marketing research of micro-region (questionnaire) and following analysis of existing situation. Pursuant to result of marketing research and analysis of existing micro region situation I appointed vision, strategic objections and factual suggestion of actions.
Po zopakování teorie strategického plánování a marketingového výzkumu se ve své práci věnuji detailnímu marketingovému průzkumu mikroregionu (dotazník) a následné analýze stávající situace. Na základě výsledků dotazníkového průzkumu a analýzy stávající situace jsem si dovolil stanovit vize mikroregionu, strategické cíle a konkrétní návrhy opatření.
Anotace v angličtině
On the beginning of my graduation theses I am repeating theory of strategic planning and marketing research. Than I am attend to detailed marketing research of micro-region (questionnaire) and following analysis of existing situation. Pursuant to result of marketing research and analysis of existing micro region situation I appointed vision, strategic objections and factual suggestion of actions.
1. Charakterizujte základní pojmy marketingové strategie a strategického plánování v neziskovém sektoru a tvorbu marketingového plánu.
2. Charakterizujte cíle diplomové práce a formulujte hypotézy ve vztahu k zadanému tématu práce.
3. Analyzujte současnou situaci v Mikroregionu.
4. Na základě výsledků analýz navrhněte marketingovou strategii, určete a charakterizujte nové marketingové cíle, stanovte jejich realizaci v čase, určete zpětnou vazbu a způsob kontroly cílů.
5. Závěrem zhodnoťte splnění cílů a potvrďte či vyvraťte Vaše hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte základní pojmy marketingové strategie a strategického plánování v neziskovém sektoru a tvorbu marketingového plánu.
2. Charakterizujte cíle diplomové práce a formulujte hypotézy ve vztahu k zadanému tématu práce.
3. Analyzujte současnou situaci v Mikroregionu.
4. Na základě výsledků analýz navrhněte marketingovou strategii, určete a charakterizujte nové marketingové cíle, stanovte jejich realizaci v čase, určete zpětnou vazbu a způsob kontroly cílů.
5. Závěrem zhodnoťte splnění cílů a potvrďte či vyvraťte Vaše hypotézy.
Seznam doporučené literatury
Bernátová, M. - Vaňová, A.: Marketing pre samosprávy I. (Marketing území), vydala Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela a Inštitút rozvoje obcí, miest a regiónov, Banská Bystrica, 2000, 180 stran
Bernátová, M. - Vaňová, A.: Marketing pre samosprávy II. (Komunikácia s verejnosťou), vydala Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela a Inštitút rozvoje obcí, miest a regiónov, Banská Bystrica, 1999, 101 stran
Foret, M.: Marketingová komunikace, vydavatelství Masarykovy univerzity Brno, Brno, vydání druhé, rozšířené, 1997, 157 stran
Foretová, V. - Foret, M.: Komunikující město, vydala Masarykova univerzita v Brně, Brno, 1996, 108 stran
Hannagan, T., J.: Marketing pro neziskový sektor, český překlad Novotná J., vydal Management press, Praha, 1996, 205 stran
Horáková, H.: Strategický marketing, vydala Grada Publishing, spol. s r. o., Praha, 2001, 150 stran
Horáková, I.: Marketing v současné světové praxi, vydala Grada a. s., Praha, 1992, 368 stran
Janečková, L - Vaštíková, M.: Marketing měst a obcí, vydala Grada Publishing spol. s r. o., Praha, 1999, 184 stran
Kotler, P.: Marketing management, vydal Prentice Hall, Inc., vydání sedmé, 1991, český překlad Dolanský V. a kol., vydala Victoria Publishing a. s., Praha, vydání druhé, 1995, 789 stran
Seznam doporučené literatury
Bernátová, M. - Vaňová, A.: Marketing pre samosprávy I. (Marketing území), vydala Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela a Inštitút rozvoje obcí, miest a regiónov, Banská Bystrica, 2000, 180 stran
Bernátová, M. - Vaňová, A.: Marketing pre samosprávy II. (Komunikácia s verejnosťou), vydala Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela a Inštitút rozvoje obcí, miest a regiónov, Banská Bystrica, 1999, 101 stran
Foret, M.: Marketingová komunikace, vydavatelství Masarykovy univerzity Brno, Brno, vydání druhé, rozšířené, 1997, 157 stran
Foretová, V. - Foret, M.: Komunikující město, vydala Masarykova univerzita v Brně, Brno, 1996, 108 stran
Hannagan, T., J.: Marketing pro neziskový sektor, český překlad Novotná J., vydal Management press, Praha, 1996, 205 stran
Horáková, H.: Strategický marketing, vydala Grada Publishing, spol. s r. o., Praha, 2001, 150 stran
Horáková, I.: Marketing v současné světové praxi, vydala Grada a. s., Praha, 1992, 368 stran
Janečková, L - Vaštíková, M.: Marketing měst a obcí, vydala Grada Publishing spol. s r. o., Praha, 1999, 184 stran
Kotler, P.: Marketing management, vydal Prentice Hall, Inc., vydání sedmé, 1991, český překlad Dolanský V. a kol., vydala Victoria Publishing a. s., Praha, vydání druhé, 1995, 789 stran