Tato diplomová práce je zaměřena marketingové komunikace cestovní kanceláře Kudrna.
V teoretické části této práce uvádím co je to cestovní ruch, význam pohybových aktivit, speci-fika vybraného území z hlediska cestovního ruchu apod.
V analytické části jsem se zaměřil na charakteristiku CK Kudrna a jí požívané prostředky marketingové komunikace.
V projektové části popisuji sportovně recesistický závod ,,Koulení kola z Lednice do Brna‘‘. Východiska a cíle této činnosti. Na základě výzkumu definuji cílovou skupinu, hodnotím z vícedobého hlediska dosažené image CK Kudrna, navrhuji změny pro prezentaci CK Kudr-na na webových stránkách.
Anotace v angličtině
This thesis aims to describe marketing communication of Kudrna travel agency. The theoretical part contains definitions of terms. The analytical part deals with the travel agency’s characteristics and means used in marketing communication. The project part describes the ''Wheel rolling‘‘ race from Lednice to Brno, analyses its aims, evaluates it in regard to the image of the travel agency and suggests changes on the company’s web pages.
Klíčová slova
Význam a obsah marketingu, vlivy vnitřní a vnější, analýza prostředí, marketingový výzkum, chování spotřebitele, chování organizace, trh, segmentace trhu, produkt a jeho charakteristika, značka, marketingové komunikace, marketingové cíle, strategie obsahu sdělení, reklama, direct marketing, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, image organizace, e-marketing, webová prezentace
Klíčová slova v angličtině
The meaning and scope of marketing, internal and external influences, market analzsis, marketing research, consumer behaviour, organiyational behaviour, market, market stratification, product and its characteristics, brand, marketing communications, marketing goals, presentation kontent analysis, advertisment, direkt marketing, public relations, personal sales, organisation image, e-marketing, internet presentation.
Rozsah průvodní práce
124 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena marketingové komunikace cestovní kanceláře Kudrna.
V teoretické části této práce uvádím co je to cestovní ruch, význam pohybových aktivit, speci-fika vybraného území z hlediska cestovního ruchu apod.
V analytické části jsem se zaměřil na charakteristiku CK Kudrna a jí požívané prostředky marketingové komunikace.
V projektové části popisuji sportovně recesistický závod ,,Koulení kola z Lednice do Brna‘‘. Východiska a cíle této činnosti. Na základě výzkumu definuji cílovou skupinu, hodnotím z vícedobého hlediska dosažené image CK Kudrna, navrhuji změny pro prezentaci CK Kudr-na na webových stránkách.
Anotace v angličtině
This thesis aims to describe marketing communication of Kudrna travel agency. The theoretical part contains definitions of terms. The analytical part deals with the travel agency’s characteristics and means used in marketing communication. The project part describes the ''Wheel rolling‘‘ race from Lednice to Brno, analyses its aims, evaluates it in regard to the image of the travel agency and suggests changes on the company’s web pages.
Klíčová slova
Význam a obsah marketingu, vlivy vnitřní a vnější, analýza prostředí, marketingový výzkum, chování spotřebitele, chování organizace, trh, segmentace trhu, produkt a jeho charakteristika, značka, marketingové komunikace, marketingové cíle, strategie obsahu sdělení, reklama, direct marketing, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, image organizace, e-marketing, webová prezentace
Klíčová slova v angličtině
The meaning and scope of marketing, internal and external influences, market analzsis, marketing research, consumer behaviour, organiyational behaviour, market, market stratification, product and its characteristics, brand, marketing communications, marketing goals, presentation kontent analysis, advertisment, direkt marketing, public relations, personal sales, organisation image, e-marketing, internet presentation.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle diplomové práce.
2. Popište teoretická východiska tématu.
3. Charakterizujte cestovní kanceláře Kudrna.
4. Analyzujte současnou pozici firmy na trhu.
5. Definujte cíle a hypotézy pro marketingové komunikace včetně metodologického postupu práce.
6. Vypracujte projekt marketingové strategie pro vybraný segment s důrazem na tvorbu komunikační strategie (cíle,sdělení), její koordinaci a zpětnou vazbu.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle diplomové práce.
2. Popište teoretická východiska tématu.
3. Charakterizujte cestovní kanceláře Kudrna.
4. Analyzujte současnou pozici firmy na trhu.
5. Definujte cíle a hypotézy pro marketingové komunikace včetně metodologického postupu práce.
6. Vypracujte projekt marketingové strategie pro vybraný segment s důrazem na tvorbu komunikační strategie (cíle,sdělení), její koordinaci a zpětnou vazbu.
Seznam doporučené literatury
Clarke, L. Caywood. Public relations-řízená komunikace podniku s veřejností. 1.vyd. Brno, Computer Press 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4
Foret, Miroslav. Marketingový výzkum. Praha, Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0385-6
Foret, Miroslav. Turčínková, Jana. Cestovní ruch. 1. vyd. Brno, Mendlova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2005. 108 s. ISBN 80-7157- 838-X
Jakubíková, Dagmar. Ježek, Jiří. Pavlák, Miroslav. Cestovní ruch. 1.vyd. Plzeň, Západočeská univerzita v Plzni 1995. 268 s. ISBN 80-7082-185-X
Kotler, Philip. Marketing a management. 10. rozšířené vydání. Praha, Grada Publishing 2003. 720 s. ISBN 80-247-0016-6
Lesly, Philip. Public relations-teorie a praxe. 1. vyd. Praha, Victoria Publisching 1995. 240 s. ISBN 80-85865-15-7
Nagyová, Jana. Marketingová komunikace. Dotisk prvního vydání. Praha 1995, Vysoká škola ekonomická v Praze. 113 s. ISBN 80-7079-367
Pavlú, Dušan. a kol. Marketingová komunikace firemní strategie. Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2003. ISBN 80-7318-178-9
Pfeifer, Luďek. Umlaufová, Miloslava. Firemní kultura, síla sdílených cílů, hodnot a priorit. Praha, Grada 1993. ISBN 80-7169-018-X.
Světlík, Jaroslav. Marketing-Cesta k trhu. Zlín, EKKA 1994. 256 s.
Seznam doporučené literatury
Clarke, L. Caywood. Public relations-řízená komunikace podniku s veřejností. 1.vyd. Brno, Computer Press 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4
Foret, Miroslav. Marketingový výzkum. Praha, Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0385-6
Foret, Miroslav. Turčínková, Jana. Cestovní ruch. 1. vyd. Brno, Mendlova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2005. 108 s. ISBN 80-7157- 838-X
Jakubíková, Dagmar. Ježek, Jiří. Pavlák, Miroslav. Cestovní ruch. 1.vyd. Plzeň, Západočeská univerzita v Plzni 1995. 268 s. ISBN 80-7082-185-X
Kotler, Philip. Marketing a management. 10. rozšířené vydání. Praha, Grada Publishing 2003. 720 s. ISBN 80-247-0016-6
Lesly, Philip. Public relations-teorie a praxe. 1. vyd. Praha, Victoria Publisching 1995. 240 s. ISBN 80-85865-15-7
Nagyová, Jana. Marketingová komunikace. Dotisk prvního vydání. Praha 1995, Vysoká škola ekonomická v Praze. 113 s. ISBN 80-7079-367
Pavlú, Dušan. a kol. Marketingová komunikace firemní strategie. Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2003. ISBN 80-7318-178-9
Pfeifer, Luďek. Umlaufová, Miloslava. Firemní kultura, síla sdílených cílů, hodnot a priorit. Praha, Grada 1993. ISBN 80-7169-018-X.
Světlík, Jaroslav. Marketing-Cesta k trhu. Zlín, EKKA 1994. 256 s.