Diplomová práce se zabývá efektivitou direkt marketingu a jeho úspěšným zavedením do integrované komunikace maloobchodní firmy, jejíž hlavní výhody jsou jasná cílová skupina, stálá klientela a zavedená firma. Projektová část obsahuje doporučení a návrhy řešení týkajících se direkt marketingových nástrojů, například důležitost tvorby databáze, vytvoření webových stránek, návrh direkt marketingové kampaně či způsoby práce s databází.
Práce jasně naznačuje, že u této firmy bude direkt marketing efektivní pouze s propojením dalších aktivit marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This graduation thesis is engaged in the effectiveness of the direct marketing and its successful integration to the integrate communication of the retail company, whose main advantages are exact target group, permanent custom and the long-established company. The project part contains the recommendations and the proposals regarding the direct marketing tools e.g. the importance of the database setting- up, web pages construction, the propsal of the direct marketing drive or the ways how to work with database.
It is clearly indicated in this thesis that the direct marketing will be effective by this company only under the condition of connection with other tools of the marketing communication.
Relationship marketing, database, customer, direkt marketing, sales promotions, questionnaire, internet.
Rozsah průvodní práce
81 s., 10 s. příloh
Jazyk
AN
Anotace
Diplomová práce se zabývá efektivitou direkt marketingu a jeho úspěšným zavedením do integrované komunikace maloobchodní firmy, jejíž hlavní výhody jsou jasná cílová skupina, stálá klientela a zavedená firma. Projektová část obsahuje doporučení a návrhy řešení týkajících se direkt marketingových nástrojů, například důležitost tvorby databáze, vytvoření webových stránek, návrh direkt marketingové kampaně či způsoby práce s databází.
Práce jasně naznačuje, že u této firmy bude direkt marketing efektivní pouze s propojením dalších aktivit marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This graduation thesis is engaged in the effectiveness of the direct marketing and its successful integration to the integrate communication of the retail company, whose main advantages are exact target group, permanent custom and the long-established company. The project part contains the recommendations and the proposals regarding the direct marketing tools e.g. the importance of the database setting- up, web pages construction, the propsal of the direct marketing drive or the ways how to work with database.
It is clearly indicated in this thesis that the direct marketing will be effective by this company only under the condition of connection with other tools of the marketing communication.
Relationship marketing, database, customer, direkt marketing, sales promotions, questionnaire, internet.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte zásady vztahového marketingu ve spojení s direct marketingem, definujte pracovní hypotézu.
2. Proveďte analýzu současného stavu komunikace zvolené firmy se zaměřením na direct marketing, zhodnoťte efektivitu komunikačních nástrojů.
3. Proveďte adekvátní analýzy nutné pro strategické rozhodnutí tvorby komunikačního mixu vycházejícího z direct marketingu.
4. Zpracujte návrh direct marketingové komunikace s cílovými skupinami zvolené firmy, definujte taktiku, timing, finanční náročnost a způsoby vyhodnocení efektivity.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte zásady vztahového marketingu ve spojení s direct marketingem, definujte pracovní hypotézu.
2. Proveďte analýzu současného stavu komunikace zvolené firmy se zaměřením na direct marketing, zhodnoťte efektivitu komunikačních nástrojů.
3. Proveďte adekvátní analýzy nutné pro strategické rozhodnutí tvorby komunikačního mixu vycházejícího z direct marketingu.
4. Zpracujte návrh direct marketingové komunikace s cílovými skupinami zvolené firmy, definujte taktiku, timing, finanční náročnost a způsoby vyhodnocení efektivity.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Jak komunikovat se zákazníkem. 1. vydání. Praha: Computer Press, a.s., 2000. 200 s. ISBN 80-7226-292-9.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Computer Press, a.s., 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
FRAY, P. Marketingová komunikace-nové trendy a jejich využití. 1. vydání. Praha: Management Press, NT Publishing, s.r.o., 2005. 112 s. ISBN 80-7261-129-1.
CHLEBOVSKÝ, V. CRM-Řízení vztahů se zákazníky. 1. vydání. Praha: Computer Press, a.s., 2005. 190 s. ISBN 80-251-0798-1.
VARWEYEN, A. Jak získávat nové zákazníky. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s.,2007. 156 s. ISBN 978-80-247-1970-2.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Jak komunikovat se zákazníkem. 1. vydání. Praha: Computer Press, a.s., 2000. 200 s. ISBN 80-7226-292-9.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Computer Press, a.s., 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
FRAY, P. Marketingová komunikace-nové trendy a jejich využití. 1. vydání. Praha: Management Press, NT Publishing, s.r.o., 2005. 112 s. ISBN 80-7261-129-1.
CHLEBOVSKÝ, V. CRM-Řízení vztahů se zákazníky. 1. vydání. Praha: Computer Press, a.s., 2005. 190 s. ISBN 80-251-0798-1.
VARWEYEN, A. Jak získávat nové zákazníky. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s.,2007. 156 s. ISBN 978-80-247-1970-2.