Cílem diplomové práce ''Příprava a realizace telemarketingové kampaně‘‘ je charak-terizovat roli telemarketingu v obecné rovině, zpracovat dostupné zdroje v oblasti tématu diplomové práce a v analytické části práce se zaměřit na způsob prodeje daného produktu prostřednictvím kampaně aktivního telemarketingu.
Součástí diplomové práce je popis typů aktivních telemarketingových kampaní, kte-ré lze použít v jednotlivých životních cyklech produktu a popis možností působení těchto kampaní v rámci strategických cílů společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis ''The Preparation and Implementation of a Telemar-keting Campaign‘‘ is to describe the role of telemarketing in general, put together all avai-lable resources concerning the topic of the thesis, and in the analytical part to concentrate on the process of selling of a given product by way of telemarketing.
A part of this thesis is the description of individual types of telemarketing cam-paigns used in the individual life cycles of a product, and the description of their applicabi-lity in the area of the strategic aims of a company.
Klíčová slova
telemarketing, direct marketing, direct mail, životní cyklus produktu, operátor, call centrum, telefon, cílová skupina, follow-up, up-selling, akvizice, retence, zákazník, zadavatel, flexibilita, zacílení, scénář telefonního hovoru.
Klíčová slova v angličtině
telemarketing, direct marketing, direct mail, life cycle of product, operator, call centrum, telephone, target group, follow-up, us-selling, acquisition, retention, customer, flexibility, targeting, callscript.
Rozsah průvodní práce
88 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce ''Příprava a realizace telemarketingové kampaně‘‘ je charak-terizovat roli telemarketingu v obecné rovině, zpracovat dostupné zdroje v oblasti tématu diplomové práce a v analytické části práce se zaměřit na způsob prodeje daného produktu prostřednictvím kampaně aktivního telemarketingu.
Součástí diplomové práce je popis typů aktivních telemarketingových kampaní, kte-ré lze použít v jednotlivých životních cyklech produktu a popis možností působení těchto kampaní v rámci strategických cílů společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis ''The Preparation and Implementation of a Telemar-keting Campaign‘‘ is to describe the role of telemarketing in general, put together all avai-lable resources concerning the topic of the thesis, and in the analytical part to concentrate on the process of selling of a given product by way of telemarketing.
A part of this thesis is the description of individual types of telemarketing cam-paigns used in the individual life cycles of a product, and the description of their applicabi-lity in the area of the strategic aims of a company.
Klíčová slova
telemarketing, direct marketing, direct mail, životní cyklus produktu, operátor, call centrum, telefon, cílová skupina, follow-up, up-selling, akvizice, retence, zákazník, zadavatel, flexibilita, zacílení, scénář telefonního hovoru.
Klíčová slova v angličtině
telemarketing, direct marketing, direct mail, life cycle of product, operator, call centrum, telephone, target group, follow-up, us-selling, acquisition, retention, customer, flexibility, targeting, callscript.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné zdroje v oblasti tématu diplomové práce.
2. Charakterizujte roli telemarketingu v obecné rovině, vydefinujte typy telemarketingových kampaní a možnosti jejich působení v rámci strategických cílů společnosti a v rámci životního cyklu produktu. Formulujte základní hypotézy.
3. V analytické části se zaměřte na způsob prodeje daného produktu prostřednictvím telemarketingu, popište typy telemarketingových kampaní používaných v jednotlivých životních cyklech daného produktu. Popište výsledky jednotlivých kampaní, porovnejte je se stanovenými hypotézami a formulujte závěry.
4. V projektové části definujte obecné zásady optimální telemarketingové kampaně a zpracujte modelový příklad takové kampaně.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné zdroje v oblasti tématu diplomové práce.
2. Charakterizujte roli telemarketingu v obecné rovině, vydefinujte typy telemarketingových kampaní a možnosti jejich působení v rámci strategických cílů společnosti a v rámci životního cyklu produktu. Formulujte základní hypotézy.
3. V analytické části se zaměřte na způsob prodeje daného produktu prostřednictvím telemarketingu, popište typy telemarketingových kampaní používaných v jednotlivých životních cyklech daného produktu. Popište výsledky jednotlivých kampaní, porovnejte je se stanovenými hypotézami a formulujte závěry.
4. V projektové části definujte obecné zásady optimální telemarketingové kampaně a zpracujte modelový příklad takové kampaně.
Seznam doporučené literatury
NASH, Edward. Direct marketing. Praha : Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
WUNDERMAN, Lester. Direct marketing : Reklama, která se zaplatí. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, a.s., 2004. 252 s. ISBN 80-247-0731-4.
SANTLEROVÁ, K., Telemarketing v praxi, 1. vyd., Praha, Grada Publishing 2007. 224 s. ISBN 978-80-247-1536-0
KOTLER, P., Marketing management, 10 vyd., Praha, Grada Publishing 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
KLEINOVÁ, Naomi. Bez loga. Praha, Argo 2005. 177 s. ISBN 80-7203-671-8
KŘÍŽEK, Z. - CRHA, I., Život s reklamou, 1. vyd., Praha, Grada Publishing 2002. 168 s. ISBN 80-247-0213-4.
SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6
SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. 2. vyd., Zlín, EKKA 1994. 253 s. ISBN není k dispozici.
VYSEKALOVÁ, Jitka. KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. Praha, Grada Publishing a.s. 2002. 137 s. ISBN 80- 247-0402-1
MIKULÁŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi. Grada Publishing. Praha 2003. 1. vydání. 360 s. ISBN 80-247-0650-4
Seznam doporučené literatury
NASH, Edward. Direct marketing. Praha : Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
WUNDERMAN, Lester. Direct marketing : Reklama, která se zaplatí. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, a.s., 2004. 252 s. ISBN 80-247-0731-4.
SANTLEROVÁ, K., Telemarketing v praxi, 1. vyd., Praha, Grada Publishing 2007. 224 s. ISBN 978-80-247-1536-0
KOTLER, P., Marketing management, 10 vyd., Praha, Grada Publishing 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
KLEINOVÁ, Naomi. Bez loga. Praha, Argo 2005. 177 s. ISBN 80-7203-671-8
KŘÍŽEK, Z. - CRHA, I., Život s reklamou, 1. vyd., Praha, Grada Publishing 2002. 168 s. ISBN 80-247-0213-4.
SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6
SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. 2. vyd., Zlín, EKKA 1994. 253 s. ISBN není k dispozici.
VYSEKALOVÁ, Jitka. KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. Praha, Grada Publishing a.s. 2002. 137 s. ISBN 80- 247-0402-1
MIKULÁŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi. Grada Publishing. Praha 2003. 1. vydání. 360 s. ISBN 80-247-0650-4