S pojmem Internet se dnes setkáváme na každém kroku, protože jde o bezesporu nejrychleji se vyvíjející informační médium. Počet počítačů připojovaných k Internetu exponenciálně narůstá. Prostřednictvím Internetu je možné oslovit obrovské množství lidí, a proto toto médium dnes využívají téměř všichni, firmy i soukromé osoby. Dnes již začíná platit, koho nenajdete na internetu, jako by nebyl. Prezentace prostřednictvím Internetu již dlouho není módní záležitost, webové stránky se staly nedílnou součástí dobré firemní strategie. Každou firmu, která chce ve světě obchodu něco znamenat, najdete na Internetu. Pomocí internetových prezentací či aplikací lze nepřetržitě marketingově komunikovat s okolím o nejaktuálnější nabídce produktů a službách a zároveň intenzivně shromažďovat informace o potenciálních i současných zákaznících firmy. Zpracování údajů získaných prostřednictvím Internetu je nejlevnějším a nejrychlejším způsobem poznání zákazníka, určení jeho potřeb a reagování na jeho požadavky.
Anotace v angličtině
We encounter the term Internet on everyday basis. Undoubtedly it is the fastest developing means of communication and information. The number of computers connecting to Internet increases constantly. By this medium one can address a wide range of people; therefore Internet has been used by almost everyone, by firms as much as individuals. It has become almost a rule nowadays that who can not be found on the Internet it is as if he did not exist. Internet presentation is no longer a matter of fashion; websites have become an indispensable part of a good firm strategy. Every firm that intends to succeed in the world of business figures on the Internet. With the help of Internet presentations or applications we are able to communicate continuously with our surroundings about the latest product offers and services, and at the same time gathering intensively information about current and potential clients. Data processing acquired through Internet is the least expensive and fastest way of getting to know a client, define his needs and respond to his demands.
Internet, information medium, firm strategy, internet presentation, marketing communication, website
Rozsah průvodní práce
106 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
S pojmem Internet se dnes setkáváme na každém kroku, protože jde o bezesporu nejrychleji se vyvíjející informační médium. Počet počítačů připojovaných k Internetu exponenciálně narůstá. Prostřednictvím Internetu je možné oslovit obrovské množství lidí, a proto toto médium dnes využívají téměř všichni, firmy i soukromé osoby. Dnes již začíná platit, koho nenajdete na internetu, jako by nebyl. Prezentace prostřednictvím Internetu již dlouho není módní záležitost, webové stránky se staly nedílnou součástí dobré firemní strategie. Každou firmu, která chce ve světě obchodu něco znamenat, najdete na Internetu. Pomocí internetových prezentací či aplikací lze nepřetržitě marketingově komunikovat s okolím o nejaktuálnější nabídce produktů a službách a zároveň intenzivně shromažďovat informace o potenciálních i současných zákaznících firmy. Zpracování údajů získaných prostřednictvím Internetu je nejlevnějším a nejrychlejším způsobem poznání zákazníka, určení jeho potřeb a reagování na jeho požadavky.
Anotace v angličtině
We encounter the term Internet on everyday basis. Undoubtedly it is the fastest developing means of communication and information. The number of computers connecting to Internet increases constantly. By this medium one can address a wide range of people; therefore Internet has been used by almost everyone, by firms as much as individuals. It has become almost a rule nowadays that who can not be found on the Internet it is as if he did not exist. Internet presentation is no longer a matter of fashion; websites have become an indispensable part of a good firm strategy. Every firm that intends to succeed in the world of business figures on the Internet. With the help of Internet presentations or applications we are able to communicate continuously with our surroundings about the latest product offers and services, and at the same time gathering intensively information about current and potential clients. Data processing acquired through Internet is the least expensive and fastest way of getting to know a client, define his needs and respond to his demands.
Internet, information medium, firm strategy, internet presentation, marketing communication, website
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti Internetové marketingové komunikace, definujte segmenty trhu uživatelů Internetu.
2. Popište základní principy internetového obchodního prostředí, definujte základní parametry obchodování po síti.
3. Definujte analytické nástroje pro analýzu webových stránek a za použití některých z nich analyzujte Vámi vybrané subjekty trhu.
4. V projektové části na základě navržených analytických nástrojů navrhněte možná řešení pro optimalizaci webových stránek, co lze očekávat po optimalizaci webu, navrhněte možná zlepšení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti Internetové marketingové komunikace, definujte segmenty trhu uživatelů Internetu.
2. Popište základní principy internetového obchodního prostředí, definujte základní parametry obchodování po síti.
3. Definujte analytické nástroje pro analýzu webových stránek a za použití některých z nich analyzujte Vámi vybrané subjekty trhu.
4. V projektové části na základě navržených analytických nástrojů navrhněte možná řešení pro optimalizaci webových stránek, co lze očekávat po optimalizaci webu, navrhněte možná zlepšení.
Seznam doporučené literatury
STERNE, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis : Que, 1997.
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. Praha : Grada, 1998.
TAPSCOTT, D. Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999.
ČERMÁK, J. Internet a autorské právo. Praha : Linde, 2003.
KOSIUR, D. Understanding Electronic Commerce. Redmond : Microsoft Press, 1997.
ROSENAU, M. Řízení projektů. Praha: Computer Press, 2000.
Seznam doporučené literatury
STERNE, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis : Que, 1997.
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. Praha : Grada, 1998.
TAPSCOTT, D. Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999.
ČERMÁK, J. Internet a autorské právo. Praha : Linde, 2003.
KOSIUR, D. Understanding Electronic Commerce. Redmond : Microsoft Press, 1997.
ROSENAU, M. Řízení projektů. Praha: Computer Press, 2000.