Cílem diplomové práce ''Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice‘‘ je analýza současné marketingové komunikace vybrané společnosti
a návrh nové fungující marketingové komunikace. Diplomová práce je rozdělená
na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část vyhrazuje cíle diplomové práce a popisuje jednotlivé metody, které jsou aplikovány pro analýzu v praktické části. Součástí teoretické části je také stanovení hypotéz. Praktická část navazuje na teoretickou
a přechází v projektovou. Nejprve popisuje jazykovou školu Berlitz a poté analyzuje stávající marketingovou komunikaci. Jsou zde sumarizovány výsledky jednotlivých průzkumů, které jsou poté použity v projektové části. Na základě výsledků zpracovaných analýz navrhuje projektová část komunikační mix pro jazykovou školu pro rok 2008.
Anotace v angličtině
The goal of the submitted thesis ‘‘Marketing communication of international language school Berlitz in the Czech Republic‘‘ is the analysis of the present communication mix
of the selected company and a proposal for the new mix. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. Theoretical part sets the goals of the thesis as well
as describes the methods that are applied in the practical part. Practical part elaborates the language school and analyses the current marketing communication. It also includes research focused on awareness of existing school and monitors its ways of marketing communication and its results. Project part offers the new effective plan of the future communication mix.
Klíčová slova
Komunikační mix, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Communication mix, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing
Rozsah průvodní práce
73 s., 7 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce ''Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice‘‘ je analýza současné marketingové komunikace vybrané společnosti
a návrh nové fungující marketingové komunikace. Diplomová práce je rozdělená
na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část vyhrazuje cíle diplomové práce a popisuje jednotlivé metody, které jsou aplikovány pro analýzu v praktické části. Součástí teoretické části je také stanovení hypotéz. Praktická část navazuje na teoretickou
a přechází v projektovou. Nejprve popisuje jazykovou školu Berlitz a poté analyzuje stávající marketingovou komunikaci. Jsou zde sumarizovány výsledky jednotlivých průzkumů, které jsou poté použity v projektové části. Na základě výsledků zpracovaných analýz navrhuje projektová část komunikační mix pro jazykovou školu pro rok 2008.
Anotace v angličtině
The goal of the submitted thesis ‘‘Marketing communication of international language school Berlitz in the Czech Republic‘‘ is the analysis of the present communication mix
of the selected company and a proposal for the new mix. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. Theoretical part sets the goals of the thesis as well
as describes the methods that are applied in the practical part. Practical part elaborates the language school and analyses the current marketing communication. It also includes research focused on awareness of existing school and monitors its ways of marketing communication and its results. Project part offers the new effective plan of the future communication mix.
Klíčová slova
Komunikační mix, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Communication mix, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing
Zásady pro vypracování
1. S využitím teoretických informačních zdrojů charakterizujte základní pojmy v oblasti marketingových komunikací a identifikujte zásady strategie tvorby marketingového plánu včetně teoretické charakteristiky aplikovaných marketingových analýz.
2. Charakterizujte cíle diplomové práce a formulujte pracovní hypotézy ve vztahu k zadanému tématu práce.
3. Analyzujte současné marketingové komunikace v jazykové škole Berlitz s využitím marketingových analýz.
4. Proveďte dotazníkové šetření.
5. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření verifukujte pracovní hypotézy a proveďte návrh projektu nové komunikační strategie jazykové školy Berlitz.
6. Závěrem posuďte naplnění cíle a platnost stanovených hypotéz.
Zásady pro vypracování
1. S využitím teoretických informačních zdrojů charakterizujte základní pojmy v oblasti marketingových komunikací a identifikujte zásady strategie tvorby marketingového plánu včetně teoretické charakteristiky aplikovaných marketingových analýz.
2. Charakterizujte cíle diplomové práce a formulujte pracovní hypotézy ve vztahu k zadanému tématu práce.
3. Analyzujte současné marketingové komunikace v jazykové škole Berlitz s využitím marketingových analýz.
4. Proveďte dotazníkové šetření.
5. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření verifukujte pracovní hypotézy a proveďte návrh projektu nové komunikační strategie jazykové školy Berlitz.
6. Závěrem posuďte naplnění cíle a platnost stanovených hypotéz.
Seznam doporučené literatury
Drucker, P. To nejdůležitější z Druckera. Praha: Management Press, 2003. ISBN: 80-7261-066-X
FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Masarykova univerzita, 1997. ISBN 80-210-1461-X
Hodge, S. Berlitz Global Smarts: the art of communicating and deal making anywhere in the world. New York:John Wiley&Sons, 2000. ISBN 0-471-38246-9
Hofstede, J. Cultures and Organizations: Software of the Mind. Mc Graw-Hill Professional, 2005. ISBN 0071439595
Janečková, L.-Vaštíková, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-995-0
Kotler, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
Porter, Michael E. Konkurenční strategie. Praha: Victoria publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2
Světlík, J. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0422-6
Světlík, J. Marketingové řízení školy. Praha: ASPI, a.s.,2006. ISBN 80-7357-176-5
Seznam doporučené literatury
Drucker, P. To nejdůležitější z Druckera. Praha: Management Press, 2003. ISBN: 80-7261-066-X
FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Masarykova univerzita, 1997. ISBN 80-210-1461-X
Hodge, S. Berlitz Global Smarts: the art of communicating and deal making anywhere in the world. New York:John Wiley&Sons, 2000. ISBN 0-471-38246-9
Hofstede, J. Cultures and Organizations: Software of the Mind. Mc Graw-Hill Professional, 2005. ISBN 0071439595
Janečková, L.-Vaštíková, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-995-0
Kotler, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
Porter, Michael E. Konkurenční strategie. Praha: Victoria publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2
Světlík, J. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0422-6
Světlík, J. Marketingové řízení školy. Praha: ASPI, a.s.,2006. ISBN 80-7357-176-5