Ambicí diplomové práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a kvalitativního výzkumu najít komunikační synergii mezi rozhlasem Evropa 2 a jeho webovými stránkami.
Analytická část se věnuje komplexní analýze webových stránek www.evropa2.cz. Součástí této práce je kvalitativní výzkum (focus group), pomocí kterého je stanoven návrh na budoucí modernizaci webových stránek a jejich propojení s rozhlasovou stanicí Evropa 2.
Anotace v angličtině
This thesis ambition is to find a communication synergy between radio station Ev-ropa 2 and its web sites through available sources of literature, technical articles and qual-ity research.
The analytical part deals with complete analysis of the web sites www.evropa2.cz. As a part of this diploma work is quality research via focus group. On the base of special-ized research the vision of web sites future modernization is constituted and the connection with radio station Evropa 2 is offered.
internet, web sites, radio, marketing communication, internet communication, quality research, focus group, user, listener
Rozsah průvodní práce
82 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ambicí diplomové práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a kvalitativního výzkumu najít komunikační synergii mezi rozhlasem Evropa 2 a jeho webovými stránkami.
Analytická část se věnuje komplexní analýze webových stránek www.evropa2.cz. Součástí této práce je kvalitativní výzkum (focus group), pomocí kterého je stanoven návrh na budoucí modernizaci webových stránek a jejich propojení s rozhlasovou stanicí Evropa 2.
Anotace v angličtině
This thesis ambition is to find a communication synergy between radio station Ev-ropa 2 and its web sites through available sources of literature, technical articles and qual-ity research.
The analytical part deals with complete analysis of the web sites www.evropa2.cz. As a part of this diploma work is quality research via focus group. On the base of special-ized research the vision of web sites future modernization is constituted and the connection with radio station Evropa 2 is offered.
internet, web sites, radio, marketing communication, internet communication, quality research, focus group, user, listener
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte roli Internetu v marketingových komunikacích jako média - tedy nositele informací. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se v diplomové práci budete zabývat, včetně pracovní hypotézy.
2. Navrhněte vlastní metody šetření, které využijete, zpracujte analýzu dané společnosti (rádio Evropa 2) a důraz věnujte analýze jejích webových stránek, a to jak z hlediska vnitřního a vnějšího prostředí.
3. Na základě analýzy ověřte platnost hypotézy. Proveďte shrnutí a syntézu klíčových poznatků a na základě těchto výsledků svého zkoumání se pokuste navrhnout návrhy na zlepšení současné situace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte roli Internetu v marketingových komunikacích jako média - tedy nositele informací. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se v diplomové práci budete zabývat, včetně pracovní hypotézy.
2. Navrhněte vlastní metody šetření, které využijete, zpracujte analýzu dané společnosti (rádio Evropa 2) a důraz věnujte analýze jejích webových stránek, a to jak z hlediska vnitřního a vnějšího prostředí.
3. Na základě analýzy ověřte platnost hypotézy. Proveďte shrnutí a syntézu klíčových poznatků a na základě těchto výsledků svého zkoumání se pokuste navrhnout návrhy na zlepšení současné situace.
Seznam doporučené literatury
P. Kotler, G. Armstrong: Marketing
P.De Pelsmacker, M. Geuens, J.V.den Bergh: Marketingová komunikace
P. Hague: Průzkum trhu
P. Stuchlík, M. Dvořáček: Marketing na Internetu
M. Foret, J. Stávková: Marketingový výzkum
M. Blažková: Jak využít internet v marketingu
D. Pavlů: Marketingové komunikace a media
J. Sedláček: E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z
J. Šindelář: Vytváříme a vedeme internetový deník
časopisy Marketing a Média, Strategie
odborné internetové portály (NetMonitor, Česká Média, RadioTV)
Seznam doporučené literatury
P. Kotler, G. Armstrong: Marketing
P.De Pelsmacker, M. Geuens, J.V.den Bergh: Marketingová komunikace
P. Hague: Průzkum trhu
P. Stuchlík, M. Dvořáček: Marketing na Internetu
M. Foret, J. Stávková: Marketingový výzkum
M. Blažková: Jak využít internet v marketingu
D. Pavlů: Marketingové komunikace a media
J. Sedláček: E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z
J. Šindelář: Vytváříme a vedeme internetový deník
časopisy Marketing a Média, Strategie
odborné internetové portály (NetMonitor, Česká Média, RadioTV)