Posláním politických kampaní je úspěch u voličské veřejnosti. Základem je zvolení správné marketingové strategie a její následné realizace. Cílem práce je vytvoření projektu úspěšné politické kampaně. Za tímto účelem jsou v diplomové práci představeny dvě odlišné politické kampaně, u nichž jsou provedeny analýzy úspěšnosti. Ty vedou ke zpracování projektové části diplomové práce.
Anotace v angličtině
The mission of a political campaign is to be successful in the public electorate. The right selection of marketing strategy and its following realization is the basis of theory. The objective of the dissertation work is to create a project that would be successful in the political campaign. For this reason, there are introduced two different political campaigns with formed analyses of their successes. They result in the processing of the project part of the work.
political party, political campaign, elector, general public, marketing communication, marketing mix, contact campaign, marketing strategy, product, SWOT analyse, advertisement, media, analyse, senator, candidate, sponsor
Rozsah průvodní práce
86s.,14str.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Posláním politických kampaní je úspěch u voličské veřejnosti. Základem je zvolení správné marketingové strategie a její následné realizace. Cílem práce je vytvoření projektu úspěšné politické kampaně. Za tímto účelem jsou v diplomové práci představeny dvě odlišné politické kampaně, u nichž jsou provedeny analýzy úspěšnosti. Ty vedou ke zpracování projektové části diplomové práce.
Anotace v angličtině
The mission of a political campaign is to be successful in the public electorate. The right selection of marketing strategy and its following realization is the basis of theory. The objective of the dissertation work is to create a project that would be successful in the political campaign. For this reason, there are introduced two different political campaigns with formed analyses of their successes. They result in the processing of the project part of the work.
political party, political campaign, elector, general public, marketing communication, marketing mix, contact campaign, marketing strategy, product, SWOT analyse, advertisement, media, analyse, senator, candidate, sponsor
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti nekomerčních marketingových komunikací se zaměřením na specifika komunikačních kampaní poltických stran. Přibližte současnou situaci v České republice.
2. Formulujte teoretická východiska pro analýzu komunikačních kampaní politických stran v České republice.
3. Stanovte pracovní hypotézy v oblasti komunikace politických stran v ČR.
4. Proveďte anylýzu konkrétních komunikačních kampaní dvou zvolených politických stran.
5. Formulujte závěry analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vypracujte modelový plán komunikační kampaně pro politické strany.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti nekomerčních marketingových komunikací se zaměřením na specifika komunikačních kampaní poltických stran. Přibližte současnou situaci v České republice.
2. Formulujte teoretická východiska pro analýzu komunikačních kampaní politických stran v České republice.
3. Stanovte pracovní hypotézy v oblasti komunikace politických stran v ČR.
4. Proveďte anylýzu konkrétních komunikačních kampaní dvou zvolených politických stran.
5. Formulujte závěry analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vypracujte modelový plán komunikační kampaně pro politické strany.
Seznam doporučené literatury
Hannagan, T. J.: Marketing pro neziskový sektor, Management Press, Praha 1996
Bačuvčík, R.: Marketing neziskového sektoru, 1. vydání, Zlín UTB ve zlíně, 2006
Duben, R.: Neziskový sektor v ekonomice a společnosti, CODEX Bohemia, 1996
Plamínek, J. a kol.: Řízení neziskových organizací, Nadace Lotos, Praha 1996
Čepelka, O. a př.: Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru, Nadace Omega 1997
Foret, M.: Marketingové komunikace, 2. vydání, Brno 1997
Hayes, N.: Psychologie týmové práce. 1. vydání, Praha, Portál, 2005
Krejčí O.: Nová kniha o volbách, 1 vydání, Profesional Publishing, 2006
Novák M.: Systémy politických stran, Slon, 1997
Fibich J.: Základy politologie, 1 vydání, S & M v Praze, 1992
Seznam doporučené literatury
Hannagan, T. J.: Marketing pro neziskový sektor, Management Press, Praha 1996
Bačuvčík, R.: Marketing neziskového sektoru, 1. vydání, Zlín UTB ve zlíně, 2006
Duben, R.: Neziskový sektor v ekonomice a společnosti, CODEX Bohemia, 1996
Plamínek, J. a kol.: Řízení neziskových organizací, Nadace Lotos, Praha 1996
Čepelka, O. a př.: Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru, Nadace Omega 1997
Foret, M.: Marketingové komunikace, 2. vydání, Brno 1997
Hayes, N.: Psychologie týmové práce. 1. vydání, Praha, Portál, 2005
Krejčí O.: Nová kniha o volbách, 1 vydání, Profesional Publishing, 2006
Novák M.: Systémy politických stran, Slon, 1997
Fibich J.: Základy politologie, 1 vydání, S & M v Praze, 1992