Diplomová práce se zabývá rozborem direct marketingové komunikace v programu RENOME DELUXE. Na základě analýzy realizované direct marketingové kampaně a dotazníkového šetření je zjišťováno, zda je komunikace s vybranými zákazníky efektivní. Cílem práce je zjistit účinnost direct marketingové komunikace a navrhnout její ideální podobu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on analysing direct marketing communication within programme RENOME DELUXE. Based on analysis of realised direct mail campaign and customer survey is going to be made out, if communication with selected group of customers is effective. The objective of this thesis is to prove the efficiency of direct marketing communication and to design its ideal form.
Klíčová slova
komunikační proces, marketingová komunikace, direct marketing, databázový marketing, marketing vztahů, řízení vztahů se zákazníky, direct mail, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, věrnostní program, projekt RENOME, zákaznický klub RENOME DELUXE
Klíčová slova v angličtině
communication process, marketing communication, direct marketing, database marketing, relationship marketing, customer relationship management, direct mail, marketing research, questionnaire survey, loyalty programme, RENOME project, customer club RENOME DELUXE
Rozsah průvodní práce
83 s., 8 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá rozborem direct marketingové komunikace v programu RENOME DELUXE. Na základě analýzy realizované direct marketingové kampaně a dotazníkového šetření je zjišťováno, zda je komunikace s vybranými zákazníky efektivní. Cílem práce je zjistit účinnost direct marketingové komunikace a navrhnout její ideální podobu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on analysing direct marketing communication within programme RENOME DELUXE. Based on analysis of realised direct mail campaign and customer survey is going to be made out, if communication with selected group of customers is effective. The objective of this thesis is to prove the efficiency of direct marketing communication and to design its ideal form.
Klíčová slova
komunikační proces, marketingová komunikace, direct marketing, databázový marketing, marketing vztahů, řízení vztahů se zákazníky, direct mail, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, věrnostní program, projekt RENOME, zákaznický klub RENOME DELUXE
Klíčová slova v angličtině
communication process, marketing communication, direct marketing, database marketing, relationship marketing, customer relationship management, direct mail, marketing research, questionnaire survey, loyalty programme, RENOME project, customer club RENOME DELUXE
Zásady pro vypracování
1. Definujte základní teoretická východiska k tématu práce.
2. Popište zvolenou DM kampaň, definujte cílovou skupinu.
3. Analyzujte efektivitu zvolené DM kampaně.
4. Na základě zjištěných dat navrhněte strategii efektivní DM komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Definujte základní teoretická východiska k tématu práce.
2. Popište zvolenou DM kampaň, definujte cílovou skupinu.
3. Analyzujte efektivitu zvolené DM kampaně.
4. Na základě zjištěných dat navrhněte strategii efektivní DM komunikace.
Seznam doporučené literatury
NASH Edward, Direct marketing, 1. vydání, Brno, Computer Press, 2003, 604 s., ISBN 80-7226-838-4
KŘÍŽEK Zdeněk, CRHA Ivan, Jak psát reklamní text, 2. vydání, Praha, Grada Publishing, 2003, 192 s., ISBN 80-247-0556-7
DE PELSMACKER Patrik, GEUENS Maggie, VAN DEN BERGH Joeri, Marketingová komunikace, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, 2003, 600 s., ISBN 80-247-0254-1
WUNDERMAN Lester, Direct marketing - reklama, která se zaplatí, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, 2004, 252 s., ISBN 80-247-0731-4
Seznam doporučené literatury
NASH Edward, Direct marketing, 1. vydání, Brno, Computer Press, 2003, 604 s., ISBN 80-7226-838-4
KŘÍŽEK Zdeněk, CRHA Ivan, Jak psát reklamní text, 2. vydání, Praha, Grada Publishing, 2003, 192 s., ISBN 80-247-0556-7
DE PELSMACKER Patrik, GEUENS Maggie, VAN DEN BERGH Joeri, Marketingová komunikace, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, 2003, 600 s., ISBN 80-247-0254-1
WUNDERMAN Lester, Direct marketing - reklama, která se zaplatí, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, 2004, 252 s., ISBN 80-247-0731-4