Diplomová práce je uvedením do problematiky marketingové komunikace pracovní agen-tury, která se pohybuje na trhu práce. Je zde vyjádřena současná situace agentur a jejich komunikace se svými zákazníky.Na základě průzkumu byly zjištěny nedostatky v komunikaci, malá propagace značky a nízká flexibilita. Vyústěním této práce je návrh řešení ke zkvalitnění služeb agentury pro své klienty a získání nových zákazníků.
Anotace v angličtině
My diploma paper initiates us into the issue of personal agency marketing communication. It expresses the current situation of mentioned agencies and its communication with cus-tomers. On the basis of the research there were found drawbacks in communication, also low advertising of services and low flexibility. As a principal apex of my diploma work I consider my project of solution, which would lead to the effective enhancement of the customer services. This solution would also lead to acquiring new customers.
Klíčová slova
Pracovní agentura, outsourcing, trh práce, podpora prodeje, marketing služeb, klíčoví zákazníci, manažer, swot analýza, flexibilita, reklama
Diplomová práce je uvedením do problematiky marketingové komunikace pracovní agen-tury, která se pohybuje na trhu práce. Je zde vyjádřena současná situace agentur a jejich komunikace se svými zákazníky.Na základě průzkumu byly zjištěny nedostatky v komunikaci, malá propagace značky a nízká flexibilita. Vyústěním této práce je návrh řešení ke zkvalitnění služeb agentury pro své klienty a získání nových zákazníků.
Anotace v angličtině
My diploma paper initiates us into the issue of personal agency marketing communication. It expresses the current situation of mentioned agencies and its communication with cus-tomers. On the basis of the research there were found drawbacks in communication, also low advertising of services and low flexibility. As a principal apex of my diploma work I consider my project of solution, which would lead to the effective enhancement of the customer services. This solution would also lead to acquiring new customers.
Klíčová slova
Pracovní agentura, outsourcing, trh práce, podpora prodeje, marketing služeb, klíčoví zákazníci, manažer, swot analýza, flexibilita, reklama
1. S využitím teoretických informačních zdrojů charakterizujte základní pojmy marketingové komunikace aplikované pro personální agentury.
2. Charakterizujte cíle diplomové práce a formulujte hypotézy ve vztahu k zadanému tématu práce.
3. Analyzujte současnou situaci ve firmě z hlediska existence, využívání a efektivnosti marketingové strategie s využitím marketingových analýz ( charakterizované v teoretické části).
4. S využitím výsledků analýz navrhněte novou marketingovou strategii, určete a charakterizujte nové marketingové cíle, stanovte jejich realizaci v čase, určete zpětnou vazbu a způsob kontroly cílů.
5. Závěrem zhodnoťte splnění cílů, verifikujte hypotézy a stručně charakterizujte ekonomickou náročnost Vašich návrhů.
Zásady pro vypracování
1. S využitím teoretických informačních zdrojů charakterizujte základní pojmy marketingové komunikace aplikované pro personální agentury.
2. Charakterizujte cíle diplomové práce a formulujte hypotézy ve vztahu k zadanému tématu práce.
3. Analyzujte současnou situaci ve firmě z hlediska existence, využívání a efektivnosti marketingové strategie s využitím marketingových analýz ( charakterizované v teoretické části).
4. S využitím výsledků analýz navrhněte novou marketingovou strategii, určete a charakterizujte nové marketingové cíle, stanovte jejich realizaci v čase, určete zpětnou vazbu a způsob kontroly cílů.
5. Závěrem zhodnoťte splnění cílů, verifikujte hypotézy a stručně charakterizujte ekonomickou náročnost Vašich návrhů.
Seznam doporučené literatury
AMSTRONG, G., KOTLER, P., Marketing, 6. vydání, Praha, Grada Publishing, 2005, ISBN 80-247-0513-3
FORET MIROSLAV, Marketingová komunikace,1 vydání, Brno : Computer Press, 2006, ISBN 80-251-1041-9
JANEČKOVÁ L.,VAŠTÍKOVÁ M., Marketing služeb, Praha,Grada 2001, ISBN 80-7169-995-0
PŘIBOVÁ M.A KOL.,Analýza konkurence a trhu, vydání 1, Grada 1998, ISBN 80-7169-536-x
WUNDERMAN L., Direct marketing,Reklama, která se zaplatí, Grada Praha 2004, ISBN 80-247-0731-4
Seznam doporučené literatury
AMSTRONG, G., KOTLER, P., Marketing, 6. vydání, Praha, Grada Publishing, 2005, ISBN 80-247-0513-3
FORET MIROSLAV, Marketingová komunikace,1 vydání, Brno : Computer Press, 2006, ISBN 80-251-1041-9
JANEČKOVÁ L.,VAŠTÍKOVÁ M., Marketing služeb, Praha,Grada 2001, ISBN 80-7169-995-0
PŘIBOVÁ M.A KOL.,Analýza konkurence a trhu, vydání 1, Grada 1998, ISBN 80-7169-536-x
WUNDERMAN L., Direct marketing,Reklama, která se zaplatí, Grada Praha 2004, ISBN 80-247-0731-4