Efektivní internetové marketingové komunikace přinášejí realitním kancelářím nové mož-nosti v segmentu obchodování s realitami. Ve své diplomové práci se zabývám tématikou obchodování s nemovitostmi prostřednictvím média 21. století - Internetu. Zaměřuji se na analýzu internetových marketingových komunikací v konkrétním existujícím subjektu, v realitní kanceláři Agentura Zvonek, a především analýzu nejužívanějších a nejefektivněj-ších nástrojů pro elektronický marketing v tak specifické oblasti, jako je realitní trh v České republice. V projektové části práce navrhuji konkrétní nástroje k dosažení požadovaných cílů, získaných na základě analýz v praktické části.
Anotace v angličtině
Effective marketing communications on internet bring new tools and possibilities to real estate agencies in branch of dealing with real property. In my diplomas work I am concer-ned with themes like dealing with real estates on the Internet, which is the medium of 21. century and has many advantages. I focus in the analysis of electronic marketing commu-nications in real company - estate agency Agentura Zvonek, especially the analysis of most widely used tools in e-marketing in so far specific sphere of business. In practical part of my work I apply factual advances to reach assigned aims.
Efektivní internetové marketingové komunikace přinášejí realitním kancelářím nové mož-nosti v segmentu obchodování s realitami. Ve své diplomové práci se zabývám tématikou obchodování s nemovitostmi prostřednictvím média 21. století - Internetu. Zaměřuji se na analýzu internetových marketingových komunikací v konkrétním existujícím subjektu, v realitní kanceláři Agentura Zvonek, a především analýzu nejužívanějších a nejefektivněj-ších nástrojů pro elektronický marketing v tak specifické oblasti, jako je realitní trh v České republice. V projektové části práce navrhuji konkrétní nástroje k dosažení požadovaných cílů, získaných na základě analýz v praktické části.
Anotace v angličtině
Effective marketing communications on internet bring new tools and possibilities to real estate agencies in branch of dealing with real property. In my diplomas work I am concer-ned with themes like dealing with real estates on the Internet, which is the medium of 21. century and has many advantages. I focus in the analysis of electronic marketing commu-nications in real company - estate agency Agentura Zvonek, especially the analysis of most widely used tools in e-marketing in so far specific sphere of business. In practical part of my work I apply factual advances to reach assigned aims.
1. Popište teoretická východiska charakterizující výchozí podmínky pro obchodování s realitami po internetu v České republice včetně charakteristiky současné výchozí situace.
2. Formulujte cíle a hypotézy vztahující se k tématu práce.
3. Proveďte analýzu současné situace, analýzu konkurence (Porter, dle kritérií) a identifikujte cílové skupiny pro obchodování s realitami po internetu.
4. S využitím výsledků analýzy navrhněte koncepci optimálního realitního serveru a jeho komunikaci pro cílové skupiny.
5. V závěru zhodnoťte cíle, verifikujte stanovené hypotézy a návrhy doplňte o ekonomickou náročnost.
Zásady pro vypracování
1. Popište teoretická východiska charakterizující výchozí podmínky pro obchodování s realitami po internetu v České republice včetně charakteristiky současné výchozí situace.
2. Formulujte cíle a hypotézy vztahující se k tématu práce.
3. Proveďte analýzu současné situace, analýzu konkurence (Porter, dle kritérií) a identifikujte cílové skupiny pro obchodování s realitami po internetu.
4. S využitím výsledků analýzy navrhněte koncepci optimálního realitního serveru a jeho komunikaci pro cílové skupiny.
5. V závěru zhodnoťte cíle, verifikujte stanovené hypotézy a návrhy doplňte o ekonomickou náročnost.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER P., GEUENS M., VAN DEN BERGH J., Marketingové komunikace, Praha: Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0254-1
HLAVENKA, J., Dělejte byznys na internetu, Brno: Computer Press, 2001, ISBN 8072263714
KOTLER. P.: Marketing management, Praha: Grada Publishing, 2001, 10. Rozšířené vydání, ISBN 80-247-0016-6
DONÁT, J., e-Business pro manažery, Praha: Grada Publishing, 2000, ISBN 80-247- 9001-7
NONDEK L., ŘENČOVÁ L., Internet a jeho komerční využití, Praha: Grada Publishing, 2000, ISBN 80-7169-933-0
STUCHLÍK P., PEGNER M., DVOŘÁČEK M., Marketing a reklama na Internetu, Praha: Grada Publishing, 1998, ISBN 80-7169-630-7
JANEČKOVÁ, L., VAŠÍKOVÁ, M., Marketing služeb. 1. vydání. Praha: GRADA Publishing. ISBN 80-7261-010-4
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER P., GEUENS M., VAN DEN BERGH J., Marketingové komunikace, Praha: Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0254-1
HLAVENKA, J., Dělejte byznys na internetu, Brno: Computer Press, 2001, ISBN 8072263714
KOTLER. P.: Marketing management, Praha: Grada Publishing, 2001, 10. Rozšířené vydání, ISBN 80-247-0016-6
DONÁT, J., e-Business pro manažery, Praha: Grada Publishing, 2000, ISBN 80-247- 9001-7
NONDEK L., ŘENČOVÁ L., Internet a jeho komerční využití, Praha: Grada Publishing, 2000, ISBN 80-7169-933-0
STUCHLÍK P., PEGNER M., DVOŘÁČEK M., Marketing a reklama na Internetu, Praha: Grada Publishing, 1998, ISBN 80-7169-630-7
JANEČKOVÁ, L., VAŠÍKOVÁ, M., Marketing služeb. 1. vydání. Praha: GRADA Publishing. ISBN 80-7261-010-4