Tato diplomová práce se zabývá analýzou nákupního centra Prodejní pasáž Zlín-Louky. Ve své práci jsem použila teoretické znalosti, znalosti z praxe a marketingový výzkum. Využila jsem kvantitativního i kvalitativního typu výzkumu.
Mým úkolem je analyzovat současný stav Prodejní pasáže a sestavit vhodnou komunikační strategii. Analýzy a marketingový výzkum mi pomohou najít odpovědi k mnoha otázkám týkajících se marketingové komunikace, konkurenčních nákupních center, definice cílové skupiny, příležitostí a hrozeb, slabých a silných stránek.
Anotace v angličtině
The aim of this graduation theses is to analyse the shopping center Prodejní pasáž Zlín-Louky. I used theoretical, practical knowledge and also marketing research. I used both qualitative and quantitative type of research.
My task is to analyse contemporary situation of Prodejní pasáž and put together acceptable strategy of communication. Analyses and marketing research will help me to find answers to many questions concerning marketing communication, rival shopping centers, definition of target group, opportunities and threats, weakness and strengths.
Prodejní pasáž Zlín-Louky, shopping center, strategy of communication, marketing communications, marketing research, target group.
Rozsah průvodní práce
91 s., 9 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá analýzou nákupního centra Prodejní pasáž Zlín-Louky. Ve své práci jsem použila teoretické znalosti, znalosti z praxe a marketingový výzkum. Využila jsem kvantitativního i kvalitativního typu výzkumu.
Mým úkolem je analyzovat současný stav Prodejní pasáže a sestavit vhodnou komunikační strategii. Analýzy a marketingový výzkum mi pomohou najít odpovědi k mnoha otázkám týkajících se marketingové komunikace, konkurenčních nákupních center, definice cílové skupiny, příležitostí a hrozeb, slabých a silných stránek.
Anotace v angličtině
The aim of this graduation theses is to analyse the shopping center Prodejní pasáž Zlín-Louky. I used theoretical, practical knowledge and also marketing research. I used both qualitative and quantitative type of research.
My task is to analyse contemporary situation of Prodejní pasáž and put together acceptable strategy of communication. Analyses and marketing research will help me to find answers to many questions concerning marketing communication, rival shopping centers, definition of target group, opportunities and threats, weakness and strengths.
Prodejní pasáž Zlín-Louky, shopping center, strategy of communication, marketing communications, marketing research, target group.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu. Věnujte pozornost zejména zasazení komunikační strategie do marketingového plánu, specifikům nákupních center a trendům v nákupním chování v ČR.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte Prodejní pasáž Zlín - Louky, její dosavadní a současné marketingové (komunikační) aktivity.
4. Na základě sběru sekundárních zdrojů dat a výsledků primárního šetření analyzujte pozici prodejní pasáže, závěry sestavte do SWOT analýzy.
5. Vytvořte projekt komunikační strategie Prodejní pasáže Zlín - Louky s komplexním návrhem komunikační kampaně na vymezené časové období.
6. Verifikujte hypotézy, definujte přednosti a limity navrženého řešení do budoucna.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu. Věnujte pozornost zejména zasazení komunikační strategie do marketingového plánu, specifikům nákupních center a trendům v nákupním chování v ČR.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte Prodejní pasáž Zlín - Louky, její dosavadní a současné marketingové (komunikační) aktivity.
4. Na základě sběru sekundárních zdrojů dat a výsledků primárního šetření analyzujte pozici prodejní pasáže, závěry sestavte do SWOT analýzy.
5. Vytvořte projekt komunikační strategie Prodejní pasáže Zlín - Louky s komplexním návrhem komunikační kampaně na vymezené časové období.
6. Verifikujte hypotézy, definujte přednosti a limity navrženého řešení do budoucna.
Seznam doporučené literatury
Westwood, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha : Grada, 1999. 117 s.
Cimer, P., Zadražilová, D. a kol. Retail management. Praha : Management Press, 2007. 307 s.
Burstiner, I. Základy maloobchodního podnikání. Praha : Victoria Publishing, 1991. 880 s.
Boučková, J. Základy marketingu. Praha : Oeconomica, 2007. 220 s.
Foret, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. 443 s.
Pelsmacker, P. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s.
Seznam doporučené literatury
Westwood, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha : Grada, 1999. 117 s.
Cimer, P., Zadražilová, D. a kol. Retail management. Praha : Management Press, 2007. 307 s.
Burstiner, I. Základy maloobchodního podnikání. Praha : Victoria Publishing, 1991. 880 s.
Boučková, J. Základy marketingu. Praha : Oeconomica, 2007. 220 s.
Foret, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. 443 s.
Pelsmacker, P. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s.