Diplomová práca sa zaoberá komunikáciou obce Horňany hlavne v spoločenskej a kultúrnej oblasti. V teoretickej časti sú vysvetlené základné pojmy riešenej problematiky. V analytickej časti diplomovej práce je vytvorená analýza minulého a súčasného stavu obce so zameraním na spoločenskú a kultúrnu komunikáciu s občanmi. Pre efektívne splnenie cieľov je v práci spracovaný primárny marketingový výskum a podrobná SWOT analýza.
Anotace v angličtině
This diploma work is about the communication of village Hornany, especially about the cultural and social live in this villige. In the analitical part of this diploma work is made a analysis of the past and present villige situation with concentration on the comunication with inhabitants. For the efective filling of the goals is this work replenished with the pri-mary marketing research and detail SWOT analysis.
Klíčová slova
obec, marketing miest a obcí, marketingový výskum obce, marketingové prostredie obce, marketingový mix obce, Regionálny operačný program, Program rozvoja vidieka, Program obnovy dediny, vidiecke sídlo, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
villlage, marketing of towns and villiges, marketing research of the village, marketing mix of the village, Regional operation program, County development program, Village renova-tion program, seat in the country, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
98 s., 2 s. obr. príloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práca sa zaoberá komunikáciou obce Horňany hlavne v spoločenskej a kultúrnej oblasti. V teoretickej časti sú vysvetlené základné pojmy riešenej problematiky. V analytickej časti diplomovej práce je vytvorená analýza minulého a súčasného stavu obce so zameraním na spoločenskú a kultúrnu komunikáciu s občanmi. Pre efektívne splnenie cieľov je v práci spracovaný primárny marketingový výskum a podrobná SWOT analýza.
Anotace v angličtině
This diploma work is about the communication of village Hornany, especially about the cultural and social live in this villige. In the analitical part of this diploma work is made a analysis of the past and present villige situation with concentration on the comunication with inhabitants. For the efective filling of the goals is this work replenished with the pri-mary marketing research and detail SWOT analysis.
Klíčová slova
obec, marketing miest a obcí, marketingový výskum obce, marketingové prostredie obce, marketingový mix obce, Regionálny operačný program, Program rozvoja vidieka, Program obnovy dediny, vidiecke sídlo, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
villlage, marketing of towns and villiges, marketing research of the village, marketing mix of the village, Regional operation program, County development program, Village renova-tion program, seat in the country, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části zpracujte a zhodnoťte literární prameny a zdroje v oblasti marketingových komunikací při rozvoji měst a obcí. Na jejich základě stanovte hypotézy a metodiku diplomové práce.
2. V praktické části proveďte analýzu součastného stavu komunikace, zejména komunikace společenského a kulturního rozvoje obce.
3. Zhodnoťte výsledky a navrhněte doporučení pro zlepšení současného stavu
4. V projektové části zpracujte projekt komunikace připravovaného společenského a kulturního rozvoje obce, včetně možností získávání financí na navrhnutá doporučení.
5. Závěrem shrňte dosažené poznatky a navrhněte další možný vývoj řešené problematiky.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části zpracujte a zhodnoťte literární prameny a zdroje v oblasti marketingových komunikací při rozvoji měst a obcí. Na jejich základě stanovte hypotézy a metodiku diplomové práce.
2. V praktické části proveďte analýzu součastného stavu komunikace, zejména komunikace společenského a kulturního rozvoje obce.
3. Zhodnoťte výsledky a navrhněte doporučení pro zlepšení současného stavu
4. V projektové části zpracujte projekt komunikace připravovaného společenského a kulturního rozvoje obce, včetně možností získávání financí na navrhnutá doporučení.
5. Závěrem shrňte dosažené poznatky a navrhněte další možný vývoj řešené problematiky.
Seznam doporučené literatury
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: GRADA PUBLISHING, 1999 178 s. ISBN 80-716-9750-8.
BUREŠ,I. : Marketing pro starosty a obecní radní. Bratislava: UNIAPRESS, 1992, ISBN 80-156-9548-6.
HAMALOVÁ,M. : Ekonomika miest a obcí. Bratislava: EKONÓM, 1995 135s. ISBN 80-225-0610-0.
TVRDOŇ, J. HAMALOVÁ, M. ŽÁRSKA, E.: Regionálny rozvoj. Bratislava: EKONÓM, 1995 180 s. ISBN 80-225-0671-0
Seznam doporučené literatury
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: GRADA PUBLISHING, 1999 178 s. ISBN 80-716-9750-8.
BUREŠ,I. : Marketing pro starosty a obecní radní. Bratislava: UNIAPRESS, 1992, ISBN 80-156-9548-6.
HAMALOVÁ,M. : Ekonomika miest a obcí. Bratislava: EKONÓM, 1995 135s. ISBN 80-225-0610-0.
TVRDOŇ, J. HAMALOVÁ, M. ŽÁRSKA, E.: Regionálny rozvoj. Bratislava: EKONÓM, 1995 180 s. ISBN 80-225-0671-0