Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhů pro zlepšení marketingové komunikace společnosti OBAL PRINT, s. r. o. v závislosti na zjištěných poznatcích a uvedených analý-zách. Teoretická část se zabývá charakteristikou B2B trhů, specifikací komunikace na těch-to trzích a otázce měření efektivity komerční komunikace.
Analytická část obsahuje informace o společnosti, marketingovou situační analýzu a SWOT analýzu, které pomohou formulovat různé možnosti a cesty komunikační strategie.
V projektové části se budu v návaznosti na analytickou část pokoušet nastínit možné pří-stupy k marketingu firmy s cílem zlepšit ekonomické výsledky a posílit vztahy se zákazní-ky.
Anotace v angličtině
The point of this diploma thesis is to create suggestions to improve marketing communi-cation of OBAL PRINT, s. r. o. based on analysis and research. The theory engages in cha-racteristic of B2B markets, specification of communication on this market and measure of efficiency of marketing communication.
Analytic part include the information about company, the marketing situation analysis and SWOT analysis, which can help formulate possibilities and ways of communications stra-tegy.
In the project part are mentioned some approachs to the marketing of the company with the goal to improve the economy position and reinforcement of customers relations.
Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhů pro zlepšení marketingové komunikace společnosti OBAL PRINT, s. r. o. v závislosti na zjištěných poznatcích a uvedených analý-zách. Teoretická část se zabývá charakteristikou B2B trhů, specifikací komunikace na těch-to trzích a otázce měření efektivity komerční komunikace.
Analytická část obsahuje informace o společnosti, marketingovou situační analýzu a SWOT analýzu, které pomohou formulovat různé možnosti a cesty komunikační strategie.
V projektové části se budu v návaznosti na analytickou část pokoušet nastínit možné pří-stupy k marketingu firmy s cílem zlepšit ekonomické výsledky a posílit vztahy se zákazní-ky.
Anotace v angličtině
The point of this diploma thesis is to create suggestions to improve marketing communi-cation of OBAL PRINT, s. r. o. based on analysis and research. The theory engages in cha-racteristic of B2B markets, specification of communication on this market and measure of efficiency of marketing communication.
Analytic part include the information about company, the marketing situation analysis and SWOT analysis, which can help formulate possibilities and ways of communications stra-tegy.
In the project part are mentioned some approachs to the marketing of the company with the goal to improve the economy position and reinforcement of customers relations.
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
2. Analyzujte stávající formy marketingových komunikací zvolené firmy a porovnejte jejich efektivitu.
3. Proveďte marketingovou situační analýzu a vyvoďte z výsledků analýzy závěry.
4. Na základě analýz navrhněte projekt komunikační strategie zvolené firmy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
2. Analyzujte stávající formy marketingových komunikací zvolené firmy a porovnejte jejich efektivitu.
3. Proveďte marketingovou situační analýzu a vyvoďte z výsledků analýzy závěry.
4. Na základě analýz navrhněte projekt komunikační strategie zvolené firmy.
Seznam doporučené literatury
Black, S. Nejúčinnější propagace-public relations. Praha: Grada,1994.
Blažková, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy.1.vyd. Praha: Grada, 2007.
Foret, M. Marketingová komunikace.1.vyd.Brno: Computer Press, 2006.
Lehtinen, R. J. Aktivní CRM-Řízení vztahů se zákazníky.1.vyd. Praha: Grada, 2007.
Wunderman, L. Direct marketing: reklama, která se zaplatí. 1.vyd. Praha: Grada, 2004.
Seznam doporučené literatury
Black, S. Nejúčinnější propagace-public relations. Praha: Grada,1994.
Blažková, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy.1.vyd. Praha: Grada, 2007.
Foret, M. Marketingová komunikace.1.vyd.Brno: Computer Press, 2006.
Lehtinen, R. J. Aktivní CRM-Řízení vztahů se zákazníky.1.vyd. Praha: Grada, 2007.
Wunderman, L. Direct marketing: reklama, která se zaplatí. 1.vyd. Praha: Grada, 2004.