Diplomová práce na téma ''Komunikační strategie Rezidence Ambra se zabývá
problematikou komunikačních aktivit rezidence a návrhem nového produktu wellness
služeb spolu s jeho komunikační strategii. Úvodní teoretická část se věnuje obecnému významu lázeňství, cestovního ruchu a teorii marketingu služeb a přináší metodologická východiska pro vypracování komunikační strategie. Navazující praktická část definuje jednotlivé komunikační aktivity Rezidence Ambra a za pomoci Porterova 5ti faktorového modelu a mapy tržního bojiště charakterizuje konkurenci a současnou situaci společnosti.Závěrečná projektová část je návrhem konkrétního turistického produktu a jeho komunikační strategie pro zvolenou cílovou skupinu.
Anotace v angličtině
The subject of the submitted thesis ''Communication strategy of Rezidence Ambra‘‘ is
work out a communication activities residence and proposal new project od wellness
service in the same line with communication strategy. Theoretical part examines general
importance of tourist trade, service and destination marketing and health resort and bring methodological basis for communication strategy. Following chapter describes communication activities of Rezidence Ambra and with Porter´s competition model and map market-battlefield define competition and present position of company. Final chaptar of the thesis presents specific tourist product (product package) and their communication strategy for chosen target groups.
Communication strategy, health spa, tourist trade, service marketing, SWOT analyses, map market-battlefield, Porte´s competition model
Rozsah průvodní práce
96 s., 10 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce na téma ''Komunikační strategie Rezidence Ambra se zabývá
problematikou komunikačních aktivit rezidence a návrhem nového produktu wellness
služeb spolu s jeho komunikační strategii. Úvodní teoretická část se věnuje obecnému významu lázeňství, cestovního ruchu a teorii marketingu služeb a přináší metodologická východiska pro vypracování komunikační strategie. Navazující praktická část definuje jednotlivé komunikační aktivity Rezidence Ambra a za pomoci Porterova 5ti faktorového modelu a mapy tržního bojiště charakterizuje konkurenci a současnou situaci společnosti.Závěrečná projektová část je návrhem konkrétního turistického produktu a jeho komunikační strategie pro zvolenou cílovou skupinu.
Anotace v angličtině
The subject of the submitted thesis ''Communication strategy of Rezidence Ambra‘‘ is
work out a communication activities residence and proposal new project od wellness
service in the same line with communication strategy. Theoretical part examines general
importance of tourist trade, service and destination marketing and health resort and bring methodological basis for communication strategy. Following chapter describes communication activities of Rezidence Ambra and with Porter´s competition model and map market-battlefield define competition and present position of company. Final chaptar of the thesis presents specific tourist product (product package) and their communication strategy for chosen target groups.
Communication strategy, health spa, tourist trade, service marketing, SWOT analyses, map market-battlefield, Porte´s competition model
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu komunikační strategie jako součást strategického plánování v sektoru služeb, zohledněte trendy marketingové komunikace v cestovním ruchu a lázeňství.
2. Stanovte hypotézy, cíle a metody práce.
3. Charakterizujte subjekt-rezidenci Ambra, její stávající komunikační mix.
4. Analyzujte současnou situaci subjektu-Porterův 5ti faktorový model působení konkurence, mapu tržního bojiště-a závěry formulujte do SWOT analýzy.
5. Na základě zjištěných dat sestavte projekt komunikační strategie rezidence Ambra s komplexním návrhem komunikace na vymezené časové období.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu komunikační strategie jako součást strategického plánování v sektoru služeb, zohledněte trendy marketingové komunikace v cestovním ruchu a lázeňství.
2. Stanovte hypotézy, cíle a metody práce.
3. Charakterizujte subjekt-rezidenci Ambra, její stávající komunikační mix.
4. Analyzujte současnou situaci subjektu-Porterův 5ti faktorový model působení konkurence, mapu tržního bojiště-a závěry formulujte do SWOT analýzy.
5. Na základě zjištěných dat sestavte projekt komunikační strategie rezidence Ambra s komplexním návrhem komunikace na vymezené časové období.
Seznam doporučené literatury
CETLOVÁ, H. Marketing služeb. 3.vyd. Bankovní institut vysoká škola, a.s., 2002.ISBN 80-7265-049-1
FORET, M., FORETOVÁ,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-027-X
HLADKÁ, I.Technika cestovního ruchu. 1. vyd. Grada Publishing, a. s., 1997. ISBN 80-7169-476-2
JANEČKOVÁ, L. VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 179 s. ISBN 80-7169-995-0
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného casu. 1. vyd. Grada Publishing, a. s., 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9
KOTLER, P. Marketing od A do Z. vyd. Management Press, 2003. 202 s. ISBN 80-7261-082-1
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada
Publishing, 2001. Přel. z: Marketing Management. ISBN 80-247-0016-6
Seznam doporučené literatury
CETLOVÁ, H. Marketing služeb. 3.vyd. Bankovní institut vysoká škola, a.s., 2002.ISBN 80-7265-049-1
FORET, M., FORETOVÁ,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-027-X
HLADKÁ, I.Technika cestovního ruchu. 1. vyd. Grada Publishing, a. s., 1997. ISBN 80-7169-476-2
JANEČKOVÁ, L. VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 179 s. ISBN 80-7169-995-0
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného casu. 1. vyd. Grada Publishing, a. s., 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9
KOTLER, P. Marketing od A do Z. vyd. Management Press, 2003. 202 s. ISBN 80-7261-082-1
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada
Publishing, 2001. Přel. z: Marketing Management. ISBN 80-247-0016-6