ABSTRAKT
Diplomová práce ''Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace‘‘ se zabývá
studiem marketingové komunikace, kterou aplikuje na specifické prostředí neziskového
sektoru.
V teoretické části se práce věnuje obecné deskripci neziskového sektoru a v návaznosti na
ni se zabývá studiem marketingové komunikace.
Na základě teoretických poznatků je pak v praktické části práce podrobena analýze marketingová
komunikace České Mountainbikové Asociace, ve které je hodnoceno provedení
jednotlivých komunikačních aktivit. Práce ve svém závěru předkládá návrh komunikační
strategie organizace na jeden rok.
Anotace v angličtině
The thesis ''Communication strategy of the Czech Mountainbiking Asociation‘‘ is engaded
in fields of marketing communications, which are applicated to specificity of non-profit
sector.
The theoretical part describes common theory of non-profit sector and marketing communication.
This thesis analyses Czech Mountainbiking Asociation marketing communication and the
execution of its communication activities. The findings on the state of current communication
are implemented into marketing research of CeMBA's membership base. Research
results are put into propositions for organization´s communication strategy for the next
calendar year.
ABSTRAKT
Diplomová práce ''Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace‘‘ se zabývá
studiem marketingové komunikace, kterou aplikuje na specifické prostředí neziskového
sektoru.
V teoretické části se práce věnuje obecné deskripci neziskového sektoru a v návaznosti na
ni se zabývá studiem marketingové komunikace.
Na základě teoretických poznatků je pak v praktické části práce podrobena analýze marketingová
komunikace České Mountainbikové Asociace, ve které je hodnoceno provedení
jednotlivých komunikačních aktivit. Práce ve svém závěru předkládá návrh komunikační
strategie organizace na jeden rok.
Anotace v angličtině
The thesis ''Communication strategy of the Czech Mountainbiking Asociation‘‘ is engaded
in fields of marketing communications, which are applicated to specificity of non-profit
sector.
The theoretical part describes common theory of non-profit sector and marketing communication.
This thesis analyses Czech Mountainbiking Asociation marketing communication and the
execution of its communication activities. The findings on the state of current communication
are implemented into marketing research of CeMBA's membership base. Research
results are put into propositions for organization´s communication strategy for the next
calendar year.
1. Prostudujte odpovídající teoretické zdroje charakterizující především marketing neziskového sektoru a tvorbu komunikační strategie.
2. Formulujte cíle a hypotézy související s tématem diplomové práce.
3. Analyzujte současnou situaci ČeMBA a její komunikační aktivity. Realizujte polostrukturované interview u zástupců cílových skupin.
4. S využitím zjištěných informací navrhněte komunikační strategii ČeMBA, plán komunikačních aktivit na kalendářní rok a navrhněte kontrolu efektivnosti komunikace.
5. V závěru potvrďte cíle a verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odpovídající teoretické zdroje charakterizující především marketing neziskového sektoru a tvorbu komunikační strategie.
2. Formulujte cíle a hypotézy související s tématem diplomové práce.
3. Analyzujte současnou situaci ČeMBA a její komunikační aktivity. Realizujte polostrukturované interview u zástupců cílových skupin.
4. S využitím zjištěných informací navrhněte komunikační strategii ČeMBA, plán komunikačních aktivit na kalendářní rok a navrhněte kontrolu efektivnosti komunikace.
5. V závěru potvrďte cíle a verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. 1.vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 155 s. ISBN 8073184362
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6
KOTLER, Philip. Marketing management, 10. rozšířené vydání. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-72226-252-1
SVOBODA, Václav. Základy public relations. 2. vyd. Zlín: UTB, 2004. 152 s. ISBN 80-7318-043-X
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. 1.vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 155 s. ISBN 8073184362
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6
KOTLER, Philip. Marketing management, 10. rozšířené vydání. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-72226-252-1
SVOBODA, Václav. Základy public relations. 2. vyd. Zlín: UTB, 2004. 152 s. ISBN 80-7318-043-X