V diplomové práci se autor zaměřuje na oblast využití potenciálu internetu a porovnává, jak si stojí současné internetové portály zaměřené na ženy, zda mohou být konkurentem tiště-ným magazínům. Autor se v teoretické části zamýšlí nad problematikou internetu a interne-tové žurnalistiky, v analytické části navazuje analýzou konkurenčních magazínů, kterou podpoří marketingovým výzkumem. Z výsledků analýzy autor vychází v projektové části, kde přímo vytváří koncepci nového internetového magazínu pro ženy s názvem Buď svá, včetně jeho propagace, podnikatelského plánu a s možnostmi inzerce.
Anotace v angličtině
This thesis is about internet magazines for women. The theoretical part considers the pro-blematic of internet and internet journalism, the analytical part describes competitor´s maga-zines and use marketing research. In project part creates conception of new internet maga-zine for women including his promotion and publicity.
V diplomové práci se autor zaměřuje na oblast využití potenciálu internetu a porovnává, jak si stojí současné internetové portály zaměřené na ženy, zda mohou být konkurentem tiště-ným magazínům. Autor se v teoretické části zamýšlí nad problematikou internetu a interne-tové žurnalistiky, v analytické části navazuje analýzou konkurenčních magazínů, kterou podpoří marketingovým výzkumem. Z výsledků analýzy autor vychází v projektové části, kde přímo vytváří koncepci nového internetového magazínu pro ženy s názvem Buď svá, včetně jeho propagace, podnikatelského plánu a s možnostmi inzerce.
Anotace v angličtině
This thesis is about internet magazines for women. The theoretical part considers the pro-blematic of internet and internet journalism, the analytical part describes competitor´s maga-zines and use marketing research. In project part creates conception of new internet maga-zine for women including his promotion and publicity.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte cíle práce, stanovte pracovní hypotézu.
2. Analyzujte současný stav konkurenčních portálů. Proveďte marketingový výzkum u předem definované cílové skupiny.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a výzkumu, vyvoďte závěry, naznačte možnosti dalšího výzkumu daného problému.
4. Na základě výsledků analýz zpracujte projektové řešení daného problému a zhodnoťte možnosti a problémy jeho aplikace v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte cíle práce, stanovte pracovní hypotézu.
2. Analyzujte současný stav konkurenčních portálů. Proveďte marketingový výzkum u předem definované cílové skupiny.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a výzkumu, vyvoďte závěry, naznačte možnosti dalšího výzkumu daného problému.
4. Na základě výsledků analýz zpracujte projektové řešení daného problému a zhodnoťte možnosti a problémy jeho aplikace v praxi.
Seznam doporučené literatury
STUCHLÍK, Petr. Marketing a reklama na internetu. Praha: Grada, 1998. 198 s.
Rýdl, Stanislav. Zpravodajství a časopisy na Internetu. Praha : Computer Press, 2001. 93 s. ISBN 8072265806
Kuba, Martin. Elektronický marketing. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2002. 118 s. ISBN 8073181142
Sedláček, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN - technická literatura, 2006. 351 s.
Mohammed A. Rafi. Internet marketing: building advantage in the networked ekonomy. Boston: McGraw-Hill/Irwin MarketspaceU, c2004. 743 s.
Seznam doporučené literatury
STUCHLÍK, Petr. Marketing a reklama na internetu. Praha: Grada, 1998. 198 s.
Rýdl, Stanislav. Zpravodajství a časopisy na Internetu. Praha : Computer Press, 2001. 93 s. ISBN 8072265806
Kuba, Martin. Elektronický marketing. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2002. 118 s. ISBN 8073181142
Sedláček, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN - technická literatura, 2006. 351 s.
Mohammed A. Rafi. Internet marketing: building advantage in the networked ekonomy. Boston: McGraw-Hill/Irwin MarketspaceU, c2004. 743 s.