Diplomová práce na téma Multilevel marketing v 21.století se zabývá problematikou refe-renčního neboli víceúrovňového marketingu jako plnohodnotného nástroje marketingové komunikace. Díky multilevel marketingu zažívá přímý prodej dynamický rozvoj a vynikající výsledky týkající se obratů. Práce osvětluje konkrétní postupy, jak lze díky multilevel mar-ketingu dosáhnout úspěchu a zabývá se přímo systémem multilevel marketingu ve společ-nosti ZFP Akademie a.
Anotace v angličtině
In my graduation work Multilevel marketing in 21th century, I deal with referential or multi-level marketing as a full-value marketing communication discipline. Direct sale is passing through dynamic expansion and has a great results in sales because of multilevel marketing. Graduation work explains concrete ways, how to get succes because of multilevel marke-ting. It examine multilevel marketing system in ZFP Akademie corporation.
Klíčová slova
Multilevel marketing, referenční marketing, víceúrovňový marketing, pyramidové schéma, letadlo, sponzor, pozice, cash-flow kvadrant, přímý prodej, Amway, ZFP Akademie, síťový marketing, bodová hodnota, provize, struktura nezávislých distributorů, osobní kariéra, prodejní marketingový plán, samospotřebitel, základní seminář, kombinace sociálních pro-duktů, vzdělávací systém, Akademie
Klíčová slova v angličtině
Multilevel marketing, referential marketing, plane, sponsor, position, cash-flow quadrant, direct sale, Amway, ZFP Akademie, network marketing, score, commission, independent distributors structure, personal career, sale marketing plan, self-consumer, basic workshop, kombination of social products, educational systém, Academy
Rozsah průvodní práce
101s.,5s.obr.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce na téma Multilevel marketing v 21.století se zabývá problematikou refe-renčního neboli víceúrovňového marketingu jako plnohodnotného nástroje marketingové komunikace. Díky multilevel marketingu zažívá přímý prodej dynamický rozvoj a vynikající výsledky týkající se obratů. Práce osvětluje konkrétní postupy, jak lze díky multilevel mar-ketingu dosáhnout úspěchu a zabývá se přímo systémem multilevel marketingu ve společ-nosti ZFP Akademie a.
Anotace v angličtině
In my graduation work Multilevel marketing in 21th century, I deal with referential or multi-level marketing as a full-value marketing communication discipline. Direct sale is passing through dynamic expansion and has a great results in sales because of multilevel marketing. Graduation work explains concrete ways, how to get succes because of multilevel marke-ting. It examine multilevel marketing system in ZFP Akademie corporation.
Klíčová slova
Multilevel marketing, referenční marketing, víceúrovňový marketing, pyramidové schéma, letadlo, sponzor, pozice, cash-flow kvadrant, přímý prodej, Amway, ZFP Akademie, síťový marketing, bodová hodnota, provize, struktura nezávislých distributorů, osobní kariéra, prodejní marketingový plán, samospotřebitel, základní seminář, kombinace sociálních pro-duktů, vzdělávací systém, Akademie
Klíčová slova v angličtině
Multilevel marketing, referential marketing, plane, sponsor, position, cash-flow quadrant, direct sale, Amway, ZFP Akademie, network marketing, score, commission, independent distributors structure, personal career, sale marketing plan, self-consumer, basic workshop, kombination of social products, educational systém, Academy
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací a marketingu. Vyhněte se však prostému opisu teorie, zvláštní pozornost věnujte síťovému marketingu. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se v diplomové práci budete zabývat, včetně pracovní hypotézy. Věnujte se síťovému marketingu, ''pyramidovým strukturám‘‘, a to jak v ČR tak i v zahraničí. Pokuste se konfrontovat finanční toky v multilevel marketingu a maloobchod, popište síťový marketing na internetu.
2. Navrhněte vlastní metody šetření, které využijete, zpracujte analýzu daných společností (Amway a ZFP) a důraz věnujte analýze jejích webových stránek, a to jak z hlediska vnitřního a vnějšího prostředí.
3. Na základě analýzy ověřte platnost hypotézy. Proveďte shrnutí a syntézu klíčových poznatků a na základě těchto výsledků svého zkoumání se pokuste navrhnout návrhy na zlepšení současné situace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací a marketingu. Vyhněte se však prostému opisu teorie, zvláštní pozornost věnujte síťovému marketingu. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se v diplomové práci budete zabývat, včetně pracovní hypotézy. Věnujte se síťovému marketingu, ''pyramidovým strukturám‘‘, a to jak v ČR tak i v zahraničí. Pokuste se konfrontovat finanční toky v multilevel marketingu a maloobchod, popište síťový marketing na internetu.
2. Navrhněte vlastní metody šetření, které využijete, zpracujte analýzu daných společností (Amway a ZFP) a důraz věnujte analýze jejích webových stránek, a to jak z hlediska vnitřního a vnějšího prostředí.
3. Na základě analýzy ověřte platnost hypotézy. Proveďte shrnutí a syntézu klíčových poznatků a na základě těchto výsledků svého zkoumání se pokuste navrhnout návrhy na zlepšení současné situace.
Seznam doporučené literatury
Tellis, J. Gerard. Reklama a podpora prodeje, 1. vyd. Praha: Grada Publishing 2000. 620 s. ISBN 80- 7169- 997- 7
Valentine, J. Lee. Síla MLM, 1. vyd. Praha: Pragma 2004.300 s. ISBN 80- 7205-160- 1
Kiyosaki, T. Robert. Škola byznysu, 1. vyd. Praha: Pragma 2001. 120 s. ISBN 80- 7205- 941- 6
Pražská, L., Jindra J. a kol. Obchodni podnikání, retail management 1. vyd. Praha: Management Press 1998. 880 s. ISBN 80- 85943- 48- 4
Kiyosaki, T. Robert, Lechter, S. Sharon. Cashflow kvadrant, 1. vyd. Praha: Pragma 1998. 290 s. ISBN 80- 7205- 853- 3
Kolmanová, H. Máte také svůj penězovod?, 1. vyd. Praha: Profess Consulting 2005. 110 s. ISBN 80-7259-024-3
Gates, B. Byznys rychlostí myšlenky 1. vyd. Praha: Management Press. 1999 354 s. ISBN 80-85943-97-2
Rathouský, V. Etika MLM 1. vyd. Střelice u Brna: Alman. 1999 76 s. ISBN 80-85943-97-2
Baťa, T. Úvahy a projevy / Tomáš Baťa. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2002 218 s. ISBN 1876-1932
Seznam doporučené literatury
Tellis, J. Gerard. Reklama a podpora prodeje, 1. vyd. Praha: Grada Publishing 2000. 620 s. ISBN 80- 7169- 997- 7
Valentine, J. Lee. Síla MLM, 1. vyd. Praha: Pragma 2004.300 s. ISBN 80- 7205-160- 1
Kiyosaki, T. Robert. Škola byznysu, 1. vyd. Praha: Pragma 2001. 120 s. ISBN 80- 7205- 941- 6
Pražská, L., Jindra J. a kol. Obchodni podnikání, retail management 1. vyd. Praha: Management Press 1998. 880 s. ISBN 80- 85943- 48- 4
Kiyosaki, T. Robert, Lechter, S. Sharon. Cashflow kvadrant, 1. vyd. Praha: Pragma 1998. 290 s. ISBN 80- 7205- 853- 3
Kolmanová, H. Máte také svůj penězovod?, 1. vyd. Praha: Profess Consulting 2005. 110 s. ISBN 80-7259-024-3
Gates, B. Byznys rychlostí myšlenky 1. vyd. Praha: Management Press. 1999 354 s. ISBN 80-85943-97-2
Rathouský, V. Etika MLM 1. vyd. Střelice u Brna: Alman. 1999 76 s. ISBN 80-85943-97-2
Baťa, T. Úvahy a projevy / Tomáš Baťa. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2002 218 s. ISBN 1876-1932