Diplomová práce charakterizuje současné periodika a webové stránky informující
o kulturním dění města Pardubice a jeho okolí. Součástí praktické části jsou taktéž výsledky provedeného primárního a sekundárního výzkumu, na jejichž základě je stanovena cílová skupina a SWOT analýza připravovaného magazínu a webové stránky. Obsahem projektové části je pak návrh obsahového a grafického zpracování kulturního měsíčního magazínu, včetně jeho distribuční politiky, cenové a komunikační strategie, rozpočtu, systému kontroly a akčních plánů. K závěru projektové části je současně navržena obsahová část webové stránky.
Anotace v angličtině
My thesis describes present periodicals and web pages that inform about cultural happenings in Pardubice and its surroundings. In the practical part, I show results of prima-ry and secondary research.This research helped me created the target group and SWOT analysis of the magazine and web page. In the project part, there is a proposal of contentual and graphical elaboration for the monthly cultural magazine including its distribution policy, cost and communication strategy, budget, systems of control and action plans. In the end of the project part, there is also a proposal for the contentual part of the web page.
Klíčová slova
média, marketingový plán, marketingová strategie, komunikační mix, distribuce, ce-na, magazín, periodický tisk, SWOT analýza, cílová skupina, webová stránka, kultura
Klíčová slova v angličtině
media, marketing plan, marketing strategy, communication mix, distribution, price, magazine, periodical press, SWOT analysis, target group, web page, culture
Rozsah průvodní práce
96 s, 23. br. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce charakterizuje současné periodika a webové stránky informující
o kulturním dění města Pardubice a jeho okolí. Součástí praktické části jsou taktéž výsledky provedeného primárního a sekundárního výzkumu, na jejichž základě je stanovena cílová skupina a SWOT analýza připravovaného magazínu a webové stránky. Obsahem projektové části je pak návrh obsahového a grafického zpracování kulturního měsíčního magazínu, včetně jeho distribuční politiky, cenové a komunikační strategie, rozpočtu, systému kontroly a akčních plánů. K závěru projektové části je současně navržena obsahová část webové stránky.
Anotace v angličtině
My thesis describes present periodicals and web pages that inform about cultural happenings in Pardubice and its surroundings. In the practical part, I show results of prima-ry and secondary research.This research helped me created the target group and SWOT analysis of the magazine and web page. In the project part, there is a proposal of contentual and graphical elaboration for the monthly cultural magazine including its distribution policy, cost and communication strategy, budget, systems of control and action plans. In the end of the project part, there is also a proposal for the contentual part of the web page.
Klíčová slova
média, marketingový plán, marketingová strategie, komunikační mix, distribuce, ce-na, magazín, periodický tisk, SWOT analýza, cílová skupina, webová stránka, kultura
Klíčová slova v angličtině
media, marketing plan, marketing strategy, communication mix, distribution, price, magazine, periodical press, SWOT analysis, target group, web page, culture
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši v oblasti teorie sestavení marketingového plánu pro zavedení nového média s důrazem na analytickou část a marketingový výzkum .
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte prostředí vznikajícího média, jeho náplň.
4. Na základě sběru sekundárních dat a primárního šetření sestavte SWOT analýzu jako východisko pro marketingový plán.
5. Navrhněte projekt marketingového plánu s důrazem na propagaci nového kulturního měsíčníku.
6. Verifikujte hypotézy, definujte přednosti a limity navrhovaného řešení do budoucna.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši v oblasti teorie sestavení marketingového plánu pro zavedení nového média s důrazem na analytickou část a marketingový výzkum .
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte prostředí vznikajícího média, jeho náplň.
4. Na základě sběru sekundárních dat a primárního šetření sestavte SWOT analýzu jako východisko pro marketingový plán.
5. Navrhněte projekt marketingového plánu s důrazem na propagaci nového kulturního měsíčníku.
6. Verifikujte hypotézy, definujte přednosti a limity navrhovaného řešení do budoucna.
Seznam doporučené literatury
BURTON, G., JIRÁK, J. Úvod do studia médií. Brno : Barrister & Principal, 2001. 391s. ISBN 80-859-4767-6.
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. Praha : Grada Publishing, 1999. 230s. ISBN 80-716-9641-2.
DePELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 581s. ISBN 80-247-0254-1.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443s. ISBN 80-251-1041-9.
Kol.autorů. Základy žurnalistiky pro redaktory studentských časopisů. 1. vyd. Otevřená společnost o.p.s., 2004. ISBN 80-903331-4-1.
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 855s. ISBN 80-247-0513-3.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006, 277s. ISBN 80-247-0966-x.
Seznam doporučené literatury
BURTON, G., JIRÁK, J. Úvod do studia médií. Brno : Barrister & Principal, 2001. 391s. ISBN 80-859-4767-6.
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. Praha : Grada Publishing, 1999. 230s. ISBN 80-716-9641-2.
DePELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 581s. ISBN 80-247-0254-1.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443s. ISBN 80-251-1041-9.
Kol.autorů. Základy žurnalistiky pro redaktory studentských časopisů. 1. vyd. Otevřená společnost o.p.s., 2004. ISBN 80-903331-4-1.
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 855s. ISBN 80-247-0513-3.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006, 277s. ISBN 80-247-0966-x.