Tato práce se zabývá strategickou marketingovou analýzou na B2B trhu a přibližuje, jak její výsledky aplikovat do marketingové strategie firmy, která se chystá expandovat na nový trh.
Cílem práce je zmapovat současnou situaci rakouské firmy AuDaCon AG, teoretická východiska aplikovat na její záměr expandovat do automobilového odvětví na Slovenském trhu, a doporučit firmě jak používat konkrétní marketingové nástroje v prostředí Slovenské republiky tak, aby se jí dařilo plnit cíle.
Anotace v angličtině
This graduation theses deals with a strategic marketing analysis in B2B market and desribes how to use its results into a marketing strategy when a company wants to expand into a new market.
The goal of this graduation theses is to describe a present situation of Austrian company AuDaCon AG, to use a theoretical basis into its intention to expand into a vehicular field on Slovakia and to suggest how to use marketing tools in Slovakia market.
Klíčová slova
B2B trh, slovenský trh, vstup na nový trh, automobilové odvětví, situační analýza, tržní segmenty, marketingový mix, marketingová strategie firmy, AuDaCon AG.
Klíčová slova v angličtině
B2B market, Slovakia market, an entry into a new market, a vehicular field, a situation analysis, a target group, a marketing mix, a marketing strategy, AuDaCon AG.
Rozsah průvodní práce
110 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá strategickou marketingovou analýzou na B2B trhu a přibližuje, jak její výsledky aplikovat do marketingové strategie firmy, která se chystá expandovat na nový trh.
Cílem práce je zmapovat současnou situaci rakouské firmy AuDaCon AG, teoretická východiska aplikovat na její záměr expandovat do automobilového odvětví na Slovenském trhu, a doporučit firmě jak používat konkrétní marketingové nástroje v prostředí Slovenské republiky tak, aby se jí dařilo plnit cíle.
Anotace v angličtině
This graduation theses deals with a strategic marketing analysis in B2B market and desribes how to use its results into a marketing strategy when a company wants to expand into a new market.
The goal of this graduation theses is to describe a present situation of Austrian company AuDaCon AG, to use a theoretical basis into its intention to expand into a vehicular field on Slovakia and to suggest how to use marketing tools in Slovakia market.
Klíčová slova
B2B trh, slovenský trh, vstup na nový trh, automobilové odvětví, situační analýza, tržní segmenty, marketingový mix, marketingová strategie firmy, AuDaCon AG.
Klíčová slova v angličtině
B2B market, Slovakia market, an entry into a new market, a vehicular field, a situation analysis, a target group, a marketing mix, a marketing strategy, AuDaCon AG.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte dostupné informační zdroje charakterizující problematiku strategie vstupu na nový trh.
2. Analyzujte konkurenční prostředí a identifikujte potenciální cílové skupiny na území Slovenské republiky (zpracujte analýzu STEP, SWOT, Porterův model 5ti konkurenčních sil atp.).
3. S využitím výsledků z analytické části navrhněte marketingovou a komunikační strategii firmy pro vstup na nový trh, konkrétně pro SR.
4. Stanovte a jasně formulujte závěry, jejich ekonomickou náročnost a verifikujte stanovené hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte dostupné informační zdroje charakterizující problematiku strategie vstupu na nový trh.
2. Analyzujte konkurenční prostředí a identifikujte potenciální cílové skupiny na území Slovenské republiky (zpracujte analýzu STEP, SWOT, Porterův model 5ti konkurenčních sil atp.).
3. S využitím výsledků z analytické části navrhněte marketingovou a komunikační strategii firmy pro vstup na nový trh, konkrétně pro SR.
4. Stanovte a jasně formulujte závěry, jejich ekonomickou náročnost a verifikujte stanovené hypotézy.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha : Management Press, 2000.
Porter, Michael E. Konkurenční strategie : metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha : Victoria Publishing, 1994.
Keller, Jan. Strategické řízení značky. Praha : Grada, 2007.
Foret, Miroslav. Marketingová komunikace, Brno : Computer Press, 2006.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha : Management Press, 2000.
Porter, Michael E. Konkurenční strategie : metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha : Victoria Publishing, 1994.
Keller, Jan. Strategické řízení značky. Praha : Grada, 2007.
Foret, Miroslav. Marketingová komunikace, Brno : Computer Press, 2006.